Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragentopic - Beauty & Mode

<<

Anoniem327

Bericht 12 Jan 2022 09:49

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Wel jammer voor de schaapjes dat ze weer in zijn!
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 12 Jan 2022 16:30

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Oh Yes. *gaat uggs bestellen*
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 12 Jan 2022 19:07

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Ohh zijn uggs weer in?!
Chill, ik heb ook nog een paar staan. Doe ik ook eens hip 🤣
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 13 Jan 2022 09:16

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Holden schreef:Wel jammer voor de schaapjes dat ze weer in zijn!


Inderdaad. Misschien kunnen uggs fans even op Vinted kijken. Daar staat het er vol mee!
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 18 Jan 2022 16:04

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Dragen jullie helemaal geen leren schoenen?
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 18 Jan 2022 16:54

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Jawel. Van Vinted. Maar ik heb het gevoel dat uggs wel een level verder (qua dierenleed) dan leer toch? Of vergis ik me?
<<

Anoniem327

Bericht 18 Jan 2022 17:14

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Harrison schreef:Dragen jullie helemaal geen leren schoenen?


Steeds minder! Of vegan leer. En idd is PETA eerder wel flink opgestaan tegen Uggs en het dierenleed dat daarachter schuilgaat.
Het was overigens niet mijn bedoeling hier de zendeling te gaan lopen spelen hoor. Het vloog ff mn toetsenbord uit. Het is in algemene zin een hangup van mij, modetrends. De kledingindustrie is zo enorm vervuilend, qua gebruik van grondstoffen, dierlijke producten, logistiek, de gehele keten eigenlijk. En juist omdat dingen in het ene moment 'in' en het andere moment 'uit' zijn, ontstaat een wegwerp cultuur waarin mensen gestimuleerd worden om steeds maar nieuwe dingen te kopen. En dat terwijl er zoveel vervuiling en leed achter schuilgaat.
* zendmodus uit *
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 18 Jan 2022 19:31

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Wat goed! Ik koop veel tweedehands maar mijn schoenen vaak dan weer niet, goeie.

Wat betreft UGG was dat inderdaad een tijd geleden door PETA onder de aandacht gebracht, maar ze hebben inmiddels aangetoond dat dat niet (meer) zo is. Er worden alleen schapen gebruikt die gefokt worden voor het vlees en hun huid en wol een bijproduct is. Daarnaast werd UGG ook beschuldigd van vee levend over zee vervoeren, levend villen en nog iets dat ik me even niet kan herinneren en dat is niet zo. Blijft het natuurlijk nog steeds zo: UGG is een typische modetrend die niet goed is voor het milieu en dieren. En dan nog even op mijzelf betrekkend ik heb de twee paar die ik heb al jaren en blijf ze dragen tot ze niet meer kunnen maar ze zijn gek nog steeds zo goed als nieuw.
Laatst gewijzigd door Harrison op 19 Jan 2022 12:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 18 Jan 2022 20:33

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Oh nou ik ben heel blij dat te lezen. De filmpjes van schapen op enorme schepen met grote bloedende wonden op hun rug staan me nog helder bij. Als dat niet meer zo is zou dat heel erg fijn zijn! Ik koop ze wel voor mijn kinderen maar dan dus altijd 2de hands.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 18 Jan 2022 22:21

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Uit het land van de UGGS kan ik onderstrepen van Harrison zegt. Het is wel eens anders geweest maar nu (hopelijk) niet meer aan de orde.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem327

Bericht 18 Jan 2022 22:30

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Oh dat is goed nieuws! Ik had er ook naar gezocht maar kon er niks over vinden. Behalve dan van het merk zelf. Maar blij te horen dat het kennelijk veranderd is.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 07 Feb 2022 19:25

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Een jurkje in een rode Schotse ruit, alleen voor kerst toch? Ik vraag dit voor mijn dochter.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 07 Feb 2022 20:13

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Mijn dochters hebben blauwe Schotse ruit rokjes, die hebben ze wel nu nog aan.

Rood ligt gevoelsmatig ook aan het model?
⁠♡♡♡
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 987

Geregistreerd: 22 Okt 2021 17:55

Bericht 07 Feb 2022 20:15

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

SoGood schreef:Een jurkje in een rode Schotse ruit, alleen voor kerst toch? Ik vraag dit voor mijn dochter.


Nee joh, leuk juist!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 07 Feb 2022 21:09

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Aan het model ja? Het is een stoerder kokerjurkje met steekzakken. Staat haar zo schattig.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 07 Feb 2022 21:42

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Mijn zoon had vandaag zijn kersttrui aan, dan kan een ruiten jurk in mijn ogen ook!
(Dochters lievelingsoutfit is een oranje tutu en een oranje top met franjes erop👑)😂
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 25 Mrt 2022 08:02

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Hoi! Ik heb heel donker haar van mezelf maar ik word echt steeds grijzer. 🕊 Mijn haar groeit super snel dus eigenlijk zou ik het iedere maand moeten verven en ik heb daar een hekel aan. Nu dacht ik, is het een idee om over gaan op een stuk lichter haar door middel van koele blonde highlights? Is dat een slecht idee?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 25 Mrt 2022 08:18

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Mwah, met highlights heb je evengoed snel uitgroei en dat gaat ook irriteren hoor! En nieuwe highlights zijn een stuk bewerkelijker dan je haar in één kleur verven, dus ik zou er goed over nadenken of je daar zin in hebt!
❤ 7 juni 2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 25 Mrt 2022 08:51

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Olíve schreef:Oh nou ik ben heel blij dat te lezen. De filmpjes van schapen op enorme schepen met grote bloedende wonden op hun rug staan me nog helder bij. Als dat niet meer zo is zou dat heel erg fijn zijn! Ik koop ze wel voor mijn kinderen maar dan dus altijd 2de hands.


Maar waarom is het tweedehands dan minder erg? Dan is het toch ook zo met die schapen gegaan?
Oprechte vraag.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 25 Mrt 2022 08:51

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

SoGood schreef:Hoi! Ik heb heel donker haar van mezelf maar ik word echt steeds grijzer. 🕊 Mijn haar groeit super snel dus eigenlijk zou ik het iedere maand moeten verven en ik heb daar een hekel aan. Nu dacht ik, is het een idee om over gaan op een stuk lichter haar door middel van koele blonde highlights? Is dat een slecht idee?


Ik doe highlights en verf een keer per 2 a 3 maanden.
Vind het heel fijn.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem327

Bericht 25 Mrt 2022 09:00

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

SoGood schreef:Hoi! Ik heb heel donker haar van mezelf maar ik word echt steeds grijzer. 🕊 Mijn haar groeit super snel dus eigenlijk zou ik het iedere maand moeten verven en ik heb daar een hekel aan. Nu dacht ik, is het een idee om over gaan op een stuk lichter haar door middel van koele blonde highlights? Is dat een slecht idee?


Ligt er denk ik ook aan hoe grijs je bent en hoe snel je ready bent om je grijze haar te omarmen. Een vriendin van mij heeft dit gedaan, is inmiddels totaal grijs en laat dat nu helemaal uitgroeien, loopt heel natuurlijk over in haar restjes blonde haar.
Hoe donker ben je? Zelf ben ik peper en zout, en ik doe nu high en low lights, met een root shadow, waardoor je niet meer echt uitgroei hebt. Kan met eens per 4 maanden verven toe.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 25 Mrt 2022 09:12

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Superstoer van je vriendin! Zover ben ik zeker nog niet. Ik denk dat ik voor 40% grijs ben. Het is aardig gemêleerd. Eens per 4 maanden verven lijkt me ideaal. Ik heb zelf echt heel donkerbruin haar maar een lichte huid en lichte ogen, ik ben bang dat lichter haar me misschien flets maakt. Ik ga het binnenkort maar eens bespreken met mijn kapper.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 25 Mrt 2022 11:00

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Ik denk ook wel dat als je donker haar hebt, je de overgang naar volledig grijs gaan wat heftig vindt. Ik was blond van mezelf, maar blondeerde altijd nog lichter. Toen ik merkte dat ik zo vaak moest gaan bijverven ben ik er mee gestopt. Inmiddels 4 jaar nu, alle verf is eruit dus nu grijs en restje eigen kleur door elkaar.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 11 Apr 2022 15:08

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Ik heb over een maand een superchiq evenement. Nu heb ik een jurk waarin ik me mooi voel en daar zoek ik een bh bij. Het is een jurk met spaghettibandjes dus de bh moet strapless zijn. Heeft iemand ervaring met een plak-bh en een grotere cup? Of een andere strapless bh die blijft zitten en je niet ziet zitten? Pff ik ben hier echt niet meer in thuis.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 11 Apr 2022 19:19

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Ik zou iig niet zo’n siliconen plak bh doen, maar eigenlijk raad ik plak bh’s helemaal af. Er zijn tegenwoordig goede strapless bh’s! Ik heb er een van Simone Perel en is top.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers