Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic #3

<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 06 Dec 2021 10:58

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Ik denk dat je twee zaken door elkaar haalt. Ja, hij is een stuk ouder en nee, dat maakt op zich niks uit tenzij je andere verwachtingen hebt van de toekomst en dat lijkt zo te zijn dus wellicht is geen contact het beste. Maar ga het ook niet mooier maken dan het is. Gevoelens kunnen heftig zijn in het begin als je elkaar leert kennen of als er een vonk over slaat. Maar dit wil niet perse zeggen dat jullie voor elkaar gemaakt zijn. Ook met hem zul je in mindere tijden terecht komen.

En dat brengt me dan op het tweede, je huidige relatie. Je zegt dat beide relaties slecht zijn. Nu gaat zijn relatie je niet zo veel aan maar weet dat veel mensen naast de pot gaan pissen zodra hun relatie slecht gaat. Slechts een heel klein percentage verlaat daadwerkelijk zijn huidige partner om bij een nieuwe liefde te kunnen zijn (waarmee dan al vreemdgegaan is). Verwacht er dus niet te veel van zou ik denken en ik zou me dan ook focussen op wat je hebt en kijken of dat nog te redden is. Wat hierboven ook al wordt gezegd, het gras is altijd groener bij de buren maar uiteindelijk zul je dat ook moeten maaien en bemesten anders eindig je met een verwaarloosde tuin.

Marin, goed dat je het hebt aangegeven. Inderdaad te gek voor woorden dat je er dan voor om gaat rijden. Je hebt hem er nu op aangesproken en gezegd wat het je doet. Als hij dan weer zoiets doet, benoem het dan gewoon gelijk. Hij zou nu tenslotte beter moeten weten voor zover hij echt niet door had wat hij aan het doen was.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 22 Dec 2021 19:04

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Sinds 5 maanden heb ik een relatie met een lieve man. Super goed karakter, ben blij als ik bij hem ben, kan mezelf zijn. Alleen de seks is matig. Waar het bij mij mee begint, zoenen, tongzoenen, dat wil hij niet, hij houdt niet van zoenen. Voorspel is ook niet zijn ding. Hij blijft heel lang volhouden tijdens de seks, te lang eigenlijk.
Ik vind mezelf te jong om hier genoegen mee te nemen. Maar bespreekbaar maken is ook lastig. Hij is sowieso geen prater.

Voordat ik een relatie met hem kreeg heb ik heel veel gedate en ook veel seks gehad. Met de date voor hem had ik fantastische seks, onwijze aantrekkingskracht. Alleen qua toekomstbeeld en karakter zijn we geen match. Ook wil deze man nog geen relatie. Ik ben best verdrietig geweest want ik was echt gek op hem.

Nu is er iets gebeurd wat ik echt nooit van mezelf had verwacht. Ik ben gisteravond en 3 weken geleden vreemd gegaan. Met die laatste date voor mijn relatie.
We hadden af en toe nog app contact omdat we privé momenteel in een vergelijkbare heftige situatie zitten. We kunnen ook heel goed met elkaar praten. De seks was deze afgelopen 2 keer echt fantastisch en doet mij weer naar meer verlangen. Hij is heel duidelijk, hij vindt de seks en mij als persoon ook fantastisch maar ik ben niet de vrouw met wie hij zichzelf oud ziet worden.

En nu, nu voel ik me schuldig, heel schuldig tegenover mijn vriend. Ik voel me verdrietig, leeg en ik kan er met niemand over praten. Ik durf geen vriendinnen in vertrouwen te nemen.

Ik weet niet goed wat ik hiermee wil verder maar dit van me afschrijven helpt eigenlijk al.
<<

Anoniem330

Bericht 22 Dec 2021 19:09

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Ik denk dat je je relatie moet stoppen en lekker blijven (seks) daten tot je de ware vindt.
<<

Brooke

Bericht 22 Dec 2021 19:27

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Ik ben het eens met Macaron. Ik vind het geen goed teken als het nu na 5 maanden al zo gaat in je relatie en denk dat je het zelf diep van binnen ook wel weet dat het met jet huidige vriend het niet gaat werken zo. Ik zou ermee stoppen, je houd anders jezelf voor de gek en je vriend aan het lijntje. Ga daarna doen waar je wel blij van wordt en mocht je de ware vinden dan merk je dat vanzelf.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 22 Dec 2021 20:20

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Eens, als er nu al zoveel gedoe is zou ik het stoppen met je vriend, hoe lastig ook. Jullie zijn niet de juiste voor elkaar en deze situatie is oneerlijk naar hem toe.
<<

Anoniem Antwoord

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 214

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:06

Bericht 22 Dec 2021 20:25

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Ik ben het ook eens met de voorgangers. Zeker omdat je vreemd bent gegaan. Dat lijkt me geen goed teken en zou ik als een waarschuwing naar jezelf zien. Dat is natuurlijk absoluut niet eerlijk tegenover hem maar ook niet eerlijk tegenover jezelf.

Wat ik nog wel wil zeggen: Mijn relatie is ook niet de beste seks die ik ooit heb gehad. Dat kan gebeuren. Het is wel de beste relatie die ik ooit heb gehad en het totaalplaatje klopt. De seks is niet slecht maar het is niet het beste. Mijn ex was beter. En daar heb ik in het begin van mijn huidige relatie ook wel over getwijfeld. Echter heb ik heel bewust afstand gehouden van die ex juist omdat ik niet vreemd wilde gaan. Intussen is er zoveel tijd verstreken dat dat niet meer relevant is. Wat ik hier mee wil zeggen is dat het wel kan. Alleen ben jij intussen natuurlijk wel vreemd gegaan en dat lijkt me de relatie al genoeg kapot maken en een duidelijk teken dat dit het niet is wat je zoekt.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 22 Dec 2021 21:05

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Ik zou met beide stoppen. Van beide situaties word je niet vrolijk van.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 30 Dec 2021 08:39

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

9 maanden geleden heb ik een emotioneel gesprek gehad met vriend. Over een onderwerp dat beladen is, effect heeft op onze relatie en waar ik het emotioneel erg moeilijk mee heb. We besloten toen het gesprek even te stoppen, de emoties wat te laten zakken en later verder te praten. Duidelijke afspraak was dat hij het initiatief daartoe weer zou nemen, op korte termijn. Maar sindsdien blijft het stil. Ik heb hem er meerdere keren aan herinnerd, hij heeft gezien dat ik er moeite mee heb en het nodig is om dit verder te bespreken. Maar hij zwijgt, er leek geen gesprek over mogelijk en nu lijkt hij gewoon te doen alsof het niet bestaat. Bij mij zit de spanning en emotie hoog. Ik heb geprobeerd om bij hem geen extra druk meer op te leggen, hem de ruimte te geven. Maar ondertussen heb ik zelf paniekaanvallen en lig ik er wakker van. Ik weet dat hij het misschien ontwijkt omdat hij het zelf heel lastig vindt, maar ik voel me zo afgewezen en genegeerd in mijn emoties en behoefte aan communicatie, duidelijkheid. Ik weet dat als ik er over begin, de kans heel groot is dat hij zich helemaal afsluit. Hij lijkt niet door te hebben wat dat met mij doet en dat hij hiermee voor mijn gevoel onze relatie saboteert. Kortom, ik weet het niet meer zo goed.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 30 Dec 2021 08:51

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Enige optie is om er toch zelf over te beginnen of om een afspraak in de agenda te plannen om het er dan over te hebben. Sommige topics blijven lastig en iedereen reageert anders. Wat ik nu vooral leer is meer op mijn eerste emotie te reageren ipv mijn tweede emotie. Dus probeer niet gefrustreerd jmhet gesprek in te gaan, die frustratie komt uit je verdriet en dat je begrip mist. Waarschijnlijk ontwijkt hij het ook uit verdriet en angst.

Verder kan ik je geen tips geven.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 30 Dec 2021 09:19

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Ik zou je vriend vertellen wat het met jou doet dat hij er nu niet meer op terug lijkt te willen komen. Dat dit niet de afspraak was en je hem met alle liefde ruimte wil geven maar dat je er nu zelf aan onderdoor gaat en dat ook niet de bedoeling kan zijn. Als hij weet dat jij er aan onderdoor gaat en hij er dan nog steeds niet over wil praten/ zich zelf afsluit dan zou ik mijn eigen conclusies trekken. Ik zou me dan echt afvragen wat mijn relatie me dan nog waard is.

Voor het biechtje dat vreemd ging ben ik het eens met Tabbie. Tuurlijk kun je het uitmaken met je vriend en lekker door blijven seksen met de ander. Niks mis mee. Maar je hebt gevoelens voor hem en dat maakt het ingewikkeld voor jou. Hij is eerlijk en geloof hem daarin. Hij wil jou verder niet, punt. Waarom zou je je aandacht neerleggen bij iemand die niet helemaal voor jou gaat zoals jij dat wel voor hem zou willen? Daar mist een balans. Ik zou dus ook met beiden stoppen.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 07:54

Bericht 31 Dec 2021 08:16

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Zou het iets zijn om t in alle rust op te schrijven en t dan onder zn neus duwen?
Dat is misschien voor allebei makkelijker,omdat je dan niet elkaars reactie en emotie ziet.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 31 Dec 2021 17:50

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Biechtje jouw gevoelens mogen er zijn en eerlijk gezegd vind ik het niet eerlijk wat jouw vriend doet. Er op korte termijn op terug komen is wat anders dan het 9 maanden laten etteren want op dat punt is het op dit moment als ik het zo lees. Ik zou afvragen hoe lang je dit nog door wil laten gaan want ik krijg een beetje het gevoel dat hij het vooral doodzwijgt.
2015 💙
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 31 Dec 2021 20:17

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Misschien kun je je vriend deze post laten lezen of idd deze woorden opschrijven en aan hem voorleggen.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 03 Jan 2022 17:25

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Ik was vanmorgen in de kast op zoek naar een elastiekje toen een doosje condooms naar beneden viel. Heb ik ooit gekocht en nooit gebruikt, en nu viel het dus op de grond en toen ik het oppakte bleek bijna de helft te missen. Mijn vriend en ik gebruiken geen condooms samen, dus ik heb hem er naar gevraagd. Hij zegt dat hij wel eens een condoom gebruikt heeft bij het masturberen, en vind het belachelijk dat ik hem 'beschuldig' van vreemdgaan.
Ik weet niet zo goed wat ik nu moet denken. Ik wil absoluut niet de jaloerse vriendin zijn, maar mijn ex heeft me ook ooit flink bedrogen en ik vind het dan nu toch ook wel moeilijk om zijn verhaal gewoon voor waarheid aan te nemen.
<<

Anoniem Antwoord

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 214

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:06

Bericht 03 Jan 2022 17:48

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Hoi biechtje,
ik herken het!

Alweer jaren geleden vond ik onder het bed een stukje van een condoomverpakking. Ik had ook zoiets van wat is dit, wij gebruikte geen condooms meer maar hadden ze nog wel in huis. Ging eerst ook in overdrive maar man vertelde dat hij ze soms gebruikte bij masturberen.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 12 Jan 2022 09:22

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Mijn man en ik gaan scheiden. Ik heb geen idee waar ik moet beginnen met alles regelen, zonder dat het hele hoge kosten met zich mee gaat brengen. Ben je verplicht tot kinderalimentatie of kun je ook, als je beide evenveel verdiend, dat ook laten en beide een x bedrag op de rekening van de kinderen storten?
Het duizelt me, ik zou mij opgelucht moeten voelen, maar ik heb er ook een hoop verdriet van.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 12 Jan 2022 09:57

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Begin met een mediator te zoeken. Die helpt je stap voor stap.

Wat je zelf alvast kunt doen is,
- bekijken hoe jij de omgangsregeling graag zou zien en vakanties
- verdeling van huis en haard

Je mag me ook privé een pb doen

Dan wil ik je best een concept van ouderschapsplan en echtscheidingsconvenant toesturen. (Deze kun je overigens ook via Google vinden)
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem322

Bericht 12 Jan 2022 09:59

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Wat verdrietig biechtje.

Deze website vond ik heel duidelijk wat informatie betreft https://www.verder-online.nl/scheiden/s ... 7-stappen/

Sterkte!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Jan 2022 10:11

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

BIechtje als eerste sterkte met alles regelen en het verwerken.
Ik ga er nu vanuit dat jullie in goed overleg uit elkaar gaan en dan is inderdaad een mediator een prima stap.
Mijn vriend heeft het ook via een mediator gedaan en binnen 3-4 maanden hadden ze alles rond.
Nu verdienen vriend en zijn ex niet evenveel, maar op basis van inkomsten hebben ze een gemeenschappelijke rekeningen voor de kinderen waar ze iedere maand een afgesproken bedrag op storten.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem323

Bericht 12 Jan 2022 10:38

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Ik heb er geen ervaring mee maar ik wil jou wel heel veel sterkte wensen. Lijkt mij een moeilijk besluit en erg verdrietig.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Jan 2022 14:08

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Wat verdrietig Biechtje. Heel veel sterkte en kracht toegewenst.
Let's discover the world together.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 12 Jan 2022 14:23

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Vervelend en verdrietig Biechtje.
Ik heb alles zonder mediator gedaan. Zeker als alles op goede voet gaat kun je ook online scheiden.
Mijn ex betaald alles 2/3e en ik 1/3e. Wij doen niet aan kinderalimentatie. Dus zwemles, kinderfeestjes, kleding, sporten; alles wordt zo verdeeld.
Elk jaar hebben we evaluatie om te kijken of alles goed loopt en of er dingen verandert moeten worden.

Bij mediators hoor ik vaak juist ruzie ontstaan 🤭
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 13 Jan 2022 14:46

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Sterkte biechtje!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 19 Jan 2022 14:53

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Dank jullie wel voor het medeleven.

Vanavond komt de financieel adviseur. Kijken wat er mogelijk is met onze woning. Ik heb de hele dag al een steen in mijn maag er van. Er komt zo veel op mij af nu.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 19 Jan 2022 15:50

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

He wat een heftige tijd gaan jullie tegemoet Biechtje. Kan me voorstellen dat het nu allemaal heel definitief voelt, nu er externe partijen mee gaan bemoeien.
Heel veel sterkte gewenst. Hopelijk kunnen jullie op een fijne respectvolle manier uit elkaar.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers