Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Reactie

<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 07:54

Bericht 20 Nov 2021 08:51

Reactie

O heerlijk.. wat mij net overkwam....ik ga de plaatselijke grootgrutter...parkeer mn fiets,draai me om en bits per ongeluk tegen iemand aan.
Kan gebeuren nietwaar,dus ik zeg sorry.
Betreffende dame gaat bijna uit haar naad .
En uit het niets zeg ik stralend:'waarom zo boos...we moeten liefde verspreiden'...
De blik van pure walging die ze me toewierp:)...
Normaal ben ik niet zo snedig op mn nuchtere maag,maar dit viel er zo uit...heerlijk:)
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 20 Nov 2021 13:27

Re: Reactie

Ik snap dus nooit waarom mensen zo boos kunnen worden om niks, om iets waar jij helemaal niks aan kon doen. Mooi dat je er positief op reageert, ik ben dan dus echt snel geneigd om terug te mopperen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Nov 2021 20:51

Re: Reactie

Zo bizar hoe sommige mensen kunnen reageren

Ik had het laatst in de kruidvat. Bij de ingang stond een vrouw heel breed naar het schap te kijken ik vroeg of ik er langs mocht met de kinderwagen. Word ze toch kwaad zegt je kan het toch netjes vragen, en wat doe je hier ook met een kinderwagen.

Ik vroeg heel netjes of ik het langs mocht. Er stond ook een medewerker in de buurt die nam het voor me op. Toen liep die vrouw boos de winkel uit
Afbeelding
<<

Tauriel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 466

Geregistreerd: 17 Jun 2021 12:23

Bericht 23 Nov 2021 11:40

Re: Reactie

Ik moet echt hardop lachen om je reactie, echt heel scherp. Ik ga ook altijd terug mopperen en nog erger, ik heb er nog een tijdje een vervelend gevoel over. Ik ga je opmerking onthouden.
“Smile and wave, boys. Smile and wave…"
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 23 Nov 2021 15:54

Re: Reactie

Haha, wat een geweldig goede reactie van je! En je hebt ook gewoon helemaal gelijk...
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 17:55

Bericht 24 Nov 2021 21:45

Re: Reactie

Goed gezegd!

Ik bedenk me pas achteraf wat ik had moeten zeggen. Zo zonde.
<<

Saji

Kletskop

Berichten: 573

Geregistreerd: 23 Jul 2020 09:31

Bericht 27 Nov 2021 11:13

Re: Reactie

Valt mij ook op dat mensen steeds een korter lontje krijgen.
Tegenwoordig komt alles verkeerd binnen.
In het dorp zijn ze een nieuwe supermarkt aan het bouwen, hierdoor is eenrichtingsverkeer niet mogelijk, omdat ze daar dus bezig zijn, mensen rijden er wel in, omdat daar parkeerplaatsen zijn, maar vervolgens moeten ze tegen de richting in er weer uit rijden. Mensen die op de doorgaande weg rijden, zetten hun auto er dan zo voor dat de andere bestuurder er niet uit kan rijden. Hels gemopper en dat door dorpelingen 🤷‍♀️
Zei ook, moet dat zo? Je weet dat er werkzaamheden zijn, dat je niet om pand kan rijden, waarom dan zo pissed op verkeer die eruit wil? Heb begrip voor de situatie! Ze kijken je dan met zo'n blik aan van: wat is dat nou weer voor opmerking.
Ja het is een puinzooi in het dorp, maar gelukkig is dat straks verholpen.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 27 Nov 2021 19:58

Re: Reactie

Mensen die zo uit hun pan flippen verwachten ook totaal niet een vrolijke of vriendelijke reactie terug. Ik heb wel vaker gemerkt dat het ze een beetje van de leg brengt als je zo reageert haha. Ik denk altijd maar dat ze vast veel aan hun hoofd moeten hebben of ziek zijn bv. Dan kunnen ze die vriendelijke reactie van mij wel gebruiken ;).
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 28 Nov 2021 21:56

Re: Reactie

Mensen kunnen gewoon heel erg uit hun plaat gaan om niets. Ik snap dat echt niet zeker als iets overduidelijk per ongeluk gebeurt.
2015 💙
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 29 Nov 2021 12:24

Re: Reactie

Ik wel. Als alles al de hele dag verkeerd gaat kan dat ene net de druppel zijn. Ook al is het per ongeluk. Het kan net die mental breakdown veroorzaken.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 07:54

Bericht 03 Dec 2021 11:30

Re: Reactie

Natuurlijk kan ze een rotdag gehad hebben..ik kan ook knorrig reageren soms.
En soms heb ik ook niet zo'n aardig antwoord terug..deze opmerking viel eruit voor ik er erg in had..normaal ben ik niet zo snedig.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers