Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Aanslag op Peter R. de Vries

<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:07

Bericht 22 Jul 2021 18:57

Re: Aanslag op Peter R. de Vries

Lot schreef:Ik vind het ook zo aangrijpend dat iemand naar zijn werk gaat en nooit meer terug komt. Dat anderen beslissen over andermans leven.

Mooi stuk in De Volkskrant, fijn dat hij zo’n fijne relatie heeft gehad. Erg verdrietig voor die vrouw. Ik vind alleen die briefjes, armband en aapjes best wel privé en vraag me af waarom ze dat wil delen. Omdat ze wil laten zien hoe lief hij was? Misschien is het niet de tekst maar de foto’s erbij dat me dat gevoel geeft.



Ja dit heb ik t zelfde! Ga dan denken in hoe hij lopend naar zijn auto is gegaan met het idee ga zo naar een huis kijken samen.. en dan..
Heel mooi stuk van zijn vriendin.. je voelt het helemaal hoe ze het beschrijft 😔
<<

Tauriel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 466

Geregistreerd: 17 Jun 2021 12:23

Bericht 23 Jul 2021 10:23

Re: Aanslag op Peter R. de Vries

sarah1985 schreef:Hebben jullie dit artikel al gelezen

https://www.volkskrant.nl/kijkverder/v/ ... gle.com%2F


Bedankt voor het delen, net gelezen. Mooi artikel.
“Smile and wave, boys. Smile and wave…"
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Jul 2021 10:58

Re: Aanslag op Peter R. de Vries

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit eerder zo van slag ben geweest door het overlijden van een BN'er. Hebben jullie dat ook? Het is ook de brute, oneerlijke manier waarop natuurlijk. Ik denk dat in combinatie met het feit dat hij zo veel goeds heeft gedaan voor zo veel mensen.
❤ 7 juni 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Jul 2021 11:21

Re: Aanslag op Peter R. de Vries

Bliss schreef:Ik kan me niet herinneren dat ik ooit eerder zo van slag ben geweest door het overlijden van een BN'er. Hebben jullie dat ook? Het is ook de brute, oneerlijke manier waarop natuurlijk. Ik denk dat in combinatie met het feit dat hij zo veel goeds heeft gedaan voor zo veel mensen.



Ik heb dat ook, zo onwerkelijk . Ik kijk nu boulevard nou janken weer, als je dan hoort hoe lief hij voor iedereen was. Z'n bijzondere man. Ook zo bijzonder dat hij nog steeds veel contact had met de mensen die hij geholpen heeft. Waar haalde hij al die tijd vandaan
Afbeelding
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 23 Jul 2021 11:41

Re: Aanslag op Peter R. de Vries

Bliss schreef:Ik kan me niet herinneren dat ik ooit eerder zo van slag ben geweest door het overlijden van een BN'er. Hebben jullie dat ook? Het is ook de brute, oneerlijke manier waarop natuurlijk. Ik denk dat in combinatie met het feit dat hij zo veel goeds heeft gedaan voor zo veel mensen.



De dood van Guusje greep mij toen heel erg aan.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 23 Jul 2021 11:54

Re: Aanslag op Peter R. de Vries

Ik denk er ook nog vaak aan, ik vind het zo raar en onwerkelijk. Heel oneerlijk ook, bah.

Peter R de Vries was echt een goede man, jaren geleden werkte ik ergens waar een vrouw woonde waarvan haar moeder in 1990 is vermoord, Peter heeft haar toen bijgestaan en hij stuurde haar nog elk jaar op de sterfdag van haar moeder een grote bos bloemen, ook 30 jaar later nog, nooit een jaar overgeslagen. Dat vond ik toen al zo’n bijzonder iets om te horen.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 23 Jul 2021 12:17

Re: Aanslag op Peter R. de Vries

Bliss schreef:Ik kan me niet herinneren dat ik ooit eerder zo van slag ben geweest door het overlijden van een BN'er. Hebben jullie dat ook? Het is ook de brute, oneerlijke manier waarop natuurlijk. Ik denk dat in combinatie met het feit dat hij zo veel goeds heeft gedaan voor zo veel mensen.


Ja, dat heb ik ook.. Kan me niet herinneren dat ik ooit zolang er mee bezig ben geweest.

Wat bijzonder Sugarfall! Dat laat echt zien hoe hij betrokken was bij de mensen die hij hielp.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 23 Jul 2021 13:34

Re: Aanslag op Peter R. de Vries

Herkenbaar! Elke keer als ik een foto van hem zie denk ik: Oh ja... verdorie... Het is gewoon echt waar, hij is er niet meer :(
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 23 Jul 2021 15:34

Re: Aanslag op Peter R. de Vries

Bliss schreef:Ik kan me niet herinneren dat ik ooit eerder zo van slag ben geweest door het overlijden van een BN'er. Hebben jullie dat ook? Het is ook de brute, oneerlijke manier waarop natuurlijk. Ik denk dat in combinatie met het feit dat hij zo veel goeds heeft gedaan voor zo veel mensen.

Ik heb dit ook.

Het is zo ontzettend onwerkelijk.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 13:32

Bericht 18 Okt 2021 09:41

Re: Aanslag op Peter R. de Vries

Vandaag start de inleidende zitting. Voor wie het interessant vindt is via de Twitter van Saskia Belleman te volgen wat er in de rechtbank wordt gezegd.

Afgelopen donderdag was er bij het Televizierringgala een mooi eerbetoon gemaakt. https://www.ad.nl/video/productie/eerbe ... ala-256722
<<

Anoniem331

Bericht 23 Okt 2021 21:11

Re: Aanslag op Peter R. de Vries

Er staat een docu op Videoland over Peter. Erg bijzonder om te kijken, hoe Peter ook door sommigen liever het huis uit werd gekeken dan dat ze er blij waren dat hij er was.
Naast alle meer dan goeie dingen die hij altijd heeft gedaan, waren mensen hem soms ook echt liever kwijt dan rijk.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 23 Okt 2021 21:32

Re: Aanslag op Peter R. de Vries

Oh die ga ik even kijken binnenkort!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem331

Bericht 23 Okt 2021 21:37

Re: Aanslag op Peter R. de Vries

Burn schreef:Oh die ga ik even kijken binnenkort!


Ja moet je doen. Bekende beelden maar ook veel beelden van de toen zo bekende zaken zitten er in.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Okt 2021 19:03

Re: Aanslag op Peter R. de Vries

Is dat die docu liever staande sterven?
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 03 Jan 2022 14:34

Re: Aanslag op Peter R. de Vries

Pff echt naar van dit bericht: https://www.rtlboulevard.nl/crime/artik ... r-dreiging

Sowieso houdt het me nog steeds bezig. Vorige week de docu 'Staand verder leven' gekeken, erg mooi. Wat een lieve vader was hij voor zijn kinderen. En met oudejaarsavond zat ik gewoon weer te janken bij Whiter shade of pale, #3 in de Top 2000.
❤ 7 juni 2018
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 13:32

Bericht 03 Jan 2022 14:38

Re: Aanslag op Peter R. de Vries

Vreselijk zeg
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 03 Jan 2022 14:48

Re: Aanslag op Peter R. de Vries

Bah, ik heb vorige week ook al de docu gekeken en kreeg daarbij ook het idee dat hij in ieder geval wel bescherming heeft. Maar echt joh hoe gestoord zijn die lui. Ik vind dit echt zo heftig. Ik luister ook de podcast van de Telegraaf met Saskia Bellemans, de zaak ontleed en daar hebben ze het ook over Marengo oa gehad.
2015 💙
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Jan 2022 22:08

Re: Aanslag op Peter R. de Vries

Op videoland staat ook een docu met kees van der spek. Een interview met Peter 1.5 week voor de aanslag. Wat bedoelt was als podcast heeft kees nu een docu van gemaakt. Het blijft bizar dat Peter er niet meer is.

Ik kijk elke dag boulevard en daar mis je hem gewoon.

Ook zo erg dat zijn zoon nu bedreigd word
Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 06 Jan 2022 17:07

Re: Aanslag op Peter R. de Vries

2015 💙
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 30 Jan 2022 23:23

Re: Aanslag op Peter R. de Vries

Heeft iemand dok vertrouwelijk! Gekeken, waarin de vriendin van Peter openbaar sprak en haar verhaal deed?

Vond het zo aangrijpend. Niet eens per se om het verhaal, maar zoveel verdriet voelbaar bij haar. (logisch natuurlijk). Voel me er echt wel even triest over weer. Zo afscheid nemen van je grootste liefde, waarmee je zou gaan trouwen, lijkt me hels.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 31 Jan 2022 08:05

Re: Aanslag op Peter R. de Vries

Ik heb hem opgenomen om terug te kijken.
2015 💙
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 31 Jan 2022 08:31

Re: Aanslag op Peter R. de Vries

Ik ga het vandaag ook even terugkijken, ben heel benieuwd.
❤ 7 juni 2018
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 13:32

Bericht 31 Jan 2022 09:02

Re: Aanslag op Peter R. de Vries

Ik heb het gezien. Moedig dat ze dit heeft verteld en wat een mooie vrouw.
<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 647

Geregistreerd: 16 Jun 2015 14:05

Bericht 31 Jan 2022 15:51

Re: Aanslag op Peter R. de Vries

Ik vond het enorm indrukwekkend. Het verhaal, maar ook deze bijzondere vrouw. Bizar dat ze twee jaar ouder is dan ik, ze komt zo wijs, krachtig en sterk over. Vergeleken bij haar voel ik me echt een onnozel kuikentje zeg maar.

Heel bijzonder ook, hun relatie. Wat een liefde en wat was Peter blijkbaar een romantische man. Die kant ken je natuurlijk helemaal niet van hem, ik vond het ontzettend ontroerend.

Ik gun haar zo enorm dat ze dit geluk nogmaals mag vinden in haar leven.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 31 Jan 2022 16:44

Re: Aanslag op Peter R. de Vries

Ik wil het nog gaan kijken.

Heb destijds wel het interview met haar gelezen in De Volkskrant en dat vond ik al zo heftig.
To travel is to live
Mijn instagram
VorigeVolgende

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers