Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zijn jouw hobby's

<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 09 Jan 2022 22:02

Re: Wat zijn jouw hobby's

Studiebol, is een verzorgpaard niks voor je? En je kan ook bijvoorbeeld om de twee weken een bij een manege rijden? De manege waar ik gewerkt heb, had bijvoorbeeld op woensdagochtend een clubje dat meestal buiten ging rijden. Zo iets moet toch te vinden zijn?

Ik heb te veel hobby’s en te weinig tijd! Ik heb inmiddels drie paarden waar ik mee rij en veulentjes mee fok.
Daarnaast is naaien ook belangrijke hobby, super leuk om te doen. En ik kan haken, dat heb ik best veel gedaan, maar de laatste drie jaar bijna niet. De honden zijn ook een grote hobby, het trainen en trucjes leren, daar heb ik ook wedstrijden mee gedaan. Ook heb ik nog wat leuke plantjes binnen staan en in het voorjaar ben ik ook in de tuin bezig met droogbloemen en de moestuin.
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 848

Geregistreerd: 30 Dec 2021 20:50

Bericht 09 Jan 2022 22:08

Re: Wat zijn jouw hobby's

Rejoy schreef:
Klaproos schreef:
Ik heb pabo gedaan dus alleen basisonderwijs...


U vraagt, wij draaien:

https://www.werkenbijncoi.nl/Items/nl/O ... iding-pabo


Dankjewel! Leuk om dit soort opties eens te onderzoeken!
<<

Anoniem323

Bericht 10 Jan 2022 04:52

Re: Wat zijn jouw hobby's

Mijn hobby's zijn bakken, koken, naaien, plotteren, bordspellen, lezen (al doe ik dat nu weinig), films kijken, met de kamerplanten in de weer zijn.
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 10 Jan 2019 16:59

Bericht 10 Jan 2022 06:52

Re: Wat zijn jouw hobby's

Mijn hobby is onze hond 😄. We wandelen heel veel. En elke vrijdagochtend, dan ben ik vrij, wandelt er een vriendin mee. Als ik alleen met hem wandel dan train ik hem ook meteen.

Daarnaast speel ik op mijn telefoon Redecor, elke dag krijg je nieuwe uitdagingen om ruimtes in te richten. Dan vind ik ook wel een beetje een hobby 😬
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 10 Jan 2022 07:24

Re: Wat zijn jouw hobby's

Mijn hobby's zijn powerwalking, dit is gewoon buiten en er worden krachtoefeningen tussendoor gedaan. Zelf ben ik ook geen sportschool type dit vind ik echt heerlijk.
Alleen gaat het niet door bij extreme regen of gladheid.

Verder vind ik borduren, haken, lego bouwwerken maken en gamen leuk om te doen. Tijdens het borduren en haken kijk ik films/series.
Ik probeer ook regelmatig te gaan wandelen met mijn fototoestel en dan foto's te maken. Maar dat doe ik te weinig. En tuinieren vind ik ook leuk helaas is onze tuin niet zo heel groot.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 10 Jan 2022 07:56

Re: Wat zijn jouw hobby's

Mijn kinderen zijn mijn hobby 😂
Verder heb ik op zich veel hobby's, maar nooit tijd ervoor. Daardoor is het niet echt ontspannend meer, omdat ik dan vlug vlug even iets wil hobbyen. Daarbij verdien ik ook geld met mijn hobbys en dan met namen het bloggen/vloggen. Gelukkig te weinig om het echt werk te noemen, dus dat is mijn grote hobby waar ik het meeste tijd in stop naast het moederschap.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 10 Jan 2022 20:21

Re: Wat zijn jouw hobby's

Bedankt voor al jullie antwoorden! Leuk om te lezen.

Holden, elke week een buitenrit, wordt wel te duur, elke week een les is goedkoper, ik zou moeten uitproberen of ik daar de lol ook uithaal.
Soleil, ik heb wat rond gevraagd op mijn oude stal, daar heeft iedereen al een bijrijder. Verder weet ik niemand met paarden die nog een bijrijder zoekt. Heb ook wel facebook groepen bekeken maar vind ik ook nog niks...

Lees ook bij jullie wel veel dingen thuis, ik kijk ook netflix, lees boeken, zit hele avonden "niks" te doen maar ik merk dat ik daar minder energie van krijg. Met vriendinnen afspreken ook altijd leuk, maar ja die kunnen ook niet elke week en ik heb geen 15 vriendinnen zodat je elke week met iemand anders kan afspreken :-) Mijn partner en ik hebben ook niet helemaal dezelfde interesses dus dat is soms ook wel lastig, nou ja vind ik dan lastig.
:heart: :heart: 2011
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 11 Jan 2022 10:40

Re: Wat zijn jouw hobby's

Bordspellen spelen (in 2021 kwam ik rond de 1.100 gespeelde spellen uit). Geocachen (wandelen), mountainbiken en sporten. Dat laatste ligt stil en bij het mountainbiken ben ik echt een mooi weer fietser dus ook dat ligt nu stil.
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 784

Geregistreerd: 11 Jan 2022 11:02

Bericht 11 Jan 2022 11:28

Re: Wat zijn jouw hobby's

- badmintonnen bij de badmintonclub
- trompet spelen in een orkest
- bordspellen doen met gezin en vrienden
- wandelen met zus en vriendinnen
- filmhuisfilms kijken met mijn man

Ik houd van hobby's! We hebben met het hele gezin opgeteld zo'n 12 verschillende hobby's bij clubs en verenigingen waar we wekelijks naartoe gaan, al valt er nu een hoop weg door corona.

Hoe gaan jullie daarmee om, wachten jullie af tot je weer mag? Of zoek je tijdelijk iets anders? (Als je een binnensport doet bijvoorbeeld.)
T (2008) en I (2013)
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 12 Jan 2022 14:14

Re: Wat zijn jouw hobby's

Ik naai graag. Van jassen en kleding voor mijn kinderen, tot bestellingen van kussensets voor de triptrap. Ik maak ook stickers en bedrukkingen. Ik word altijd rustig van dat soort gehobby.
Mijn sport is ook wel mijn hobby, al is het opstarten wel vaak een moetje de laatste tijd. Als ik dan eenmaal begonnen ben vind ik het weer heerlijk!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Neno

Kwebbel

Berichten: 499

Geregistreerd: 09 Feb 2020 08:45

Bericht 12 Jan 2022 15:14

Re: Wat zijn jouw hobby's

@studiebol kijk ook eens op horsify.

Paardrijden doe ik graag en omdat wij in een buitengebied wonen zijn er paarden genoeg. Ook zoek ik graag reisjes uit en leuke activiteiten met het gezin maar door de huidige tijd is dat helaas minder. Fietsen en wandelen zijn ook fijn om even je hoofd leeg te maken. Koken en nieuwe recepten proberen.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 13 Jan 2022 11:40

Re: Wat zijn jouw hobby's

@ Filoria, voor bordspellen spelen spreek ik nog wel gewoon af bij mensen. Meestal zijn we dan met 4 personen (de meeste spellen zijn daar het beste voor). Ik weet dat ik dan een risico loop, maar als ze dat ook afnemen naast het tafeltennissen houd ik bijna niets meer over om mijn hoofd leeg mee te maken. Zoals de meeste hier wel weten zijn de bordspellen een grote hobby van mij. Het is al jammer dat de bordspellenclub dicht is zodat ik nauwelijks nieuwe bordspellen kan ontdekken.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 13 Jan 2022 19:43

Re: Wat zijn jouw hobby's

Mijn hobby’s zijn sporten (fitness, body pump) en hardlopen en als het mooi weer is vind ik skeeleren ook leuk. Ik wandel ook veel, vaak alleen en soms met een vriendin. Verder vind ik het leuk om interieurinspiratie op te doen en voor ons eigen huis alles uit te zoeken. Hoewel dat nu ook een moetje is in te weinig tijd.

Op reis gaan is ook een hobby. Samen of in mijn eentje. Ik houd van geschiedenis en weetjes.

Vroeger speelde ik dwarsfluit, het lijkt me leuk om weer iets met muziek te doen.
Verder doe ik via Duolingo een Spaanse cursus, dat vind ik ook boven verwachting leuk, dus wie weet wordt dat nog een nieuwe hobby.

Ik ben ook heel graag in de natuur. Telt dat als hobby?

En ik vind het superleuk om leuke dingen te doen met vriend(inn)en. Gezellig een dagje weg of uit eten of iets gaan drinken.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 13 Jan 2022 19:51

Re: Wat zijn jouw hobby's

Mijn hobby's zijn
- Sporten (ballet en mamafit), alleen mag dat momenteel niet helaas 😪
- Pubquizzen (momenteel digitaal)
Verder doe ik heel veel dingen graag maar niet alles met even veel regelmaat, dus of dat echt hobby's zijn weet ik niet:
- Puzzelen (zowel legpuzzels als boekjes)
- Creatieve dingen zoals diamond paint, kleuren, kaarten maken
- Culturele dingen bezoeken zoals theater, musea
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers