Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


And Just Like That

<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 17 Dec 2021 16:21

And Just Like That

Iemand die dit kijkt of wil gaan kijken? Op één klein ding na (moet nog even uitvogelen hoe ik spoilers moet doen) vind ik het tot nu toe echt zó leuk, voelt als een warm bad.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Dec 2021 16:24

Re: And Just Like That

Als ik zou weten waar ik het zou kunnen kijken zou ik t dolgraag willen kijken!
Let's discover the world together.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 17 Dec 2021 16:33

Re: And Just Like That

Ff opgezocht, komt idd pas ergens in 2022 naar Nederland als HBO Max wordt gelanceerd. Blij met handige man. Misschien dat ik het topic ook maar verwijder dan, dit is best lullig. Ik dacht dat het via Ziggo wel te zien was, maar blijkbaar alleen oudere HBO-series.

Edit: met VPN en een HBO Max-abonnement in een land waar het er wel is zou het theoretisch gezien moeten kunnen?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Dec 2021 16:35

Re: And Just Like That

Oh nee hoor mag je natuurlijk laten staan (verwijderen kan niet eens volgens mij) maar helaas kunnen er maar weinig mee praten dan!
Is het wel leuk? Ik heb er wel al wat dingen over gelezen en ik zou het graag zien!
Let's discover the world together.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 17 Dec 2021 16:39

Re: And Just Like That

Ja ik vind het goed geschreven, goed geacteerd en alles is natuurlijk weer enorm esthetically pleasing. Een enorme verademing na die verschrikkelijke tweede film. En het is gewoon alsof je oude bekenden weer ziet, met nieuwe personages erbij die niet te geforceerd overkomen.
Laatst gewijzigd door Lonely Goatherd op 17 Dec 2021 16:41, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem330

Bericht 17 Dec 2021 16:40

Re: And Just Like That

Oh leuk, ja dit kan ik wel even gaan kijken!
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 17 Dec 2021 16:42

Re: And Just Like That

Macaron schreef:Oh leuk, ja dit kan ik wel even gaan kijken!
Haha ik dacht net aan jou toen ik me zat te bedenken dat er volgens mij toch echt wel meer mensen moeten zijn op het forum die creatief zijn met internet. :smile:
Laatst gewijzigd door Lonely Goatherd op 17 Dec 2021 16:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem330

Bericht 17 Dec 2021 16:43

Re: And Just Like That

Lonely Goatherd schreef:
Macaron schreef:Oh leuk, ja dit kan ik wel even gaan kijken!
Haha ik dacht net aan jou toen ik me zat te bedenken dat er volgens mij toch echt wel meer downloaders moeten zijn op het forum. :smile:

Ssstttt. Naar de videotheek gaan noemen we dat. :smile:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Dec 2021 16:44

Re: And Just Like That

Lonely Goatherd schreef:Ja ik vind het goed geschreven, goed geacteerd en alles is natuurlijk weer enorm esthetically pleasing. Een enorme verademing na die verschrikkelijke tweede film. En het is gewoon alsof je oude bekenden weer ziet, met nieuwe personages erbij die niet te geforceerd overkomen.


He wat heerlijk!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem330

Bericht 17 Dec 2021 16:47

Re: And Just Like That

Marin ik kan je de files wel mailen en als je zelf dan even VLC Mediaplayer op je laptop zet dan kan je het bekijken.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 17 Dec 2021 16:47

Re: And Just Like That

Ik heb het ff aangepast Macaron. :smile: En wat fijn dat jij Marin hier wel mee kan helpen, ik snap er zelf geen zak van helaas.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Dec 2021 17:00

Re: And Just Like That

Oh dat zou wel heel chill zijn! Ik heb vlc wel op m'n desktop (want ging vroeger ook vaak naar de videotheek 😁) maar die is in geen jaren aan geweest maar dan zet ik vlc wel op m'n laptop. Zou ik super vinden!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem330

Bericht 17 Dec 2021 17:02

Re: And Just Like That

Ja doe maar en stuur me maar even je email als je klaar bent.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 17 Dec 2021 17:04

Re: And Just Like That

Ik heb de eerste twee afleveringen gezien. Ik vond het inderdaad als vanouds, maar merk wel dat de personages een stuk ouder zijn en dat ik wat minder ermee kan identificeren. Vind de nieuwe personages wel echt leuk en ook hoe de kinderen zijn opgegroeid.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Dec 2021 17:38

Re: And Just Like That

Ik ben ook benieuwd, ga m'n vriend toch eens vragen of hij het kan downloaden. Hoewel ik misschien eerst heel SATC weer eens moet kijken voor de hele verhaallijn.
❤ 7 juni 2018

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers