Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Suprises

<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1303

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 30 Nov 2021 23:56

Suprises

Doen jullie eraan? De kinderen op school? En pak je dan groots uit of knutsel je standaard een vuurpijl van een pak melk?

Voor het eerst in jaren doen wij weer aan suprises! Superleuk! Ik heb de mijne net af. En dochter moest dit jaar voor het eerst ook aan de suprises. Erg lastig, want ze had een kindje dat van voetbal en enzo knol houdt. Echt 0,0 ideeën voor.

Wat heb jij dit jaar geknutseld met je kind? Foto?
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 01 Dec 2021 09:13

Re: Suprises

Mijn dochter maakt er een voor school . Ze heeft haar beste vriendinnetje 🥰
Maar nu de klas in quarantaine zit is het uitgesteld. Ze is een unicorn aan het maken. Gewoon op pinterest ideeën opgezocht en ze geeft er haar eigen draai aan.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 01 Dec 2021 09:50

Re: Suprises

Mijn kinderen zijn nog te klein maar wij doen het wel thuis met de familie. Ik maak er dan ook altijd voor mijn kinderen en één samen met mijn broer (lvb)

Dit jaar heb ik een hondenhok met m'n broer gemaakt. Voor m'n eigen lootje een fietser door een landschap op een soort magneetbord. Voor m'n jongste een make-up doos en voor de oudste een minikampvuur met haarzelf en 2 vriendinnen als pegdoll erbij in scouting pakje.

Was weer een klus maar wel leuk!
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 01 Dec 2021 10:49

Re: Suprises

Ja hier op school maken ze surprises, nu voor de 3e keer.
We zoeken vaak wat op internet, of bedenken nav het lootje wat.
Dit jaar heeft een dochter een boek van hout gemaakt en een een tafelvoetbal. Zijn leuk geworden, ik heb help ze dan ook wel een beetje maar ze doen ook heel veel zelf.
:heart: :heart: 2011
<<

woezel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 552

Geregistreerd: 04 Sep 2013 10:27

Bericht 01 Dec 2021 11:16

Re: Suprises

Hier de jongste voor school.
Is een trekker geworden, niet helemaal volgens plan gelukt.
Maar we hebben ons best gedaan
Trotse mama van 2 jongens en 1 meisje
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 01 Dec 2021 11:55

Re: Suprises

Mijn man staat voor de klas dus ieder jaar maken we een surprise. Nu heeft hij een meisje wat heel erg van bakken houdt en taart. Ik zag op de site van chickslovefood een echte taart met daarin een kadootje dus die ga ik proberen te maken vanmiddag.
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 01 Dec 2021 12:14

Re: Suprises

Mijn oudste heeft nu voor de tweede keer een suprise gemaakt. Vorig jaar heeft hij een flamingo gemaakt, aan de hand van een youtube filmpje. Dit jaar heeft hij 2 sushi's gemaakt ook aan de hand van een youtube filmpje. Kan even geen foto's vnden, maar hier leken ze een beetje op:

https://sinterklaas.fm/wp-content/uploads/2018/10/Flamingo-surprise.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=RfgfBB8ffpw
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12142

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Dec 2021 13:24

Re: Suprises

Wij doen met schoonfamilie altijd

Ik had neefje en mijn man heeft een knikkerbaan gemaakt met allemaal buisjes van zijn werk. We hebben ook een doosje met knikkers hij mag het pas open maken als die beide cadeaus heeft. En als die dan de knikkers over de baan doet komt die bij zijn cadeau uit.

En mijn man had schoonzus hij heeft een groot boek gemaakt haar cadeau is een boek
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Dec 2021 14:01

Re: Suprises

Die sushi is leuk zeg!
Let's discover the world together.
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 01 Dec 2021 20:44

Re: Suprises

N. Heeft een kampvuur gemaakt met kerstlichtjes erin. Voor een jongen op scouting.

T. Heeft een grote haai gemaakt voor een jongen die van dieren houd.

Omdat wij in quarantaine zitten (1 van mijn jongens heeft corona) heeft de juf vanmiddag de suprises opgehaald en krijgen wij er morgen 2 terug. Via teams kunnen wij dan vrijdag toch meedoen met de sint viering.
20-09-2013 N. & T. Geboren!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers