Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragentopic - Beauty & Mode

<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 07 Nov 2021 08:05

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Soleil schreef:Nu de wintertijd weer is begonnen, zijn mijn lippen vaak droog.
Welke lippenbalsem gebruiken jullie? Ik zoek er vooral een om mee te nemen naar bijvoorbeeld mijn werk.
Liever geen Labello, of is dat Labello verslavend is een fabeltje?


Ook Loveli! :D Nee heb geen aandelen. Heb het merk pas ontdekt en ben groot fan.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Nov 2021 09:57

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Hee grappig Beach girl. Ik gebruik ook de deo van loveli, fijne deo! En ik kwam er achter dat hun kantoor hier in de stad zit.
Let's discover the world together.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 07 Nov 2021 19:39

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Ik heb ooit deodorant van Loveli gekregen in een cadeaupakketje, het was een deostick met een citrusgeur. Twee keer gebruikt en beide keren rook ik eind van de dag naar zweet terwijl ik nooit naar zweet ruik of last heb van overmatig transpireren of zo, deodorant is dus daarna direct de prullenbak in gegaan.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 07 Nov 2021 21:08

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Oh dat had ik ook met Loveli deo. Vreselijk. Vond de structuur daarnaast ook echt heel naar.

Ik gebruik nu rexona maximum protect.

Qua lippenbalsem ben ik fan van de kleine vaseline blikjes (meestal de groene, soms de roze).
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 07 Nov 2021 21:17

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Beachgirl schreef:
Hope schreef:Sinds enkele maanden ruik ik naar zweet. Zelfs als ik net paar minuten gedoucht heb. Ik heb verschillende douche gels geprobeerd, maar het blijft. Heeft iemand een tip voor een goede deo of douchegel?


Ik zweer bij de deo van Loveli zonder aluminium. Echt 0 zweetgeur!


Ik weet niet of er in Nederland zoiets is maar man en ik gebruiken No Pong deo, het is echt het beste en meest bizar werkende schoonheidsproduct dat ik ooit heb gebruikt. Alles is natuurlijk, ik doe het ‘s morgens op en al ga ik na werk nog dansen, ik ruik NIET naar zweet. En ik woon in warm land. Nooit meer terug naar normale deo.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 10 Nov 2021 16:36

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Ik zoek een fijne haarlak, die volume geeft, goed blijft zitten en niet plakt/vies voelt. Ik gebruik nu altijd de paars met roze (andrelon volgens mij). Ik heb een paar keer Elnett gekocht, maar ik vergeet steeds hoe erg die stinkt en dan gooi ik hem weer weg. Die niet dus.

Maakt een haarspray van een goed merk (ik hou van Maria Nila en Kevin Murphy) verschil? Ik vind het verschil in prijs erg groot.
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 10 Nov 2021 17:47

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Ik gebruik altijd syoss, zwarte fles met groene letters. Dat vind ik de fijnste en heb er toch aardig wat geprobeerd.
Heb ook wel eens wat haarsprays bij de kapsalon meegenomen maar die waren nooit sterk genoeg naar mijn zin, dan zakte het volume helemaal na 5 minuten weer in.
<<

Anoniem322

Bericht 30 Nov 2021 12:39

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Welke eyeliner hebben jullie?
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 30 Nov 2021 13:27

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Ik zweer bij de waterproof eyeliner van Catrice.
Zit als een huis en een heel fijn dun kwastje.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 30 Nov 2021 14:41

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

minoessepoes schreef:Ik heb ooit deodorant van Loveli gekregen in een cadeaupakketje, het was een deostick met een citrusgeur. Twee keer gebruikt en beide keren rook ik eind van de dag naar zweet terwijl ik nooit naar zweet ruik of last heb van overmatig transpireren of zo, deodorant is dus daarna direct de prullenbak in gegaan.


Oh ik heb daar echt geen last van. Ik rook mezelf juist de laatste tijd steeds meer met Rexona, Dove, Nivea etc. Werd er gek van. Met Loveli echt 0 geurtjes meer! Zelfs mijn man is fan, en die kan echt stinken 🤣
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem330

Bericht 30 Nov 2021 20:04

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

minoessepoes schreef:Ik heb ooit deodorant van Loveli gekregen in een cadeaupakketje, het was een deostick met een citrusgeur. Twee keer gebruikt en beide keren rook ik eind van de dag naar zweet terwijl ik nooit naar zweet ruik of last heb van overmatig transpireren of zo, deodorant is dus daarna direct de prullenbak in gegaan.

Dat is de detox. Maar ik zou er geloof ik ook direct klaar mee zijn. Bah.

Ik ben wel heel blij met Loveli. Hoef nog maar 2 of 3x per week deo te gebruiken!
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 10 Dec 2021 19:53

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Wat is nou goede nagellak? Ik vind het zo leuk om mijn nagels weer te gaan lakken nu ik geen rekening hoef te houden met werk enzo. Vorig jaar heb ik met kerst m'n nagels gelakt, paar dagen erna eraf gehaald en m'n nagels waren helemaal kapot. Ik heb nagellak van H&M gebruikt geloof ik, en van die nagellak remover pads om het eraf te halen. Dus die durf ik beide niet meer te gebruiken. Wat kan ik wel veilig gebruiken? Graag ook nagellak die goed blijft zitten.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 10 Dec 2021 19:55

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Ik ben heel tevreden over de nagellak van de Hema de laatste tijd. Ze hebben een nieuwe lijn met lichtgroene dop, met heel toffe kleurtjes. Ik doe er dan nog wel altijd een topcoat overheen.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 10 Dec 2021 20:16

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Ik vind Essie erg goed.
En dan 2 lagen een een topcoat er over.
HEMA is ook goed maar dan moet het flesje wel nieuw zijn. Als ik die een half jaar heb dan gaat het er toch sneller af.
2016
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 10 Dec 2021 20:41

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Hema en Essie vind ik beide prima. Bij mij bladdert normale lak vrij snel (alle merken wel), dus ik haal het er altijd na een paar dagen weer af.

Zelf gebruik ik tegenwoordig (als ik ooit lak, zucht) meestal de gellak van Alessandro. Werkt met zo'n lamp en is daardoor veel sneller echt droog en je kunt het er zo vanaf trekken. Hoef je dus niet eerst 10 min met je nagels in de aceton. Bevalt mij heel goed!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem323

Bericht 10 Dec 2021 21:33

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Mijn dochter en ik gebruiken hema met topcoat. Maar het gaat er vrij snel eraf. Beschadigd toch wel flink. Overigens doet ze de duim dezelfde avond nog schoon krassen anders kan ze niet duimen 😂
Maar die kan ze dus heel eenvoudig verwijderen.
Ik ben zelf wat voorzichtiger en kan er toch iets langer van genieten.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 11 Dec 2021 09:07

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Nagellak gebruikte ik alleen nog van O.P.I maar inmiddels ben ik helemaal om en gebruik ik al 2 jaar alleen nog maar pink gellac. En dan wel met met peel-off.
2015 💙
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 11 Dec 2021 21:31

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga voor beide nagellakken kijken (Hema en Essie), mijn jongste dochter wil ook nieuwe nagellak dus we gaan wat toffe kleurtjes uitzoeken.
<<

Anoniem323

Bericht 12 Dec 2021 06:37

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Hema heeft wel echt leuke kleurtjes en komen regelmatig nieuwe bij
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 12 Dec 2021 21:10

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Catrice heeft tegenwoordig ook een gellak achtige lak, eieren vind ik, in combinatie met de topcoat, ook erg fijn en blijft best een hele tijd goed zitten.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 19 Dec 2021 23:50

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Mijn dochter reageert heftig op alles waar alcohol en parfum in zit. Is er naast Neutral nog een fijne douchegel waar dat niet in zit?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 20 Dec 2021 07:21

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Wij gebruiken allemaal een douchegel van La Roche posay. Heerlijk spul is dat!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 20 Dec 2021 07:36

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

La Roche inderdaad of Eucerin. Beide te koop bij de apotheek. We hebben ook proefverpakkingen.
2016
<<

Anoniem330

Bericht 20 Dec 2021 21:51

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Meneer de Uil schreef:Catrice heeft tegenwoordig ook een gellak achtige lak, eieren vind ik, in combinatie met de topcoat, ook erg fijn en blijft best een hele tijd goed zitten.

Lekkere eieren met topcoat!
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 20 Dec 2021 22:28

Re: Vragentopic - Beauty & Mode

Macaron schreef:
Meneer de Uil schreef:Catrice heeft tegenwoordig ook een gellak achtige lak, eieren vind ik, in combinatie met de topcoat, ook erg fijn en blijft best een hele tijd goed zitten.

Lekkere eieren met topcoat!


🤣🤣

Zora schreef:Wij gebruiken allemaal een douchegel van La Roche posay. Heerlijk spul is dat!


Oh ja, goeie inderdaad! Ik ga eens kijken wat er is, bedankt!
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers