Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Rare of opvallende dingen in de trein

<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4412

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 04 Dec 2013 09:34

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Bliss schreef:Hahaha Niekske, er zal wel wat meegekomen zijn dan :pale:


Mijn collega wilde ook nog het boek opzij gaan schuiven... :laughcry:
december 2016
juli 2019
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 04 Dec 2013 10:01

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Ahh eigenlijk is dat echt heel zielig voor die vrouw. Ranzig als je het hoort, maar wel zielig.

Ik heb zovaak met de trein gereisd als student maar ik probeer me te bedenken wat er echt uitsprong. Gelukkig geen vieze, ranzige mannetjes. Wel ben ik mijn ex tegengekomen in de trein en er 11 jaar mee samen geweest :-).

Ik heb wel een keer een stelletje horen ruzie maken. Ze zaten naast me en ik hoorde hun stemmen steeds harder gaan. Het meisje was er klaar mee, ze wilde niet meer, en hij had haar pijn gedaan. Die jongen ontkende in alle toonaarden totdat het meisje vrij ruw haar rok omhoog tilde en een enorme, maar dan bedoel ik ook een enorme blauwe plek liet zien. Hij begon er om te lachen, vrij gemeen. En dat meisje kreeg echt de tranen in haar ogen totdat hij haar bij haar andere been (waar hij dus tegenaan zat) nog een keer heel hard vastpakte en vroeg of hij het aan die kant dan ook maar even moest doen.

Ik werd er zó akelig van. En nu wil ik altijd snel ergens iets van zeggen maar dit meisje knikte nee naar me. Ze had het gezien dat ik keek maar ze schudde voorzichtig nee. Daarna moest ik er snel uit maar ik ben er echt akelig van geweest.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 04 Dec 2013 10:07

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Wat een nare maar ook grappige verhalen.
Ik vind het altijd heerlijk om naar gesprekken van anderen te luisteren.
Ik heb een keer gehad dat iemand aan het roddelen was over een vriendin van mij, je had haar gezicht moeten zien toen ze mij ineens zag haha. Die sprak boekdelen en dat vond ik genoeg, heb er verder niks meer over gezegd.
Heb ook een keer in een trein gezeten waar iemand voor sprong. Dat was zo naar! Je hoorde en voelde haar botten kraken ik zat voorin de trein.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Leda

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 58

Geregistreerd: 14 Nov 2013 11:53

Bericht 04 Dec 2013 10:23

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Bisq schreef:Heb ook een keer in een trein gezeten waar iemand voor sprong. Dat was zo naar! Je hoorde en voelde haar botten kraken ik zat voorin de trein.


Oh dat heb ik ook een keer gehad! Heel naar was dat ja. Ik was er ook echt wel van slag door.
<<

Cherona

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:16

Bericht 04 Dec 2013 10:29

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Hele tijd geleden zat ik samen met mijn zus in de trein, er liep een oudere man telkens heen en weer. Elke keer als ie voorbij liep rook het naar poep. We hadden zoiets van het zal maar toen we eenmaal uit wilde stappen lag er allemaal diarree onder aan het trapje met een stukje krant er overheen :pale:
Afbeelding
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 04 Dec 2013 11:03

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Ik had een keer iets heel toevalligs. Ik hoorde een meisje in de trein haar telefoon opnemen. Kende het meisje niet, maar uit het gesprek kon ik opmaken dat ze iemand aan de telefoon had die ik wel kende (hij zat in australie, vandaar dat ik het herkende).
<<

Anoniem12

Bericht 04 Dec 2013 11:04

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

xCherona schreef:Hele tijd geleden zat ik samen met mijn zus in de trein, er liep een oudere man telkens heen en weer. Elke keer als ie voorbij liep rook het naar poep. We hadden zoiets van het zal maar toen we eenmaal uit wilde stappen lag er allemaal diarree onder aan het trapje met een stukje krant er overheen :pale:

Gatver. Ik las dit vanochtend om 9 uur, werd er bijna misselijk van. :silent:
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 04 Dec 2013 11:05

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Oh en gezien de reacties, zullen vele hier het nieuwe boek van Nadja Hupsher (of hoe ze ook heet) leuk vinden.
Zijn allemaal gesprekken die ze de afgelopen jaren heeft opgeschreven.
<<

Anoniem260

Bericht 04 Dec 2013 12:20

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Ik reis best veel met de trein, maar geen echte gekke dingen meegemaakt.

Eén keer een mevrouw die uit moest stappen in Meppel (intercity Zwolle-Lwd) en bezig was allemaal koffers naar het tussenstuk te slepen. Toen ze klaar was, gingen de deuren weer dicht en reed de trein weer verder. Het vrouwtje helemaal in paniek "nee, nee, ik moet hier uit, ik moet hier uit!". Toen waren er een paar mensen die opperden om dan maar aan de noodrem te trekken...

Over alle vieze mannetjes in volle treinen en bussen: het verbaast me dat de meesten reageren door weg te lopen. In een trein waar verder niemand is snap ik het nog, maar als er meerdere mensen bij zijn, kun je zo iemand toch ontzettend voor schut zetten door hem en public uit te schelden ofzo (en vervolgens hopen dat iemand een conducteur haalt :P ).
<<

Anoniem12

Bericht 04 Dec 2013 12:34

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Jerry schreef:Over alle vieze mannetjes in volle treinen en bussen: het verbaast me dat de meesten reageren door weg te lopen. In een trein waar verder niemand is snap ik het nog, maar als er meerdere mensen bij zijn, kun je zo iemand toch ontzettend voor schut zetten door hem en public uit te schelden ofzo (en vervolgens hopen dat iemand een conducteur haalt :P ).

Ja joh, voor je het weet lig je met een kogel in je hoofd dood in de coupé.

No thanks, dan ga ik liever ergens anders zitten.
<<

Anoniem 52

Bericht 04 Dec 2013 12:38

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Nou, een penis kan veel, Rush, maar kogels schieten..
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 04 Dec 2013 12:45

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

:lol:
Insta: je_ei_kwijt
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 04 Dec 2013 13:54

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Haha Bazinga :)

Ik reis ook veel met de trein en maak vaak genoeg bizarre of grappige dingen mee. Even denken:

- ik was afgelopen zomer met vriendinnen onderweg naar een festival. Het was heel druk, dus één vriendin moest staan. Bij een station bukte ze even om door het raampje te kunnen kijken bij welk station we waren (we zaten in de bovenste coupé), en toen raakte ze heeeeeeel even met haar (kleine!) kont de krant van de mevrouw die achter haar zat, die breeduit de krant aan het lezen was. Nouuuu die vrouw ging los!! Dat ze uit moest kijken, dat ze het vies (?!) vond dat ze met haar achterwerk haar krant even had aangeraakt. Wij hadden het niet meer, en de mensen om ons heen ook niet :laughcry: . Uiteindelijk was de jongen die toen tegenover ons zat mij nog achterna gerend om mijn nummer te vragen, die had mijn glimlach naar hem ietwat verkeerd geïnterpreteerd.

- Een aantal jaar geleden was er een conducteur die kaartjes knipte door er figuurtjes uit te stansen. Ik had toen een OV jaarkaart, en omdat hij het zielig vond dat ik dan geen mooi figuurtje uit mijn kaartje kreeg, kreeg ik een hele stapel uitgestanste bloemetjes :).

- Laatst ging er op de terugweg van mijn werk een man naast me zitten met een enorme sterkte zure tabakslucht in al zijn kleding en uit zijn poriën. Ik werd echt acuut misselijk, bahhh!

Er is vast nog veel meer gebeurd maar dat schiet me even niet te binnen. Gelukkig nog geen encounter gehad met een vies mannetje in de trein. Echt te walgelijk sommige verhalen!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 04 Dec 2013 14:57

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Sterre schreef:Haha Bazinga :)


- Een aantal jaar geleden was er een conducteur die kaartjes knipte door er figuurtjes uit te stansen. Ik had toen een OV jaarkaart, en omdat hij het zielig vond dat ik dan geen mooi figuurtje uit mijn kaartje kreeg, kreeg ik een hele stapel uitgestanste bloemetjes :).



:heart: :heart: Daar word je toch gewoon heel blij van :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 04 Dec 2013 17:31

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Jaaa leuk he! Ik werd er toen instant blij van en nu nog steeds als ik er aan denk. Leuk hoe die jongen met zijn beroep omgaat :)
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem27

Bericht 04 Dec 2013 17:39

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Nu net, beetje vage jongen stapt in en gaat zitten. Conducteur herkent hem en schrijft direct een boete uit. Jongen rijdt altijd zwart, erg hardleers.
<<

Anoniem187

Bericht 04 Dec 2013 17:56

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Sterre schreef:Jaaa leuk he! Ik werd er toen instant blij van en nu nog steeds als ik er aan denk. Leuk hoe die jongen met zijn beroep omgaat :)


Dat heeft mijn vader jarenlang met kinderen gedaan.. Die mochten dan met zo'n ponsding een treintje eruit ponsen en daarna met de 'echte' tang hun eigen kaartje knippen/afstempelen. Die kindersnoetjes :heart: Hij heeft kinderen ook wel eens om laten roepen, maar dat mag helaas niet meer. Die kinderen waren dan zoooo gelukkig!
<<

Anoniem27

Bericht 04 Dec 2013 17:59

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Ik heb pas ook op het station meegemaakt dat ik uit wilde checken en f niet oplette. Kwam blijkbaar voor een oude man langs met mijn arm, hij beukte me keihard aan de kant. Hierop vroeg ik hem wat er aan de hand was waarop hij me bij mijn arm beetpakte en me toebeet dat ik uit mijn doppen moest kijken. Schrok me te pletter. Hij kwam echt super agressief over terwijl er naar mijn idee niks aan de hand was.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 04 Dec 2013 18:09

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Sterre schreef:Jaaa leuk he! Ik werd er toen instant blij van en nu nog steeds als ik er aan denk. Leuk hoe die jongen met zijn beroep omgaat :)


Ik had een keer een conducteur die twee seconden mijn ov jaarkaart had gezien en vroeg of ik gister een leuk feestje had gehad. Eh...huh? Ja je was toch jarig? Klopt inderdaad, maar was een doordeweekse dag en had het nog niet gevierd, dus bedacht me niet dat hij het daarover had!
Echt leuk dat hij dat zo snel had gezien.
<<

Anoniem309

Bericht 04 Dec 2013 18:22

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Jaren geleden miste ik de trein. De deuren gingen echt net voor mijn neus dicht toen er nog een andere jongen aan kwam gerend. Was best een leuke knul dus wij een half uur wachten en lekker aan het praten. Na een half uur kwam er steeds maar geen trein. Pas toen er een trein voor ons neus langs kwam hadden we door dat het onze trein was. Wij zaten namelijk op het b gedeelte van het perron en de trein stond dus inneens te wachten op het a gedeelte. Ik weet niet of er echt niets is opgeroepen of dat wij het niet gehoord hebben door het kletsen, maar het voelde wel heel dom om 2 keer de trein te missen. Maargoed, toen heb ik me dus nog een half uur met die leuke jongen vermaakt. Helaas heb ik hem daarna nooit meer gezien.

Ik heb ook een keer gehad dat de trein halverwege stopte. Na een kwartier werdt toen omgeroepen dat er een man op het spoor liep met een mes. Er stond ook nog een trein verderop. Die man liep dus tusse beide treinen en had de andere machinist al bedreigd. We moesten toen dus wachten tot de politie zou komen. Toen dat werdt opgeroepen leek het wel meteen sensatie in de trein en ging iedereen naar buiten kijken of ze iets konden zien.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 04 Dec 2013 18:27

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Er schiet me nog iets te binnen. Tijdens de reis naar mijn werk zag ik een man een keer of zes naar het toilet gaan en heel zenuwachtig gedrag vertonen. Hij bleef ook steeds lang op de wc. Uiteindelijk had iemand de conducteur erbij gehaald, en die had op de deur van het toilet geklopt. De man wilde er niet uitkomen, dus uiteindelijk zeiden ze: 'als u nu niet open doet doen wij de deur open' . Toen het alsnog stil bleef deden ze dat dus ook. Hij had in elk geval geen geldig vervoersbewijs, en werd er op het volgende station uitgezet en aan de politie overhandigd. De moraal: het toilet is geen goede verstopplek als je een keertje per ongeluk zwart rijdt :)

Oh en dit jaar ging ik met de trein naar Parijs. Toen liepen er douaniers met drugshonden door de trein. Op een gegeven moment kwam er in het gangpad met een noodgang iets aanlopen. Toen ze langs liepen zagen we dat ze iemand hadden ingerekend die geboeid en voorovergebogen met twee douaniers achter zich voorbij kwam lopen. Op Paris Nord werd hij opgewacht door de gendarmerie. Nog een moraal: drugs smokkelen per trein naar Frankrijk is ook geen goed idee!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 04 Dec 2013 18:33

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Ik zat een keer in de trein van Nijmegen naar Enschede en voor mij zat een jongen met zijn zwangere vriendin, die hij constant over aan blote buik aan het aaien was. Op zich niks mis mee, maar hij had zijn muziek nogal hard staan. Op een gegeven moment sprak een mede reiziger hem er op aan. Ik gaf toen ook aan dat ik er last van had. Kreeg ik een grote mond van die jongen. Dat ik niet moest staren en mijn mond moest houden. Toen ook maar netjes gezegd dat ik zijn geflikfooi niet hoefde te zien. Kreeg ik nog een grotere mond met dreigende gebaren. Ik mocht van hem zelfs niet lezen, omdat hij daar last van zou hebben. Toen ben ik opgestapt en richting de conducteur gelopen. Daar mijn verhaal gedaan en ik mocht de rest van de reis 1ste klas zitten.

Ik heb ook twee keer in een trein gezetten die tegen een auto was geklapt. Het leuke daarvan vind ik weer wel dat mensen in de trein ineens met elkaar gaan praten.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem100

Bericht 04 Dec 2013 18:40

Re: Rare of opvallende dingen in de trein

Een aantal jaar geleden ging ik met een vriendin een weekendje naar Groningen, met de trein. Was een flink stukje voor ons vanuit de randstad. We hadden van alles mee voor onderweg en vermaakten ons prima, hadden een dubbele bank voor onszelf. Komt er halverwege een man de coupe binnengelopen, met een vieze geur bij zich en liep erbij als een zwerver. Wij zaten toevallig even naast elkaar foto's te kijken en die man kwam tegenover ons zitten. Heeft ons een tijd zitten bestuderen en pas later hadden we beiden door dat hij vanuit z'n jas z'n kruis zat te 'masseren'. Bij het eerstvolgende station zijn we opgestaan en een paar coupe's verderop gaan zitten. Onderweg nog wel een conducteur aangeschoten dat er een hele vreemde man zat. Die is toen gaan kijken en vlak voor de trein verder reed zagen we die man op het station lopen, waarschijnlijk dus eruit gezet.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers