Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wisten jullie het gelijk?

<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 31 Dec 2021 14:51

Re: Wisten jullie het gelijk?

Wat fijn Sogood!

Hier wist mijn man het wel al meteen, bij mij duurde het 'even' (vier jaar vriendschap). Inmiddels wel al ruim vijftien jaar samen, met ups en downs maar die horen erbij.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 31 Dec 2021 15:17

Re: Wisten jullie het gelijk?

Wat fijn Sogood!

Ik wist het niet gelijk maar wist wel gelijk dat het heel fijn en goed voelde. En dat ik hem beter wilde leren kennen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 31 Dec 2021 16:25

Re: Wisten jullie het gelijk?

Ja, eigenlijk wel. Tenminste, nadat we elkaar na jaren weer tegenkwamen en toen ons contact intensiveerde. Het voelde gelijk zo anders dan met andere mannen. Geen spelletjes, geen gedoe, niet je afvragen wanneer hij eindelijk weer eens zou appen, etc.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 31 Dec 2021 18:40

Re: Wisten jullie het gelijk?

Dat dacht ik toen wel, maar voor een 16-jarige puber is een vriendje al snel ‘de ware’. :smile:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 31 Dec 2021 18:47

Re: Wisten jullie het gelijk?

Nee. We hebben elkaar ontmoet tijdens het uitgaan. Hij is de neef van een vriend van mij. Ik had toen een relatie. We waren met een aantal mensen die avond en er was niet veel bijzonders aan de hand tussen ons op dat moment. We raakten langzaam wel steeds meer bevriend met elkaar. Hadden veel raakvlakken en dezelfde humor. Ik woonde ondertussen samen en mijn toenmalige vriend deed wel erg veel flirten met andere meiden. Op een avond kwam mijn man op bezoek en toen hij weg was voelde het verkeerd. Ik miste hem. We waren inmiddels 5 jaar bevriend. Vanaf toen is de bal snel gaan rollen. Ik ben weer bij mijn ouders gaan wonen. Mijn man woonde nog bij zijn ouders en studeerde nog volop.

We brachten toen wel heel erg veel tijd samen door en het werd er alleen maar leuker op. Mijn man beweert niet verliefd te zijn geweest voor de tijd dat we samen kwamen. Ik merkte dat ook nooit. Ook niet bij mezelf. Dus het was eigenlijk meer een openbaring toen ik hem ineens te erg miste. Ik was toen net 25. Ondanks dat we al een tijdje toch echt een relatie hadden noemden we dat niet zo naar de buitenwereld, dat heeft een paar maanden geduurd. Inmiddels zijn we 13,5 jaar verder. Dus eigenlijk wisten we het (tegelijk), maar dan pas na 5 jaar :smile:

Hij was en is gewoon alles wat ik wil. Ik bewonder hem nog elke dag voor alles wat hij doet. En ik vind hem ook nog steeds vreselijk sexy haha. We kunnen ook nog altijd uren met elkaar praten terwijl we al bijna 2 jaar "op elkaars lip" zitten door corona. Dit heeft absoluut niets afgedaan aan onze relatie.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 01 Jan 2022 10:12

Re: Wisten jullie het gelijk?

Soort van. Ik was 15 en super verliefd. Dus hij was voor mij alles wat ik wilde in mijn leven. Pas later kwam daar ook de kinderwens samen met hem bij en de rest van mijn leven. Maar ik heb wel een erg goede keuze gemaakt! 😏
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4411

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 01 Jan 2022 11:06

Re: Wisten jullie het gelijk?

Nee, we kwamen elkaar tegen in enigszins beschonken toestand 😇 veel gekletst en dat klikte wel, maar de volgende dag wist ik er nog weinig van. We hadden wel nummers uitgewisseld en stuurden over en weer wat berichtjes. Paar dagen later hadden we weer afgesproken. Ik had geen vlinders, maar het voelde wel heel fijn, geen spanningen, ik voelde me heel erg op mijn gemak bij hem. Het is allemaal gegroeid en de verliefdheid kwam alsnog, maar niet in alle hevigheid met slapeloze nachten enzo. Ik vond mezelf daar ook te oud voor 🤣 maar inmiddels zijn we 11 jaar en twee kinderen verder!
december 2016
juli 2019
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Jan 2022 20:19

Re: Wisten jullie het gelijk?

ja ook al waren we 16 en 18. We hadden al verkering voordat we elkaar ooit in het echt hadden gezien.

Vandaag precies 20 jaar geleden gingen we op msn chatten. Ik had als jong meisje altijd gezegd ik trouw met een man die M.ark heet wij hadden in oktober internet gekregen en had toen allemaal jongens met die naam toegevoegd op mijn msn lijst die ik via de tmf chat had leren kennen. En op nieuwjaarsdag was alleen hij online en bij hem was alleen ik online. Beide een dikke kater. En vanaf toen heel wat gesprekken gehad via msn. En ook via sms. Blijkbaar hadden we elkaars telefoonnummer ook al. En op 16 november vroeg hij mij via msn verkering . Op 20 januari hadden we onze eerste date en hadden we meteen een klink.

En inmiddels al 20 jaar samen. We hebben veel meegemaakt waaronder veel ellende maar elkaar altijd weer gevonden. Toen we ook nog maar net verkering hadden, hadden we het al over samenwonen en kinderen krijgen.
Afbeelding
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 01 Jan 2022 22:22

Re: Wisten jullie het gelijk?

Haha, Sarah. Jij hebt het lot gewoon iets geholpen. :smile:

Ik heb op RTV Noord ooit een interview gehad, was een jaar of 7, waarin ik vertelde dat ik later met R.ené zou trouwen. Gelukkig heb ik er niet bij gezegd welke René hahahaha.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 01 Jan 2022 23:34

Re: Wisten jullie het gelijk?

Oh hier haak ik ook even op in. Toen ik 19 werd kreeg ik van vriendinnen een horoscoop reading cadeau. Je weet wel: zo’n iemand die aan de hand van je geboortedatum en uur je leven kan voorspellen. Ik had relatie met leuke jongen uit Nieuwegein.

De samenvatting was: je gaat trouwen met iemand uit het buitenland, schrijft een kinderboek en krijgt 2 kinderen: een jongen en een meisje.
Weet nog dat ik toen moest lachen om dat buitenland vriendje, ik was immers heel gelukkig met mijn toen vriendje. Maar ze kreeg gelijk (of zou ik onbewust toch de hele tijd na deze lezing gezocht hebben haha). Heb een zoon, zwanger van een dochter en kinderboek: nou ja, ik heb een boek geschreven óver kinderen, telt dat? 🙃
Afbeelding
Afbeelding
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 02 Jan 2022 01:05

Re: Wisten jullie het gelijk?

Ik ben ook weleens bij zo'n helderziende geweest. Op de vraag of ik terug bij mijn ex kwam was het een keiharde NEE. Mijn dagje Zwolle was gelijk naar de maan. Maar ze had gelijk.

Ik weet nog jouw topic, Marsy, waarbij jouw man het had uitgemaakt en iedereen zei dat je hem los moest laten, dat het nooit meer goed kwam, en jij bleef volhouden dat het wel goedkwam. En zie hier, getrouwd en bijna 2 kinderen. Dat is toch dat onderbuikgevoel ofzo... En je hebt gelijk gekregen.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 02 Jan 2022 01:32

Re: Wisten jullie het gelijk?

Hahaha dat je dat nog weet Beau! Ja, weet nog mijn frustratie hoe ik maar in woorden probeerde duidelijk te maken dat ik het écht zeker wist dat een fase was. Maar ik wist niet of hij dat ook ging inzien en die onzekerheid werd ik GEK van. Gelukkig duurde het niet lang en ja, ik had toch gelijk haha, spijt als haren op zijn hoofd. Maar was toen heel moeilijk steeds te horen dat hij me niet zou willen en ik hem los moest laten etc. Godzijdank naar eigen gevoel geluisterd. En top relatie ever since.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 02 Jan 2022 02:17

Re: Wisten jullie het gelijk?

Dat is één van de topics die me nog heel erg bij staat. "Hoe kun je zo dom zijn om erin te blijven geloven?" En laten we eerlijk zijn, het waren alleen maar rode vlaggen. Zelfs toen je zei dat jullie weer samen waren hadden de meesten een Dré/monique moment. 😂 Ik ook hoor. 🥴 Maar zo mooi om te zien dat als je het weet, je het gewoon WEET!! ❤
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 02 Jan 2022 03:00

Re: Wisten jullie het gelijk?

Hahahaha een Dré en Monique moment 😂. Ben wel blij dat mijn man geen Dré is 😅. Waren geen andere vrouwen in het spel. Hij was gewoon nog heel jong. Ik neem hem niks kwalijk, vind zelfs ergens wel fijn. Toen hij voor me koos uiteindelijk was het ook voor het leven. Maar eerlijk is eerlijk: mijn reactie op de breuk was ook verre van volwassen, ik stortte echt helemaal in, had het niet zien aankomen. Kan bijna niet geloven dat dit al 10 jaar geleden is allemaal. Wat ben jij nog laat wakker joh!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem323

Bericht 02 Jan 2022 05:48

Re: Wisten jullie het gelijk?

Ik wist het meteen, bij de eerste date. Wij kennen elkaar via internet en de eerste foto, ik was op slag verliefd.
Hij heeft 1x getwijfeld nadat een familielid iets tegen hem had gezegd. Maar gelukkig was dat van korte duur.
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 02 Jan 2022 16:54

Re: Wisten jullie het gelijk?

Marsy, ik was boos op mijn man. Eerste woordenwisseling van 2022. 🤨 Over wat we gingen kijken op de tv. Hoe dan? Dus ik heb al mijn programma's maar gekeken in de nacht. Stukje gezeik minder. 😂 We zijn gewoon echt een mismatch als het op tv kijken aankomt. Ik wil praatprogramma's en "heldere" films, hij enkel *poef poef* en kommer en kwel. 😞
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Feb 2022 10:27

Re: Wisten jullie het gelijk?

Bij mijn huidige man wist ik het meteen, ik durfde het alleen niet toe te laten.
Ik was gekwetst door mijn ex-man en jezelf openstellen, betekent ook dat ik weer opnieuw gekwetst kon worden.

Bij de tweede date stond hij voor de deur met een cadeautje, hebben we een lange strandwandeling gemaakt en vroeg hij op het strand of hij mijn hand mocht vasthouden. Bij het afscheid in de auto hebben we gezoend en toen wist ik het.
Binnen een half jaar woonden we samen en afgelopen september, nadat we ruim 1.5 jaar samen waren, zijn we getrouwd voor de wet. Het feest volgt in april.

Ik heb nu pas door hoe echte liefde voelt en hoe het ook kan in een relatie :love:
Hoe het voelt als iemand onvoorwaardelijk van je houdt, voor je vecht en naast je staat.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 04 Feb 2022 10:52

Re: Wisten jullie het gelijk?

Nee, hij had mij gezien op de fototentoonstelling waar mijn werk hing. Maar ik was daar veel te druk mee. Via facebook had hij me opgezocht en me toegevoegd. Na een tijdje op messenger en later whatsapp te kletsen (tot diep in de nacht) hebben we afgesproken. Ik vond hem wel leuk en ook wel relatiemateriaal. Maar het duurde wel ongeveer een half jaar voor ik het gevoel had: met jou wil ik trouwen en oud worden. Inmiddels zijn we bijna 8,5 jaar samen en in augustus 4 jaar getrouwd :love:
<<

Archie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 28 Sep 2020 11:49

Bericht 07 Feb 2022 14:05

Re: Wisten jullie het gelijk?

Nee en ja haha.

We klikte echt vrij snel heel erg goed. Beide scherpe opmerkingen maken en elkaar teasen. Maar ik was oprecht ook ‘bang’. Ik was aan het Tinderen, daten.. Vond het wel prima. Hij was echt net (paar weken) uit een lange relatie. Betrok dat heel erg op mijn situatie met mijn ex (ook na lange relatie uit elkaar). ‘Hij moet de tijd nemen, niet gelijk met mij verder gaan, dat kan nooit werken’.. we hebben ongeveer 3 weken met elkaar geappt, gebeld en gefacetimed. Toen kwam de eerste date, eind oktober 2020..eigenlijk is hij nooit meer weggegaan haha. (Date zou een wandeling zijn en samen eten, want Lockdown). Date werd het hele weekend van vrijdagavond t/m zondag. En dat een paar weken zo.. In december 2020 was hij zo ongeveer bij me ingetrokken.

En het verhaal verder, in maart 2021 zwanger en in april officieel samen gaan wonen. Ik vind oprecht dat we heel goed bij elkaar passen. Het kan snel gaan in het leven.
11.21
10.23
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 07 Feb 2022 17:23

Re: Wisten jullie het gelijk?

Lejow schreef:Bij mijn huidige man wist ik het meteen, ik durfde het alleen niet toe te laten.
Ik was gekwetst door mijn ex-man en jezelf openstellen, betekent ook dat ik weer opnieuw gekwetst kon worden.

Bij de tweede date stond hij voor de deur met een cadeautje, hebben we een lange strandwandeling gemaakt en vroeg hij op het strand of hij mijn hand mocht vasthouden. Bij het afscheid in de auto hebben we gezoend en toen wist ik het.
Binnen een half jaar woonden we samen en afgelopen september, nadat we ruim 1.5 jaar samen waren, zijn we getrouwd voor de wet. Het feest volgt in april.

Ik heb nu pas door hoe echte liefde voelt en hoe het ook kan in een relatie :love:
Hoe het voelt als iemand onvoorwaardelijk van je houdt, voor je vecht en naast je staat.


Steeds als ik lees hoe gelukkig je nu bent word ik daar oprecht zó blij van :love:
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 07 Feb 2022 17:27

Re: Wisten jullie het gelijk?

Ik zal zelf ook nog antwoorden:

Nee, ik wist het niet gelijk. Ik vond hem wel interessant, was weg van die grote kijkers van hem waarmee hij me intens kon aankijken. Alleen had ik toen nog een vriend, dus ik had verder geen interesse. Kwam bij dat hij bekend stond als de player van de Mac (waar we toen allebei werkten). Zo'n jongen wilde ik absoluut niet. Maaaar we werden wel goede vrienden, konden fijn kletsen met elkaar en we hadden het gewoon leuk samen. Uiteindelijk ging mijn verkering uit (niet door hem, vooral door de afstand) en gaf hij toe me wel heel erg leuk te vinden. Ik wist het nog steeds niet zo goed, maar uiteindelijk heb ik maar besloten mijn hart te volgen en te zien waar het op uit zou lopen. Inmiddels zijn we 16 jaar samen en 14 jaar getrouwd.
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 814

Geregistreerd: 11 Jan 2022 12:02

Bericht 07 Feb 2022 18:12

Re: Wisten jullie het gelijk?

Al 14 jaar getrouwd met de player van de Mac 😅 Vind ik leuk!
T (2008) en I (2013)
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 814

Geregistreerd: 11 Jan 2022 12:02

Bericht 07 Feb 2022 18:28

Re: Wisten jullie het gelijk?

In de tijd dat mijn man en ik begonnen te daten, hebben gezamenlijke vrienden weddenschappen afgesloten op hoe snel het weer over zou gaan. Zo kansloos leek het, haha. We waren allebei niet op zoek naar een serieuze relatie en daarbovenop was ik 19 en hij 28. We hadden het gewoon leuk samen en waren helemaal niet met de toekomst bezig.

Één van die gezamenlijke vrienden (die mijn impulsieve karakter kende) heeft me na een paar weken een keer apart genomen en toegesproken. Dat G. zo'n goede, lieve man was, en dat ik daar serieus en zorgvuldig mee om moest gaan. Toen zag ik het ineens...
T (2008) en I (2013)
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 07 Feb 2022 18:48

Re: Wisten jullie het gelijk?

Onze eerste kus was eigenlijk heel erg toevallig, maar vanaf toen wisten we het beiden wel echt meteen zeker. Ook al kwam hij net vers uit een relatie, en woonde ik een uur verderop. Ik weet het moment dat ik verliefd werd nog exact ; na onze kus tijdens een festival, moesten we beiden naar de wc en betaalde hij ook voor mij :smile:

Inmiddels zijn we bijna 16 jaar samen, dus we hebben goed gekozen.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 07 Feb 2022 19:38

Re: Wisten jullie het gelijk?

Toen ik mijn man net had leren kennen had ik het met Feline over hem. Ik zei toen nog tegen haar dat ik gewoon een keertje naar bed met hem wilde en ik dacht ook echt dat ik er zo in stond. Zij kwam thuis en zei tegen het ex als dat ik verliefd was, haha, zij wist het eerder dan ik ;)
Overigens vanaf de eerste nacht samen wist ik (hij overigens ook) dat dit serieus was. En idd wat Lady ook al zei: geen spelletjes, geen gedoe, niet je afvragen wanneer hij eindelijk weer eens zou appen.
Zes weken laten woonden we samen en nu ruim 8,5 jaar later heb ik nog nooit getwijfeld aan onze relatie.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers