Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Nog iemand interesse in gratis Hello Fresh box?

<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 13 Jan 2022 20:19

Nog iemand interesse in gratis Hello Fresh box?

Ik mag 3x een gratis Hello Fresh box weggeven. Je moet wel een abonnement afnemen maar je kan dat na de gratis box ook direct weer stopzetten of pauzeren. Laat maar weten als er iemand interesse heeft, zo niet ook prima haha!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 13 Jan 2022 20:30

Re: Nog iemand interesse in gratis Hello Fresh box?

Oh toevallig heb ik hier net gisteren naar zitten kijken! Ik zou het wel een keer willen uitproberen. Heb je dan een link voor me ofzo?
❤ 7 juni 2018
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 13 Jan 2022 20:47

Nee ik moet een e-mailadres invullen, er zijn maar 3 velden ook daarvoor (zodat je niet de hele wereld meteen een gratis box kunt geven denk ik haha). Ik ben vorig jaar via Marin aan zo'n gratis box gekomen en nu nog steeds dus abonnee hoewel we zeker niet elke week bestellen :-)
<<

Senne

Noob

Bericht 14 Jan 2022 10:26

Is het echt gratis? Zo ja dan heb ik wel interesse 😊
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 14 Jan 2022 19:47

Ja de eerste box is echt gratis, alleen om van die gratis box gebruik te kunnen maken moet je wel een abonnement afsluiten maar dat kun je direct weer stopzetten, zodat het na die gratis box meteen ophoudt. Zelf heb ik gewoon een hele tijd de box gepauzeerd en je betaalt dan pas weer als je een box afneemt (maar als je het vergeet op pauze te zetten krijg je wel wat, dus als je na die gratis box al weet dat je niet meer wilt kun je beter helemaal opzeggen).
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Bericht 14 Jan 2022 21:51

Ik mag er ook 3 weggeven. Doe maar pb met mailadres dan zend ik hem door.
D. 💙14-01-2019💙

Terug naar Vraag & aanbod