Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Instagrampagina interieur

<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 12 Jan 2022 16:27

Instagrampagina interieur

Wij zijn dus een huis aan het bouwen en langzamerhand zijn we ook binnen goed bezig. Het lijkt me leuk om een Instagram pagina te maken voor ons huis. Daarin wil ik dan de vorderingen zetten en straks vooral interieurdetails.

Wat is leuk om te zien? De weg ernaartoe, voor en na (het is nieuwbouw, dus gaan echte voor situaties) of interieurdetails?

En wat voor naam is leuk? Ik wil de buitenkant van het huis en het adres niet vermelden vanwege herkenbaarheid.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Jan 2022 16:43

Re: Instagrampagina interieur

Oh leuk ik wil je wel volgen tzt!

Ik volg een aantal forummers die dit doen en ik vind juist de weg er naar toe wel leuk om te zien. Ook de frustraties die erbij komen kijken, de tegenslagen. Niet leuk maar wel realistisch. Realistischer dan een alleen maar perfecte plaatjes account.

En wat ik helemaal leuk vind, dat doet een Amerikaanse vriendin met haar huis account heel veel, is in stories 'this or that' keuzes geven met kleuren, lampen, tegels etc. Kan ook handig voor jezelf zijn als je twijfelt.

Qua naam kan je beetje voor iets generieks gaan als je het beetje anoniem wilt houden? Dingen die vast al veel bestaan maar zoiets als bouwenaaneendroom of vannieuwbouwnaardroomhuis dat soort dingen. Of iets met de interieurstijl die je wilt gaan gebruiken maar ik weet niet wat dat is dus daar kan ik niet over meedenken.
Of als je het toch iets persoonlijker wilt maken maar niet de straatnaam gebruiken maar misschien iets anders uit de wijk of woonplaats of bijv als je aan het water gaat wonen of bij een heuvel of naast een kerk, zoiets. Ik noem maar wat.
Let's discover the world together.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 12 Jan 2022 17:20

Re: Instagrampagina interieur

Ik ben ook zo’n account. Ik heb het de naam van ons kavelnummer en project gegeven. Nu we er wonen doe ik er niks meer mee haha. Ik vond het vooral leuk voor mezelf om het zo bij te houden.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 12 Jan 2022 19:43

Re: Instagrampagina interieur

Ik heb ook een interieuraccount (zie onderschrift).
De naam verwijst naar het feit dat we aan de heide wonen. Ik vind overigens dat er niet perse interieur/interior/huisjeditofdat in een accountnaam moet staan. Liever iets neutralers en wat lekker blijft hangen dan de zoveelste interieur bij huppeldepup of iets.

Toen we ons huidige huis gingen verbouwen ben ik begonnen met de vorderingen. Eenmaal gesetteld zijn het vooral sfeerplaatjes. Tijdens klussen maak ik wel stories maar zet ik de foto’s niet vast in m’n feed.

Nou ben ik het laatste jaar erg inspiratieloos dus er gebeurt niet super actief meer iets maar goed, ik doe het vooral omdat ik het leuk vind en niet voor het aantal volgers.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 12 Jan 2022 21:13

Re: Instagrampagina interieur

Leuk! Ik heb zelf ook een account aangemaakt tijdens de bouw van ons huis. We hebben nu sinds twee weken de sleutel dus nu zie je steeds meer het eindresultaat verschijnen.
Je kunt me volgen @de_ljurk.17

Ik vind het zelf ontzettend leuk om de andere accounts ook te volgens, met name het bouwproces en de periode na oplevering. Als mensen er eenmaal een tijdje wonen en alles ingericht is, vind ik het persoonlijk niet zo heel interessant meer.

Ik heb via deze accounts trouwens ook veel inspiratie opgedaan en sommige dingen ook daadwerkelijk overgenomen, zoals onze pvc vloer. Als je iets gaat starten, deel je de link dan hier? Ik wil je dan graag volgen!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 12 Jan 2022 21:15

Re: Instagrampagina interieur

Ik wil andere forummers trouwens ook wel graag volgen, dus misschien kunnen jullie me een pb sturen?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 12 Jan 2022 22:01

Re: Instagrampagina interieur

Zelf vind ik voor en na's het leukste om te zien.

Qua naam, moeilijk.. ik heb gewoon mijn eigen naam. Dus gewoon op mijn eigen insta account deel ik dit. Vind 2 accounts te veel gedoe.

Lady ik ben je gaan volgen, leuk!
Ooh la la, jou volgde ik al :)
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 12 Jan 2022 22:32

Re: Instagrampagina interieur

Leuk Tabbie!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Rejoy

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 15 Dec 2018 23:18

Bericht 13 Jan 2022 10:12

Re: Instagrampagina interieur

Ik vind die pagina's ook erg leuk om te volgen. Wij hebben er zelf ook eentje voor de bouw van ons huis en het bijgebouw waar een gastenverblijf in gaat komen (zie handtekening). Ik weet nog niet wat we ermee gaan doen als het huis helemaal klaar is.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 13 Jan 2022 11:08

Re: Instagrampagina interieur

Lady schreef:Ik wil andere forummers trouwens ook wel graag volgen, dus misschien kunnen jullie me een pb sturen?


Ik ben je net gaan volgen.
En Rejoy ook, jij gaat echt mijn droomhuis bouwen zo te zien! Liefde voor schuurwoningen :love:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 606

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:20

Bericht 13 Jan 2022 11:43

Re: Instagrampagina interieur

Leuk, ik ben jullie gaan volgen!

hebben jullie nog meer tips voor interieuraccounts van anderen?
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 13 Jan 2022 12:29

Re: Instagrampagina interieur

Wat voor interieur stijl spreekt je aan?

Zelf volg ik graag de volgende accounts: missjettle, deense_zomer, prchtg, lydiasiderius, ouweschool1931, zilverblauw, treasure_fest, gras_vd_buren, hethuismetduizendramen, mamoesjka en ehm… nog veel meer 😂

Van een paar accounts die je leuk vindt bekijken wie zij volgen werkt ook goed.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Rejoy

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 15 Dec 2018 23:18

Bericht 13 Jan 2022 14:42

Re: Instagrampagina interieur

Ooh La La! schreef:
Lady schreef:Ik wil andere forummers trouwens ook wel graag volgen, dus misschien kunnen jullie me een pb sturen?


Ik ben je net gaan volgen.
En Rejoy ook, jij gaat echt mijn droomhuis bouwen zo te zien! Liefde voor schuurwoningen :love:


Wat een leuke reactie :love: . We hebben de woning helemaal zelf ontworpen, dus dit huis is ook echt uniek. Er bestaat geen tweede van:)
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 13 Jan 2022 22:22

Re: Instagrampagina interieur

Rejoy schreef:
Ooh La La! schreef:
Ik ben je net gaan volgen.
En Rejoy ook, jij gaat echt mijn droomhuis bouwen zo te zien! Liefde voor schuurwoningen :love:


Wat een leuke reactie :love: . We hebben de woning helemaal zelf ontworpen, dus dit huis is ook echt uniek. Er bestaat geen tweede van:)


Ja echt prachtig! En wat groot! Wat zijn de afmetingen?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 13 Jan 2022 22:34

Re: Instagrampagina interieur

Heel gaaf Rejoy. Ik ben je gaan volgen. Jij woonde toch ooit bij je schoonouders ofzo? Zoiets staat me bij maar ik weet het niet precies meer.
Let's discover the world together.
<<

Rejoy

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 15 Dec 2018 23:18

Bericht 14 Jan 2022 10:26

Re: Instagrampagina interieur

Lady schreef:
Rejoy schreef:
Wat een leuke reactie :love: . We hebben de woning helemaal zelf ontworpen, dus dit huis is ook echt uniek. Er bestaat geen tweede van:)


Ja echt prachtig! En wat groot! Wat zijn de afmetingen?


Het gebouw zelf wordt inderdaad wel groot, 24m lang en 7m breed. Daarvan is wel een deel technische ruimte en een deel overkapt terras. Het woongedeelte valt daarentegen wel weer mee hoor, dat is 16x7, waarbij er ook nog een groot deel vide is. Qua woonoppervlakte is het dus niet per se heel groot.
<<

Rejoy

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 15 Dec 2018 23:18

Bericht 14 Jan 2022 10:27

Re: Instagrampagina interieur

Marin schreef:Heel gaaf Rejoy. Ik ben je gaan volgen. Jij woonde toch ooit bij je schoonouders ofzo? Zoiets staat me bij maar ik weet het niet precies meer.


Ik heb inderdaad een aantal jaren bij mijn ouders onder de kap gewoond, mijn broertje woont daar nu.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 14 Jan 2022 10:39

Re: Instagrampagina interieur

Rejoy schreef:
Lady schreef:
Ja echt prachtig! En wat groot! Wat zijn de afmetingen?


Het gebouw zelf wordt inderdaad wel groot, 24m lang en 7m breed. Daarvan is wel een deel technische ruimte en een deel overkapt terras. Het woongedeelte valt daarentegen wel weer mee hoor, dat is 16x7, waarbij er ook nog een groot deel vide is. Qua woonoppervlakte is het dus niet per se heel groot.


16 meter is nog flink lang! Ik vind het een prachtig ontwerp!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 14 Jan 2022 13:24

Re: Instagrampagina interieur

Het is op22.a geworden! Ik heb een paar dingen geplaatst, maar loop nog een half jaar achter. Ga ik nog aanvullen!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Jan 2022 13:48

Re: Instagrampagina interieur

Ja dat was het dan, Rejoy. Zoiets herinnerde ik me nog.

Leuk Alexis. Ik ga je volgen!
Let's discover the world together.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 14 Jan 2022 15:11

Re: Instagrampagina interieur

Leuk Alexis!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 15 Jan 2022 09:34

Re: Instagrampagina interieur

huisje_in_hoogkarspel
casadepanman
huizedokter
bram_en_barbera
nieuwbouw_rozentuin
westererf.kavel.6
scandinavisch_woon_plezier
dromendurvenbouwen
bouwnummer.29
klamp.23 (onze overburen 🙂)

Deze accounts vind ik ook erg leuk om te volgen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Rejoy

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 15 Dec 2018 23:18

Bericht 16 Jan 2022 10:27

Re: Instagrampagina interieur

Leuk Alexis, ik zag je volgverzoek, ik ben jullie ook gaan volgen. Leuk om te zien, zo te zien zijn jullie al wel even bezig, of niet? Hebben jullie veel vertraging gehad?

Lady, jullie volg ik al langer, leuk om te zien! Vooral ook nu jullie met de inrichting bezig zijn, begint 't toch echt een huis te worden hè:)
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 606

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:20

Bericht 23 Jan 2022 17:31

Re: Instagrampagina interieur

Lady schreef:huisje_in_hoogkarspel
casadepanman
huizedokter
bram_en_barbera
nieuwbouw_rozentuin
westererf.kavel.6
scandinavisch_woon_plezier
dromendurvenbouwen
bouwnummer.29
klamp.23 (onze overburen 🙂)

Deze accounts vind ik ook erg leuk om te volgen.


leuk, thnx! ik ga hier naar kijken :) leuk om inspiratie op te doen!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Jan 2022 17:59

Re: Instagrampagina interieur

Ik ben je ook gaan volgen Alexis! Wat een gigantisch huis! Wat is de oppervlakte eigenlijk?
❤ 7 juni 2018
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers