Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Handschoenen

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 29 Nov 2021 15:35

Handschoenen

Wie heeft voor mij een tip? Ik heb bijna altijd koude handen met die weer is het helemaal feest. 🥳 Warme wanten helpen iets maar ik zoek juist handschoenen voor dagelijkser gebruik in de auto en zoals bij boodschappen doen (ik kom altijd met van die dode vingers thuis) en ik ze dus aan kan houden.

En als iemand nog een goede tip heeft voor handschoenen tijdens het hardlopen? 😬
<<

Anoniem323

Bericht 29 Nov 2021 16:14

Re: Handschoenen

Ik heb voor dagelijks gebruik gewone simpele van de hema. Binnenkant hand soort nepleer, bovenop stof.
Zo heb je voldoende grip voor het stuur vast te houden en ik draag ze de hele winter, ook op de fiets. Dus zeker niet koud.

En voor thuis heb ik reuma handschoenen. Scheelt veel pijn en kan ik alles mee. Vingertoppen zijn open
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 29 Nov 2021 19:53

Re: Handschoenen

Ik heb Hestra handschoenen. Type Megan.
Een dunne leren buitenkant met een wollen binnenkant. Hestra heeft heel veel soorten voor verschillende doeleinden.

https://www.hestragloves.eu/megan-chestnut
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem330

Bericht 29 Nov 2021 20:40

Re: Handschoenen

Ik heb van die nette leren handschoenen van de HEMA.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 29 Nov 2021 20:55

Re: Handschoenen

Ik heb dikke handschoenen van Thermo nog wat, onder andere Action verkoopt ze. Deze hebben een wat dikkere voering, waardoor het redelijk warm blijft op de fiets. Ik gebruik ze ook met autorijden.

Voor hardlopen heb ik ooit bij de Lidl hardloophandschoenen gekocht, in het begin even koud maar daarna goed. Deze gebruik ik ook in het begin van het najaar bij het fietsen als mijn andere handschoenen nog te warm zijn.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 01 Dec 2021 14:11

Re: Handschoenen

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb inmiddels leren van HEMA gekocht met een zachte binnenvoering en ik merk echt verschil met mijn andere handschoenen! En ik kan er alles mee, ook niet onbelangrijk. Zelfs appen en forummen. 😅

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers