Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fijn Sinterklaasweekend! (plannen?)

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Dec 2021 21:32

Re: Fijn Sinterklaasweekend! (plannen?)

fijn sinterklaas weekend allemaal.

Succes pippa ik hoop dat je snel bevalt

fijn weekend high heels

sterkte voor de mensen die in quarantaine zitten hopelijk word het alsnog een leuk weekend.

Ik vond december altijd verschrikkelijk maar nu ik geniet er heel erg van. De eerste sinterklaas met baby. Morgen middag komen schoonouders en broer van man met zijn vrouw en zoon. We hebben lootjes getrokken. En we zouden patat laten bezorgen maar de enige snackbar die bezorgt is vanwege omstandigheden dicht. Dus nu maar iets anders bedenken. Denk dat we dan zelf maar gaan bakken

Zondagochtend gaan we met zijn drieën sinterklaas doen. En als s op bed ligt ga ik de kerstboom neerzetten. In de middag komen mijn ouders die hebben ook cadeautjes gekocht voor de kleinkinderen. We zouden eerst met zijn allen sinterklaas doen maar dat is veels te druk voor mijn vader. Dus nu komen ze samen even langs
Afbeelding
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2088

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 03 Dec 2021 22:19

Re: Fijn Sinterklaasweekend! (plannen?)

Wij vieren het zondagmiddag/avond met mijn ouders en broer. We hebben allemaal een paar cadeautjes voor elkaar gekocht, ik bak een taart en we gaan samen gourmetten. We vieren het alleen met volwassenen, dus de cadeautjes zijn niet al te gek. Het gaat meer om het idee en de gezelligheid.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 03 Dec 2021 22:55

Re: Fijn Sinterklaasweekend! (plannen?)

Heel fijn weekend!

Ik had gisteravond etentje van de Ned school met collega’s met ervoor opnames voor een videoclip die we aan het maken zijn. Zometeen ga ik met uni collega koffie drinken, daarna een babyshower high tea aan de andere kant van de stad. Morgen vieren we Sinterklaas in een bioscoop waar we de grote Sinterklaasfilm hebben, Sinterklaas zelf en Pieten, mét cadeautjes voor alle kinderen. En daarna afsluitingsbbq bij de directrice thuis. Heeeeel sociaal weekend dus!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 04 Dec 2021 09:44

Re: Fijn Sinterklaasweekend! (plannen?)

Opgestaan met het idee dat er nog een hoop moet gebeuren. Straks even de was en naar boven sneaken om de laatste kadootjes in te pakken. Daarna ga ik een middag naaien op de plek waar ik eerst naailes had. Had onverwacht een plekje vrij en ik wilde er even tussenuit.

Morgenochtend verrassen we de kinderen met de zak kadootjes. Zijn ze niet de hele dag opgefokt en hebben ze de hele dag om ermee te spelen. Jammer dat mijn favoriete kado niet meer op tijd gekomen is (boek met naaipatronen), anders was ik ook de hele dag zoet. Morgen geen plan, denk dat het een fijne dag wordt.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 04 Dec 2021 09:56

Re: Fijn Sinterklaasweekend! (plannen?)

Vanmiddag komen mijn ouders met cadeautjes en eten we samen.
Stoofvlees zit in de slowcooker (sinds gister). Het huis ruikt al heerlijk.
Morgen vieren we Sint met z'n 3en.
Lekker relaxed met hapjes erbij.
Er zou ook een Sintfeestje voor de kleinkinderen zijn bij de andere opa en oma.
Dat gaat niet door, 1 neefje is sinds gister positief. Ze wil het alleen met alle kleindkinderen tegelijk bij elkaar.
Dus de andere 7 kleinkinderen hebben pech.
Als ik mijn schoonmoeder was, zou ik dan alles langsbrengen. (Ze krijgen ook een chocoladeletter en alles is in Sintpapier ingepakt.)
Aangezien ze volgend weekend vast niet al, als gezin, uit quarantaine zijn.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 04 Dec 2021 10:03

Re: Fijn Sinterklaasweekend! (plannen?)

Leuke plannen allemaal!

Bij ons heeft Corona ook roet in het eten gegooid. Man had donderdag een positieve test, ik negatief dus met een beetje pech zitten voorlopig nog wel thuis als ik dinsdag ook positief ben.
We zouden zondag met de schoonfamilie Sinterklaas vieren, met (te) veel cadeautjes. Schoonzusje en ik waren een beetje enthousiast haha. We hebben het een weekje verplaatst, in de hoop dat we dan weer uit quarantaine zijn. Voor neefje van bijna 5 wel lastig dat het niet door gaat.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3189

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 04 Dec 2021 10:07

Re: Fijn Sinterklaasweekend! (plannen?)

Ah balen voor iedereen waar Corona roet in het eten gooit!

Dit is onze eerste Sinterklaas met z’n drieeen. Maar we slaan dit jaar nog een jaartje over en doen alles met kerst. We hadden wel andere plannen. Die van gisteren afgezegd omdat ik verkouden ben geworden en een test heb laten doen. Vannacht kwam de uitslag, negatief! Dus vandaag op jacht naar eetkamerstoelen en morgen de kerstboom optuigen.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 04 Dec 2021 10:09

Re: Fijn Sinterklaasweekend! (plannen?)

Man heeft trouwens gisteren nog wel snel een cadeautje voor ons drieën besteld zodat we morgen toch nog een beetje Sinterklaas kunnen vieren.

Fijn Sinterklaasweekend allemaal!
Insta: je_ei_kwijt
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 04 Dec 2021 11:13

Re: Fijn Sinterklaasweekend! (plannen?)

Wij zouden vandaag pakjesavond vieren met schoonouders en schoonzus, maar we kregen gisteren bericht dat onze oudste woensdag in contact is geweest met iemand met Corona. Maandag testen dus (op mijn verjaardag, leuk cadeautje 😅). Gelukkig hebben we zelf genoeg in huis om pakjesavond te vieren met ons gezin en dan komt de rest wel met kerst ofzo.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Linvi

Bericht 04 Dec 2021 11:14

Re: Fijn Sinterklaasweekend! (plannen?)

Wij vieren het voor het eerst niet, onze kids zijn 10 en 8 en geloven niet meer. Ze wilden dit jaar een keertje kerst vieren, dat vonden ze magisch met alle cadeautjes onder de boom. Wel was hun eis dat ze geld kregen van ons en ook cadeautjes voor ons mochten kopen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Dec 2021 11:57

Re: Fijn Sinterklaasweekend! (plannen?)

Nou hier een nichtje van 7 met een positieve test. Zo zielig, ze was alleen maar aan het huilen op de achtergrond aan de telefoon. Dus dat was t einde van de leuke Sint viering met speurtocht. Gaan m nog steeds doen met ons zoontje hoor maar dat is toch minder leuk.
Let's discover the world together.
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 04 Dec 2021 12:43

Re: Fijn Sinterklaasweekend! (plannen?)

Ach wat sneu, zoveel mensen waarbij Corona roet in het eten gooit. Voor de kinderen extra lastig.

Wij vieren morgen Sinterklaas thuis met eigen gezin. 1x vieren vind ik prima. Ik ben me toch weer te buiten gegaan aan cadeautjes dus ze worden genoeg verwend. We hebben er pakjes-en-hapjes avond van gemaakt, dus lekker hapjes op tafel en relaxt. De meiden stonden al te stuiteren bij het idee. En maandag hebben ze een margedag die vriend en ik ook allebei vrij hebben (genomen), heerlijk zo'n langer weekend.

Een heel fijn Sinterklaas weekend gewenst!
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Millie

Noob

Berichten: 200

Geregistreerd: 15 Nov 2020 22:22

Bericht 04 Dec 2021 14:20

Re: Fijn Sinterklaasweekend! (plannen?)

Wij vieren vanavond 5 dec bij mijn ouders, we hebben net allemaal Corona gehad (2-3 weken geleden) dus zijn even redelijk ‘Safe’. We houden wel zoveel mogelijk afstand. Verder ben ik nu een pepernoten/mandarijn cheesecake voor vanavond aan het maken (hij is aan het koelen, zo een mandarijn gelatine laagje erover maken) en verder doen we lekker rustig aan dit weekend.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 04 Dec 2021 14:29

Re: Fijn Sinterklaasweekend! (plannen?)

Fijne Sinterklaas allemaal!

Marin, wat sneu voor je nichtje zeg!

Wij gaan morgen sinterklaas vieren bij mijn ouders voor de eerste keer. Normaal vieren we het bij mijn schoonouders, maar mijn schoonmoeder ligt in het ziekenhuis, dus besloten we het dit keer bij mijn ouders te vieren. Dus mijn moeder is helemaal blij en los gegaan met kadootjes, haha.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 04 Dec 2021 14:56

Re: Fijn Sinterklaasweekend! (plannen?)

Ik heb avonddiensten. We vieren morgen Sinterklaas middag thuis. En maandagavond bij mijn ouders. Van schoonmama heeft hij al gehad vorige week. Die woont verder weg dus zien we niet zoveel.
D. 💙14-01-2019💙
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 04 Dec 2021 21:54

Re: Fijn Sinterklaasweekend! (plannen?)

Iedereen een hele fijne (vervroegde) pakjesavond en/of dag!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 04 Dec 2021 22:08

Re: Fijn Sinterklaasweekend! (plannen?)

Het weekend is al bijna voorbij, maar vooruit.

Gisteren was ik overdag thuis met de kinderen. Ik heb met zoontje een taart gebakken en een beetje het huishouden gedaan. 's Avonds kwamen mijn schoonouders en zwagers langs om hier te eten en Sinterklaas te vieren.

Vanmorgen heb ik gesport. Daarna gingen we naar mijn ouders om Si terklaas te vieren. En nu zit ik lekker op de bank schaatsen te kijken.

Morgen vieren we thuis met zijn viertjes Sinterklaas. Ik denk dat ik ook nog een soort mini Pietengym met ze doe en dan ergens in de middag cadeautjes uitpakken.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers