Bericht 04 Dec 2013 19:16

Te weinig vocht?

Dochter is niet helemaal fit. Gisteren al minder goed gegeten, en niet helemaal lekker in dr vel. Vandaag ook wat hangerig en huilerig (kan wel 'vrolijk' zijn bij aandacht maar op is op). Ze heeft lichte verhoging (37,5-37,7), hoest flink, loopneus, en stinkende boeren. Ook vandaag weinig binnengekregen
8.00 180 cc, heeft daarvan een gedeelte overgegeven nadat ze hoeste tijdens t verschonen
Fruit wilde ze niet
12uur snee brood en 120 cc melk, die ze er meteen itgooide na 1x te hebben gehoest.
Na een half uur de overgebleven 60cc gegeven die ze opdronk. Had om 13.30 een droge luier (om 8.30 verschoond)
16uur paar druifjes, en 90cc extra melk gegeven (krijgt normaal geen fles meer, maarbze drinkt nooit water/thee/diksap)
O 16uur ad ze ontlasting, geen diarree, maar was haar luier niet heel nat.

Ik wil haar dalik beetje groenten geven, maar extra water erin. En dan om 20uur 180cc (als ze dat opdrinkt).
Nu twijfel ik of ik haar later op de avond ook nog wakker moet maken voor een flesje, omdat ze weinig vicht binnen heeft gekregen. Hoe erg is het als ze dit 1 dag weinig krijen (en dus ook 1 dag weinig plassen)
Ze moet nu namelijk nog eten, maar ze ligt nog bij me te slapen. Ik vind het namelijk wel veel om haar deze avond nog en groenen, en normale fles en evt extra fles te geven
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018