Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vakantieplanning

<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 06 Dec 2021 16:13

Re: Vakantieplanning

Wauw, ja ik snap dat het lastig is als iemand 4 weken vakantie wil. Dan zou ik ook als regel instellen dat 3 weken de max is, tenzij het past om 4 weken te gaan als iedereen zijn vakantie gepland heeft.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 11 Dec 2021 18:31

Re: Vakantieplanning

Bij ons wordt er nog gekeken naar andere schoolvakanties vrij, hoeveelheid vakantie uren en tijd in dienst. Mijn directe collega's en ik doen het via een Excel en daar gaat het eigenlijk altijd prima. Ook weekenden en avonden gaan gewoon in overleg. Voor de rest is er een afdeling, die roostert. Maar bij ons werkt een Excel dus goed.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem323

Bericht 16 Dec 2021 19:59

Re: Vakantieplanning

Is het nog gelukt Jip? Vervelend dat jij die taak krijgt als het zo'n gedoe is.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11394

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 22 Dec 2021 15:21

Re: Vakantieplanning

Yes het is gelukt!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers