Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vind jij stom/zonde van je tijd?

<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 09 Dec 2021 14:12

Re: Wat vind jij stom/zonde van je tijd?

Olifant schreef:Ik vind schoonmaken stom. Het duurt lang en moet elke week opnieuw. Ik doe het wel, want ik vind een smerig huis net iets vervelender dan schoonmaken.

Wat ik ook stom vind, is reclame op de radio. Ik zit naar werk maar 10 minuutjes in de auto. Als ik pech heb stap ik 5 voor het uur in met reclame, en stap ik 5 over het uur uit met reclame. Heb ik alleen reclame en nieuws gehoord en geen muziek. Dit gebeurt nogal vaak, aangezien ik 's ochtends 5 voor 7 de deur uit ga.


Maar echt, dit!
Toen ik nog geen spotify in de auto had, had ik dit áltijd. Echt vreselijk irritant!
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 13 Dec 2021 17:16

Re: Wat vind jij stom/zonde van je tijd?

Lejow schreef:Ik begin:
- plassen
- de was (ophangen en vouwen)


Haha, dat vond ik vroeger ook. Tegenwoordig zou ik willen dat ik nog gewoon kon plassen. Gaat een stuk sneller dan wat ik nu moet doen.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem323

Bericht 13 Dec 2021 19:50

Re: Wat vind jij stom/zonde van je tijd?

Ik denk dat die vrouw op het journaal plassen gisteren ook heel stom vond 😂
Voor wie het niet gehoord heeft, zij was in de kroeg formule 1 kijken en ging plassen toen max inhaalde.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 13 Dec 2021 20:04

Re: Wat vind jij stom/zonde van je tijd?

Ziek zijn.
Let's discover the world together.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 13 Dec 2021 22:13

Re: Wat vind jij stom/zonde van je tijd?

Calathea schreef:Ik denk dat die vrouw op het journaal plassen gisteren ook heel stom vond 😂
Voor wie het niet gehoord heeft, zij was in de kroeg formule 1 kijken en ging plassen toen max inhaalde.


Jaaa haha sta je daar de hele tijd, ga je nét dan naar de wc!! 🤣

Heeeeel zonde van je tijd idd Marin!! Beterschap!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 13 Dec 2021 22:21

Re: Wat vind jij stom/zonde van je tijd?

Calathea schreef:Ik denk dat die vrouw op het journaal plassen gisteren ook heel stom vond 😂
Voor wie het niet gehoord heeft, zij was in de kroeg formule 1 kijken en ging plassen toen max inhaalde.


Ik ben al de hele dag aan het bedenken hoe je op dat moment bedenkt te gaan plassen, nog 2 rondes, goh ik ga even naar de wc!

Zonde idd Marin!
⁠♡♡♡
<<

Loïs

Kletskop

Berichten: 713

Geregistreerd: 14 Aug 2019 20:51

Bericht 13 Dec 2021 22:56

Re: Wat vind jij stom/zonde van je tijd?

Uffe schreef:
Calathea schreef:Ik denk dat die vrouw op het journaal plassen gisteren ook heel stom vond 😂
Voor wie het niet gehoord heeft, zij was in de kroeg formule 1 kijken en ging plassen toen max inhaalde.


Ik ben al de hele dag aan het bedenken hoe je op dat moment bedenkt te gaan plassen, nog 2 rondes, goh ik ga even naar de wc!

Zonde idd Marin!


Ik denk dat ze dacht; dit gaat hem toch niet meer worden vandaag 🤣
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1638

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 14 Dec 2021 12:18

Re: Wat vind jij stom/zonde van je tijd?

Marin schreef:Ziek zijn.

Beterschap! Maar vind ik inderdaad ook wel zonde van mijn tijd en heel saai..
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 10 Jan 2019 16:59

Bericht 14 Dec 2021 12:44

Re: Wat vind jij stom/zonde van je tijd?

Ik liep met de hond buiten in die laatste ronde.. dacht ook dat het al gedaan was. Tot ik iedereen hoorde schreeuwen en mijn vriend in de deuropening stond te zwaaien en roepen haha.
<<

Mamaliesbeth

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 85

Geregistreerd: 11 Dec 2021 07:54

Bericht 14 Dec 2021 17:28

Re: Wat vind jij stom/zonde van je tijd?

Ja naar de wc, kost veel te veel tijd en dan willen de meiden ook al te graag aandacht hebben op die tijd. Stel het zo lang mogelijk uit, tot mijn blaas bijna op springen staat dan toch maar gaan. Schrik niet meer van het kloppen op de deur, mama!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Dec 2021 17:32

Re: Wat vind jij stom/zonde van je tijd?

Ooh dat kloppen op de deur. Ik schrik nog steeds haha.
Let's discover the world together.
<<

Mamaliesbeth

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 85

Geregistreerd: 11 Dec 2021 07:54

Bericht 14 Dec 2021 17:38

Re: Wat vind jij stom/zonde van je tijd?

Marin schreef:Ooh dat kloppen op de deur. Ik schrik nog steeds haha.


Kloppen en schreeuwen mama niet, maar ze van het opeens optrekken wel. Doe de wc deur nooit op slot.. de meiden weten dat ze die niet mogen opendoen. Maar soms in een :cry: of :bounce: bui dan...
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers