Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb jij vannacht gedroomd?

<<

Anoniem280

Bericht 03 Dec 2013 15:09

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik weet niet meer wat ik afgelopen nacht heb gedroomd, maar de dromen van zaterdag op zondag weet ik nog wel.
Eerste droom: Ik zou mijn vriend betalen, maar toen ik dat wilde doen, had ik niets meer op mijn rekening staan.
Vond dat wel zo raar. Daarna werd ik heel even wakker. Het heeft mij tot vandaag wel bezig gehouden, want ik wist echt niet hoeveel ik nog op mijn rekening had staan, achteraf genoeg.

De tweede droom, nou ja nachtmerrie: Ik was buiten op mijn werk. Alle lichten gingen uit, zag geen hand voor ogen. Opeens werd ik achterna gezeten door iemand. Ik wilde mij ergens verstoppen, maar diegene die mij achterna zat kon mij met gemak vinden. Daarna ben ik verder gaan rennen. Ik stond in een donker steegje bij te komen tot daar ook een vreemd iemand stond. Ik ben nog harder gaan rennen. Later kregen de 2 die mij achterna zaten ruzie, er vielen rake klappen en 1 overleefde het niet. Ik schrok wakker! Bezweet, ontzettende hoofdpijn en het eerste wat ik dacht, ik heb het overleefd. De hoofdpijn is de hele dag aangehouden.
<<

Anoniem185

Bericht 03 Dec 2013 15:17

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Niets wat ik me kan herinneren... Lekker, zo'n nachtje zonder dromen.
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:49

Bericht 03 Dec 2013 15:47

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik droomde over een jongen die ik eigenlijk alleen via internet ken. Dat ik hem ging ontmoeten en dat hij heel erg lelijk was. Terwijl ik hem op foto's heel knap vind. En toen daarna was hij terug van een reis en toen kwam hij langs in Zeeland om de foto's te laten zien en toen was ik toch wel erg verliefd op hem. Hij was toen opeens ook niet meer lelijk haha.

Juist, dat dus. Terwijl ik gewoon een vriend heb maar ook een beetje een stiekeme crush op die jongen heb :P Maar goed ik ken hem natuurlijk niet irl. Dus het is lekker makkelijk dagdromen! :thumbup:
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Anoniem 49

Bericht 03 Dec 2013 18:19

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik weet 't niet, maar waarschijnlijk wel iets heftigs/druk. Ik werd wakker en de dekens lagen allemaal naast het bed. Lag enkel een stukje in mijn hand.
<<

Nyx

Bericht 03 Dec 2013 20:57

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik zit weer in een onrustige periode, dus vannacht was het weer eens raak.

Ditmaal zaten er geesten in het huis waar ik ben opgegroeid. Een 'gezin' op zolder. Eerst zagen we, mijn broertje en ik , ze niet, maar laten werden ze zichtbaar. Ik vroeg ze of alle geesten dat konden en of ze met meer waren en hun antwoord was dat ze met meer waren, maar dat niet iedereen hetzelfde kon als zij konden. We sloten een vriendschap met hun, dachten we, en toen keerden ze zich tegen ons. Ze hadden mijn moeder 'behekst' en toen ik wilde vluchten, toen kon het niet. Ik heb toen hun 'lichamen' vernield met stoelen en ben er vandoor gegaan. Ik ben niet zo'n familiemens, want ik heb mijn broertje niet meegenomen. Maar kan zijn dat hij ook in het complot zat en ik hem daarom heb achtergelaten. Ik rende en rende en rende en kwam toen in mijn eigen huis terecht. Daar vroeg ik wat aan de buurman en die heeft me uitgelegd wat ik moest doen om alles beter te maken en toen werd ik wakker. Lekkere kutdroom dus weer.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 04 Dec 2013 11:30

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik heb gedroomd dat mijn man een prins is haha. Dat we een nieuw huis hadden en ik mijn oom en tante en nicht (die had een goeie vriendin meegenomen) uit had genodigd. En die familie zie ik serieus nooit. Ik gaf een rondleiding in het huis en ook de grote "schatkamer" waar heel veel sieraadkistjes staan. Een stukje verderop in die kamer stond een lage kast en daarachter 3 paspoppen en daarachter een grote hoge mooie zwarte kast. Als je naar links afsloeg in die kamer kwam je in de balzaal...

Enige wat ik me kan bedenken dat die familie in mijn droom voorkwam is dat hun veel geld hebben en dat ik wilde laten zien dat wij ook veel geld hadden? Echt hele weirde droom...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 04 Dec 2013 12:10

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Dat mijn crush toenadering tot mij zocht :laughcry: I'd wish!
<<

Anoniem187

Bericht 04 Dec 2013 17:42

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik weet het niet meer :( Vind ik altijd jammer..
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 04 Dec 2013 17:45

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik had heel naar gedroomd, over dat mijn oma plotseling was overleden. Vrijdag was de begrafenis en dat vergat ik steeds. Ook zag ik haar steeds verschijnen als een soort geest in een buffetkast, alsof je naar de tv keek. Brrr!

Oma is al 5,5 jaar overleden, dus waar die droom opeens vandaan kwam?
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 04 Dec 2013 17:48

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik droomde van de week dat ik met 2 anderen in de ruimte was. De capsule waarmee we waren was heel klein, ik had mn ruimtepak aan maar omdat een ander weg was gegaan en de deur naar buiten open had laten staan kon ik niet weg.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 04 Dec 2013 21:41

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik weet het niet meer precies, het was een beetje vaag, maar er waren 3 forummers (waarvan ik helaas niet weet wie, maar ik kende ze via hier) en die gingen naar de Mac want er was een nieuw product en om dat te vieren kwam er een mega ster optreden. Ik kon niet mee vanwege D. maar er was blijkbaar geen ruk aan want ineens stonden die drie forummers bij mij voor de deur en gingen we film kijken.
Dat nieuwe product heette trouwens de MacWave en het was een chocoladeijsje in de vorm van een vis. :laughcry:
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers