Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oud op nieuw

<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 17 Dec 2021 13:58

Re: Oud op nieuw

Haha, wij noemen het altijd oud en nieuw inderdaad :)

Wij gaan naar vrienden, zijn dan met 4 volwassenen en 4 kids.
De kids gaan daar wel naar bed.
Die plukken we ergens na middernacht uit bed en dan gaan we lekker weer naar huis.

Denk dat het een avondje eten en spelletjes spelen wordt.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 17 Dec 2021 14:01

Re: Oud op nieuw

We weten niet of de kinderen wakker worden van eventueel vuurwerk, dus we willen ons met zijn allen verschansen in bed, met leuke tv en hapjes. Kinderen kunnen in slaap vallen en wij zijn dichtbij als ze overstuur zijn. Ik wilde het eerst in de woonkamer doen, maar we zien nogal op tegen het verslepen van de matrassen, dus misschien tv verplaatsen naar de slaapkamer.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 17 Dec 2021 15:06

Re: Oud op nieuw

Wij hebben geen plannen en ik vind het stiekem erg fijn. Gewoon lekker samen met hapjes en oliebollen op de bank. We kijken nu Buffy the vampire slayer opnieuw, dus we gaan dat lekker kijken. S morgens is L. weer vroeg wakker dus wat mij betreft ook op tijd naar bed.
<<

Anoniem328

Bericht 17 Dec 2021 18:35

Re: Oud op nieuw

In de namiddag gaan wij met een aantal buren en kids op straat borrelen, vuurkorf aan, oliebollen eten. Denk dat dit wel wat uurtjes gaat duren.

Later 's avonds nog geen idee. Ik denk beentjes hoog met z'n tweeën en om 0:00 uur onze jongens wakker en vuurwerk afsteken.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 18 Dec 2021 10:12

Re: Oud op nieuw

Ik moet gewoon een hele dag werken.
In onze omgeving hebben de meeste mensen al plannen. Dus we zijn lekker met zijn 2-en.
Ik acht de kans zeer groot dat wij rond 23 uur op bed liggen en slapen.

We hadden eerst andere plannen en zou ik maar een halve dag (ochtend) werken, want we zouden naar het oud en nieuw feest in de Efteling gaan.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 18 Dec 2021 18:26

Re: Oud op nieuw

Bliss schreef:
Calathea schreef:Schandalig Marsy! Woon je in Australië, zie je dat vuurwerk niet!
Wij zeggen altijd oud op nieuw maar dat klopt dus niet? Is het dan iets Brabants?


Dat is inderdaad Brabants.


En Limburgs.

Wij hebben nog geen plannen. Ik denk dat we gewoon thuis blijven. Op nieuwjaarsdag eten we altijd bij m’n schoonmoeder.
<<

Tauriel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 466

Geregistreerd: 17 Jun 2021 12:23

Bericht 22 Dec 2021 10:34

Re: Oud op nieuw

Blijven altijd thuis. Man moet eerst werken, ik hoop dat hij een beetje op tijd thuis is. We gaan eerst met de kinderen het betoverend doolhof spelen (die heeft glow in the dark viariant) en daarna gaan ze naar bed. Wij gaan ook een spel doen. Rond half 12 halen we iig de oudste uit bed, misschien de jongste ook wel. 12 uur vuurwerk kijken en wat kindervuurwerk afsteken. We liggen er dan rond half 1 in bed.
“Smile and wave, boys. Smile and wave…"
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 26 Aug 2015 14:19

Bericht 22 Dec 2021 10:54

Re: Oud op nieuw

Wij vieren het met 2 stellen vrienden en in totaal 5 kinderen bij één van de vrienden. Kinderen leggen we einde middag even in bed zodat ze de hele avond/nacht mee kunnen. We gaan eten en spelletjes doen en om 00.00u (kinder)vuurwerk afsteken. Hoe laat we naar huis gaan zien we nog wel (volgende dag toch geen plannen).
Maart 2014
Februari 2018
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 22 Dec 2021 11:32

Re: Oud op nieuw

Wij gaan er met z'n viertjes een gezellige dag van maken met hapjes, spelletjes en oliebollen bakken. Ik wil ook nog even de buurt langs om de mensen uit te nodigen voor een oliebol en een glas gluhwein of warme choco, lijkt me wel gezellig! 's Avonds zetten we de hapjes door en kijken we The Masked Singer waarschijnlijk. Ik hoop dat ik het wakker houd, ben tegenwoordig om half tien al kapot haha. Ik word oud :palm:
<<

Brooke

Bericht 22 Dec 2021 11:49

Re: Oud op nieuw

Dat heb ik ook Giselle haha, vervelend is dat he.
Wij blijven thuis zoals elk jaar eigenlijk en gaan wel oliebollen eten en film kijken waarschijnlijk of spel spelen. De kinderen worden meestal vanzelf wakker, er wordt hier toch altijd flink geknald in de buurt en zij krijgen dan ook gewoon wat lekkers zoals een oliebol of hapjes, net waar ze zin in hebben. Maar meestal willen zij toch zelf weer snel naar bed als het grootste geknal achter de rug is, dus dan duik ik er ook in zodra het kan.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers