Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Coronavirus

<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 07 Jan 2022 09:09

Re: Coronavirus

Poeh, van de eerste 2 prikken heb ik niks gemerkt maar was gisteren toch echt beroerd van de booster zeg. Man was ook goed ziek ervan. Gelukkig vandaag weer beter.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 07 Jan 2022 09:14

Re: Coronavirus

Gelukkig weer opgeknapt, Agnes!
Ik heb woensdag mijn booster gehad. Ik kreeg de vorige keren Moderna en was daar flink ziek van. Was heel blij dat ik nu Pfizer kreeg. Afgezien van een pijnlijke plek op mijn arm nergens last van gehad nu.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 07 Jan 2022 11:32

Re: Coronavirus

Ik heb net m'n booster gehad. Ben toen van moderna ook echt niet lekker geweest. Hoop dat het nu meevalt met Pfizer.
⁠♡♡♡
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 07:54

Bericht 07 Jan 2022 11:42

Re: Coronavirus

Wat reageert iedereen toch verschillend op die vaccinaties.
Ik heb er nu 3 gehad..en nooit ergens last van gehad.
<<

Mara

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 216

Geregistreerd: 24 Sep 2020 10:58

Bericht 07 Jan 2022 14:11

Re: Coronavirus

Ik krijg de booster vanmiddag dus ben benieuwd. Ik kon ook volgende week vrijdag dichter bij huis maar dat weekend is mijn zoontje jarig dus uit voorzorg maar iets verder rijden. Geen zin om beroerd te zijn dan.
💙 2016
💙 2020
<<

Saji

Kletskop

Berichten: 573

Geregistreerd: 23 Jul 2020 09:31

Bericht 07 Jan 2022 14:31

Re: Coronavirus

Booster afgelopen woensdag gehad. Werd in de loop van de dag overvallen door moeheid.
Kon mij er niet aan toegeven, omdat mijn schoonzus er met de kinderen waren.
's Avonds kregen we nog bezoek van een vriend van ons. Die nacht heb ik liggen zweten en gisterochtend stond ik duf op. Pijnlijke arm, maar die nam ik voor lief, want daar heb met andere vaccinaties ook altijd last van.
Gister verder nog steeds erg moe. Tijdens avond eten overviel het mij weer en lag om 20:00 uur in bed, ontzettend koud. Vanmorgen goed opgestaan, heb gewerkt. Eigenlijk zelfde symptomen als die ik met eerste vaccinatie ook had.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 07 Jan 2022 15:46

Re: Coronavirus

Jeeeetje: 34.954 positieve uitslagen van coronatests geregistreerd, met afstand het hoogste dagcijfer ooit

Wat een explosie zeg. Lang leve de feestdagen. Wel fijn dat de ziekenhuisopnames nog niet stijgen.
<<

Anoniem323

Bericht 07 Jan 2022 15:51

Re: Coronavirus

Maar gisteren was er weer storing toch? Toen waren het er al 25.000 dus nog steeds bizar hoog.
Ik zie ook niets meer terug van de maximale bezoekers. Overal zijn feestjes, weekendjes weg zijn weer terug (hier gaan ze allemaal naar belgie en duitsland met vrienden) dus de besmettingen zullen alleen maar oplopen.

Dus gooi de winkels en horeca maar weer open, haalt toch niets uit!
En zolang de ziekenhuizen niet stijgen, maakt het mij niets uit. Over 2 weken zijn er nog meer besmettingen als de scholen weer open zijn.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 07 Jan 2022 16:00

Re: Coronavirus

Booster ook binnen hier. Mijn derde Pfizer dus hopelijk net zo weinig klachten als de vorige twee prikken.
<<

Rejoy

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 15 Dec 2018 23:18

Bericht 07 Jan 2022 18:37

Re: Coronavirus

Ik mag de 15e de booster halen. De vorige keer ben ik wel zieker geweest van de tweede vaccinatie dan van de eerste, dus ik ben benieuwd hoe ik me na de booster ga voelen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Jan 2022 18:40

Re: Coronavirus

Ik krijg morgen de booster en ben ook heel benieuwd hoe ik erop reageer. De vorige keer kreeg ik pas na ruim twee dagen klachten! Moe, koud, rillingen en toen een uurtje of zes verhoging/koorts gehad en daarna was het weg. Hoop dit nu niet weer te krijgen.
❤ 7 juni 2018
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 07 Jan 2022 18:51

Re: Coronavirus

Ik had woensdag mijn 3e Pfizer. Dacht met alleen een pijnlijke arm weggekomen te zijn. De avond erna kreeg ik het toch nog ijskoud en was een beetje moe. Lekker gaan slapen met 3 dekbedden en nu nergens last meer van.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 13:43

Bericht 07 Jan 2022 19:03

Re: Coronavirus

Ik zit nu in mijn wachtkwartiertje. Ik heb de prik helemaal niet gevoeld, maar ik begin nu wel een beetje een zware arm te krijgen. Ach, ik heb t hele weekend om bij te komen!
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 07 Jan 2022 19:17

Re: Coronavirus

Ik twijfel zo aan de booster op dit moment.
Wil graag zwanger raken en heb het idee dat mijn cyclus pas weer op orde is.
Geen idee of dat door het vaccin komt of door wat anders. (Ook het afvallen zal bijgedragen hebben aan het begin) (Zijn nu ruim een jaar bezig, bij fertiliteitskliniek was alles bij beide helemaal goed)
Maar zo “bang” dat ik de booster neem en dan mn menstruatie weer maanden van de leg is.
Aan de andere kant wil ik ook graag goed beschermd zijn.
Laatst gewijzigd door Radler op 07 Jan 2022 19:28, in totaal 4 keer gewijzigd.
Juli 2019
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 07 Jan 2022 19:23

Re: Coronavirus

Die twijfel snap ik heel goed, Radler! Heb er verder niks zinnigs over te zeggen, maar wens je succes met de keuze.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 07 Jan 2022 19:55

Re: Coronavirus

Dat snap ik wel Radler.

Ik heb mijn booster vandaag gehad! Vorige keer nergens last van dus nu hopelijk ook niet.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 07 Jan 2022 20:24

Re: Coronavirus

Ik snap dat het een lastige keuze is Radler! Ik heb om me heen niks gehoord over menstruatieklachten na het vaccin eigenlijk. Juist andersom: 3 collega's van mij zijn vlak na hun vaccinatie van de zomer zwanger geraakt, een ware babyboom op het werk 🙈
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Jan 2022 20:37

Re: Coronavirus

Ik heb zelf wel echt last gehad van m'n cyclus na de eerste vaccinatie. Weken bloedverlies en heel veel last van m'n eisprong, veel erger dan normaal. Weet niet of de cyclus zelf ook in de war was, want ik heb een spiraal en word nooit echt ongesteld.
❤ 7 juni 2018
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 07 Jan 2022 20:42

Re: Coronavirus

Mijn cyclus lag helemaal overhoop na mijn vaccinaties. Nu ben ik aan de prikpil dus heb daar geen last meer van.
Mocht ik zwanger willen worden, zou ik zelf nog geen booster nemen daardoor.
10.04.17
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:07

Bericht 07 Jan 2022 21:41

Re: Coronavirus

Ik twijfel ook voor de booster..
Vind het lastig want heb het gevoel dat je zo aan de gang blijft.
In de zomer straks nog een en dan 2023 weer enz..
Andere inentingen had ik minder twijfel maar nu voelt het een beetje als een gebed zonder end.
Nou weet ook niemand hoe deze pandemie gaat lopen maar het ermee leren omgaan is het beste denk ik en of daar nou altijd iedeeen inënten bij hoort?😐
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 07 Jan 2022 22:07

Re: Coronavirus

Kippetje: waarom heb je je de eerste 2 keer laten inenten? Als het is zodat je minder ziek wordt als je Corona krijgt, dan moet je zeker weten de booster nemen. Je bescherming zakt steeds meer en dus kun je er dan weer heel ziek van worden. Als je dat risico wilt nemen, moet je niet boosteren. Ik zou zelf dat risico nooit nemen. Ik neem ook elk jaar de griepprik, omdat mensen om mij heen vreselijk ziek zijn geworden van bepaalde griepversies die rondgaan en daar wil ik mezelf tegen beschermen. Zo zie ik dit vaccin ook. Ik ben niet bang dat ik het ooit krijg, ik wil er gewoon niet heel erg ziek van worden of in het ziekenhuis terecht komen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 07 Jan 2022 23:02

Re: Coronavirus

Ik heb ook een hele onregelmatige cyclus gehad na de 1e en 2e vaccinatie. Nu wil ik zeker niet zwanger worden maar als ik dat wel zou willen dan had ik ook grote twijfels gehad. Ik heb nu zelf eigenlijk nergens last van. Beetje zware arm.
⁠♡♡♡
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 08 Jan 2022 00:23

Re: Coronavirus

Ik werd juist zwanger na de tweede prik, niet dat ik denk dat het er iets mee te maken heeft maar mijn zwangerschap was beetje een wondertje dus als het een negatieve invloed had gehad dan was ik vast niet zwanger geworden, dan zou het dubbel wonder moeten zijn.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 08 Jan 2022 08:46

Re: Coronavirus

Ik heb de booster voor de kerstdagen al gehad. En waar ik met de eerste 2 best wel klachten had, nu helemaal niks. Ja een zere arm.
Bij de eerste twee had ik voornamelijk last van temperatuur schommelingen, met name in de nacht en een algehele niet fijn voelen een paar dagen.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:07

Bericht 08 Jan 2022 09:14

Re: Coronavirus

Marsy31 schreef:Kippetje: waarom heb je je de eerste 2 keer laten inenten? Als het is zodat je minder ziek wordt als je Corona krijgt, dan moet je zeker weten de booster nemen. Je bescherming zakt steeds meer en dus kun je er dan weer heel ziek van worden. Als je dat risico wilt nemen, moet je niet boosteren. Ik zou zelf dat risico nooit nemen. Ik neem ook elk jaar de griepprik, omdat mensen om mij heen vreselijk ziek zijn geworden van bepaalde griepversies die rondgaan en daar wil ik mezelf tegen beschermen. Zo zie ik dit vaccin ook. Ik ben niet bang dat ik het ooit krijg, ik wil er gewoon niet heel erg ziek van worden of in het ziekenhuis terecht komen.


De 1e 2 keer inenting heb ik gedaan omdat ik dacht groepsinmuniteit op te bouwen met iedereen. Nu neem ik nooit de griepprik en ben ik 2 jaar terug al keer flink ziek geweest.
Ik geloof ergens ook wel in natuurlijke immuniteit.
Twijfelde bij de 1e 2 inentingen ook wel eerst maar goed toen dacht ik nou die nemen we allemaal en dan is t klaar. Maar denk dat het nooit klaar is en je aan de gang blijft zo😬
VorigeVolgende

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers