Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voeden in ‘openbaar’

<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2391

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 19 Dec 2021 13:17

Re: Voeden in ‘openbaar’

Ik heb nooit negatieve reacties of rare blikken gekregen. Wel eens positieve reacties.

Ik voedde altijd zonder doek of cover oid eroverheen. Lijkt mij dat je dan alleen maar extra aandacht vestigd op wat je doet. Maar als je dat wel fijn vond, gewoon doen natuurlijk :)
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 19 Dec 2021 15:57

Re: Voeden in ‘openbaar’

Ik heb het elke keer vanaf een week of drie gedaan. Met de oudste vond ik het heel lastig, die dronk alleen goed in de rugbyhouding. Dat icm grote borsten vond ik zelf onprettig en bloot voelen. De andere twee ook in de klassieke houden, dat voelt subtieler.

Ik heb een voedingsbh, normaal hemdje (trek ik naar beneden) en daarover een trui/blouse.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 19 Dec 2021 18:47

Re: Voeden in ‘openbaar’

Ik heb ook nog nooit negatieve reacties of rare blikken gekregen. Alleen positieve.
<<

Mamaliesbeth

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 85

Geregistreerd: 11 Dec 2021 08:54

Bericht 25 Dec 2021 16:38

Re: Voeden in ‘openbaar’

Of misschien dat het aan mij ligt van de rare blikken.. Kan mensen slecht lezen van uit het gezicht.
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 08:54

Bericht 29 Dec 2021 09:44

Re: Voeden in ‘openbaar’

Ik ben denk ik heel veel ouder als de meesten hier,dus mijn ervaringen zijn van lang geleden.
Ik heb t nooit gedurfd,voeden in het openbaar...ik draaide zelfs mn hoofd af later als ik t vrouwen zag doen.
Niet omdat ik me er plaatsvervangend voor schaamde,maar omdat ik t zo intiem vindt.
Mijn dochter heeft altijd flesjes mee voor haar kinderen..
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers