Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ben je een trendsetter of een trendvolger?

<<

Anoniem301

Bericht 20 Nov 2013 10:21

Re: Ben je een trendsetter of een trendvolger?

Susan schreef:Ik denk dat er maar heel weinig trendsetters zijn, ook de meeste hippe mensen zijn trendvolgers. Ik denk dat het meer een verschil is tussen snelle trendvolgers, late trendvolgers en helemaal geen trendvolgers.

Dat heb je goed verwoord, denk ook dat het wel klopt ja. Ik ben een late volger, ik ben altijd te laat :laughcry:
<<

Anoniem 52

Bericht 22 Nov 2013 00:10

Re: Ben je een trendsetter of een trendvolger?

Trendsetter. Echt, álles wat ik in 2008 aan had, is nu opeens hip!

Nee, ik volg geen trends of stijlen. Ik draag wat ik lekker vind zitten en wat mij staat. Ik ben groot en .. Log. Achtig. Dus ik kan nooit de trends die zo fanatiek in de tijdschriften staan volgen.
<<

Anoniem173

Bericht 22 Nov 2013 01:23

Re: Ben je een trendsetter of een trendvolger?

Een volger in de zin ik koop gewoon in de winkels wat ik leuk vind. Ik heb veel basics en draag daarbij gewoon wat ik leuk vind erbij. Ik draag rustig ook nog iets wat ik al 4 jaar in mijn kast heb hangen en gewoon leuk vind staan.

Ik zie een trendsetter ook meer als ieman die echt een eigen stijl heeft en dingen misschien zelf wel uitvindt ofzo.
<<

Anoniem97

Bericht 23 Nov 2013 08:59

Re: Ben je een trendsetter of een trendvolger?

Luce schreef:Geen van beide geloof ik. Ik koop gewoon wat ik mooi vind. Modetrends interesseren me niet zodanig dat ik ze volg.


Hier net zo, ik draag gewoon wat ik leuk vind.
<<

Anoniem100

Bericht 23 Nov 2013 14:25

Re: Ben je een trendsetter of een trendvolger?

Ook geen van beide. Ik draag wat ik leuk vind, hoeft voor mij echt niet de laatste mode of 'in' te zijn.
<<

Anoniem58

Bericht 26 Nov 2013 16:06

Re: Ben je een trendsetter of een trendvolger?

Ik draag ook wat ik leuk vind, trend of niet.
<<

Anoniem157

Bericht 26 Nov 2013 20:02

Re: Ben je een trendsetter of een trendvolger?

Meer een volger.
<<

Anoniem280

Bericht 27 Nov 2013 11:05

Re: Ben je een trendsetter of een trendvolger?

Geen van beide, ik draag wat ik leuk vind.
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 28 Nov 2013 16:06

Re: Ben je een trendsetter of een trendvolger?

Geen van beide, ik koop wat ik mooi vind en draag sommige stukken al meer dan 8 jaar. Ik heb behoorlijk veel kleding dus ik heb zeker wat met mode. Maar niet met mode mode in de zin van er hip of mainstream bij lopen. Ik heb mijn eigen stijl die ook vaak door anderen wordt herkent "o dat is echt helemaal Zwilling"
Afbeelding
<<

Anoniem187

Bericht 28 Nov 2013 17:08

Re: Ben je een trendsetter of een trendvolger?

Ik volg. Al draag ik echt niet alles wat ik 'in' is, ik ga daarin wel mijn eigen weg. Ik ga niet iets dragen omdat iedereen het draagt. Ik moet het natuurlijk wel leuk en mooi vinden. Ik ben trouwens wel een langzame volger, ik kom 39348948 dagen nadat iets in was.
<<

FaithHopeLove

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:48

Bericht 29 Nov 2013 21:11

Re: Ben je een trendsetter of een trendvolger?

Ik draag wat ik zelf leuk vind. Ik probeer kleding te kopen dat past bij mijn figuur en dit is niet altijd volgens de laatste modetrends.
2013
<<

Posh

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 29 Okt 2013 16:51

Bericht 02 Dec 2013 10:34

Re: Ben je een trendsetter of een trendvolger?

Ik ben wel een volger, maar met een eigen twist. Maar ik draag ook veel dingen waar ik op dat moment gewoon zin in heb.
The only thing that matters is what you've given me; Unconditional Love.
<<

Zero

Bericht 02 Dec 2013 14:37

Re: Ben je een trendsetter of een trendvolger?

Gelegenheidsvolger. Ik pik niet altijd de mainstream trend op, en helemaal de laatste jaren heb ik eigenlijk gewoon geen eens geld om mee te doen aan een trend. Maar gezien ik wel koop wat er in de winkels hang, doe ik toch enigzins mee (al zou ik dat bij nu dus laten, de laatste keer dat ik keek waren er van die saaie kleuren zoals donker groen en bruin en donker paars - daar heb ik dus helemaal niks mee)
<<

Anoniem 63

Bericht 04 Dec 2013 20:02

Re: Ben je een trendsetter of een trendvolger?

Zero schreef:Gelegenheidsvolger. Ik pik niet altijd de mainstream trend op, en helemaal de laatste jaren heb ik eigenlijk gewoon geen eens geld om mee te doen aan een trend. Maar gezien ik wel koop wat er in de winkels hang, doe ik toch enigzins mee (al zou ik dat bij nu dus laten, de laatste keer dat ik keek waren er van die saaie kleuren zoals donker groen en bruin en donker paars - daar heb ik dus helemaal niks mee)


Precies dat dus. Ik koop wat er in de winkels hangt, maar aan de ene trend doe ik wel mee en de andere niet. Het interesseert me niet zo of het 'in' is, maar meer of ik het zelf mooi vind. Al moet ik zeggen dat ik ook wel eens enorm verlaat tóch nog mee ga doen aan een trend als ik er eenmaal aan gewend ben, haha. Maar over het algemeen hang ik aan elkaar van basics dus ja....
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron