Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mafs Australië seizoen 8

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 02 Dec 2021 22:05

Mafs Australië seizoen 8

Ok ok ik ben spuit 11 en ik weet dat hij al een poosje op Videoland staat, maar ik kijk nu pas seizoen 8
(je moet wat in quarantaine).
Zeg me dat er meer zijn die dit seizoen gekeken hebben, het is echt weer smullen :laughcry: :cheers: :bounce:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Dec 2021 22:20

Re: Mafs Australië seizoen 8

Jaaa zeker, allang gezien! Het was me weer wat!
❤ 7 juni 2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 03 Dec 2021 10:36

Re: Mafs Australië seizoen 8

Bliss schreef:Jaaa zeker, allang gezien! Het was me weer wat!


Die meiden hebben lapjes stof aan die zo klein zijn dat ze mijn borsten nog niet eens zullen bedekken..

Ben pas bij aflevering 9 ofzo, ze nemen nu net afscheid van Coco en Sam en ... damn ik weet de namen van die andere 2 stellen even niet meer. In ieder geval die plattelandsjongen die nog nooit een kiwi gegeten had, en Sam en die kale vent van der.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers