Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tips Limburg in Lockdown?

<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 31 Dec 2021 11:15

Tips Limburg in Lockdown?

Wij gaan komende week een paar nachten naar een vakantiepark in Limburg (Roggel). Alles natuurlijk dicht, dus dat is jammer want hadden we het park wel op uitgezocht met 4 jonge kinderen. Maar goed, wel besloten het door te laten gaan.

Nu kennen we Limburg niet goed en ben ik op zoek naar dingen die nog wél kunnen in lockdown periode. In de hoop om nog wel iets van Limburg te zien en het zou fijn om misschien wel even met de kids op pad te kunnen zodat ze wat energie kwijt kunnen.

Iemand tips voor Limburg? Mooie plekjes, tips met kids, speelplekken. Tips voor goede take away rond Roermond is ook welkom!
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 31 Dec 2021 11:34

Re: Tips Limburg in Lockdown?

Lekker wandelen in Park Meinweg! Misschien kun je dan afhalen bij Venhof?

Of gewoon door het centrum slenteren. Als die open is, dat weet ik niet, zeker een frietje halen bij de automatiek! Wij noemen hem altijd frietje uit de muur 🤓. Zij hebben de allerlekkerste mayonaise. Zit midden in de winkelstraat.

In het centrum zit ook ook een stadspark.
Verder buiten het centrum hem je het Nederlands-indie monument, wat ook in een heel mooi park ligt. Langs de roer.

Ik weet niet of buitenspeeltuinen open zijn, maar je hebt kitskesberg.

En in Melick bij de De Pearsstal kun je misschien ook afhalen? Zie dat het nu met name een snackbar is, maar vroeger zat daar een restaurantje bij.

Sowieso heb je in Roermond aan het stationsplein veel restaurants die afhaal hebben.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 31 Dec 2021 11:36

Re: Tips Limburg in Lockdown?

Jullie kunnen ook nog naar Thorn rijden, de witte stad.
Of wandelen langs de maasplassen en afhalen bij Maria Oolderhuuske
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 31 Dec 2021 14:14

Re: Tips Limburg in Lockdown?

Roggel ligt dichtbij Roermond. Wellicht kun je daar naar toe gaan of eventjes de grens over naar Maaseik voor friet (zit ook een goede ijszaak in het centrum daar). Mooi plein hebben ze daar ook.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 31 Dec 2021 16:34

Re: Tips Limburg in Lockdown?

Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar de Kinderboerderij in Venlo (Hagerhof) is wel open, en ze hebben bij het restaurant ook koffie etc. to go.
Verder genoeg leuke plaatsen waar je mooi een rondje kunt lopen en op veel plekken hebben ze ook wel wat lekkers to go. Venlo zelf is bijvoorbeeld nu nog mooi versierd en leuk om een rondje te lopen en ergens koffie/chocomelk to go te halen (opties genoeg). (Als je dat leuk vindt heb ik nog wel specifiekere tips, ook voor parkeren bv). Of in Venlo rondje om het Zwarte water.

Ik zag iemand ook Thorn noemen, dat is ook leuk om even te wandelen ja. Ik vind zelf een wandeling in Baarlo ook leuk. Of inderdaad Roermond is ook leuk! Als je wat verder wilt rijden kun je ook nog naar Sittard, rondje vestingwal en ook daar opties genoeg voor drinken to go.
<<

Anoniem322

Bericht 31 Dec 2021 16:40

Re: Tips Limburg in Lockdown?

In Roermond heb je de tover route speciaal voor kinderen! Super leuk.
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 02 Jan 2022 18:04

Re: Tips Limburg in Lockdown?

Bedankt voor jullie tips! O.a. park Meinweg en de tover route genoteerd. Die laatste lijkt me ook erg leuk voor nichtje van 2 die mee is.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 570

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 02 Jan 2022 18:08

Re: Tips Limburg in Lockdown?

De tover route is hele leuk!
In Grubbenvorst is een leuke speeltuin Roefen Mart, is niet heel dichtbij, maar wel een aanrader is deze tijd.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers