Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe bril beschadigd. Baal zo.

<<

WeetNie

Noob

Berichten: 70

Geregistreerd: 24 Mei 2021 16:05

Bericht 10 Dec 2021 01:09

Nieuwe bril beschadigd. Baal zo.

Vorige week 2 nieuwe brillen opgehaald bij de opticien en ik zag meteen weer een stuk beter. Toen ik gisteren van bril wilde wisselen en hem nog eens goed bekeek in de spiegel zag ik tot mijn grote schrik dat het montuur een paar krasjes heeft aan de voorkant. Ik wil er dus mee terug maar ik zie het al helemaal voor me dat ze mij de schuld willen geven terwijl ik hem nog niet eens heb gedragen of dat ze me een zeur vinden. Het is een montuur van 200 euro.

Heeft iemand hier ervaring mee en wat is redelijk om te verwachten? Het liefst zou ik dus een nieuw montuur willen want ik denk niet dat ze die krasjes kunnen wegwerken van een kunststof montuur.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 10 Dec 2021 04:46

Re: Nieuwe bril beschadigd. Baal zo.

Ik zou er gewoon even mee terug gaan. Ze kunnen best veel qua polijsten en misschien kunnen ze dus gewoon de krasjes wegwerken.
En als ze je niet willen helpen weet je gelijk dat je daar dus nooit meer heen hoeft te gaan.
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 07:54

Bericht 10 Dec 2021 08:49

Re: Nieuwe bril beschadigd. Baal zo.

Wel teruggaan hoor...of stuur anders eerst een foto naar ze.
<<

WeetNie

Noob

Berichten: 70

Geregistreerd: 24 Mei 2021 16:05

Bericht 10 Dec 2021 14:11

Re: Nieuwe bril beschadigd. Baal zo.

Ik ben terug gegaan en ze wilden de glazen omzetten in een ander montuur maar die had ook op een andere plek weer een krasje en die plek vond ik nog storender. Denk dus dat het montuur erg krasgevoelig is ofzo. En het hielp ook niet dat ze de krasjes niet zagen (kan kloppen het valt vooral op in bepaald licht). Had geen zin om verder nog lang in discussie te gaan want tja als de ander het gewoon niet ziet... Ik neem in ieder geval nooit meer een bril van dat merk.
<<

Tauriel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 466

Geregistreerd: 17 Jun 2021 12:23

Bericht 11 Dec 2021 13:11

Re: Nieuwe bril beschadigd. Baal zo.

Zonde is dat WeetNie. Kan idd dat je montuur kras gevoelig is. Je hebt best kans dat mensen het waarschijnlijk niet eens zien, maar voor jezelf is het best irritant.
“Smile and wave, boys. Smile and wave…"
<<

WeetNie

Noob

Berichten: 70

Geregistreerd: 24 Mei 2021 16:05

Bericht 11 Dec 2021 17:07

Re: Nieuwe bril beschadigd. Baal zo.

Ja precies. Ik heb ook anderen gevraagd of ze het zien en die zeggen ook dat je niks ziet tenzij ik wat met de bril beweeg. Ik zie het zelf ook niet altijd maar weten dat het er zit is gewoon irritant. Ik laat het voor nu maar zo,als het erger wordt ga ik wel terug.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers