Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sint/kerst cadeau's ouders

<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 27 Nov 2021 18:47

Sint/kerst cadeau's ouders

Wat geven jullie je ouders met Sinterklaas of kerst? Of wat zouden jullie geven? Ik zoek nog sintcadeautjes, maar heb werkelijk geen idee wat ik moet geven.
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 726

Geregistreerd: 16 Sep 2013 15:48

Bericht 27 Nov 2021 19:36

Re: Sint/kerst cadeau's ouders

Ik probeer de laatste jaren voor kadootjes ook te kijken naar de webshop van goede doelen, die hebben vaak heel leuke dingen en dat voelt dan als twee vliegen in een klap. Zo had je een tijdje geleden sokken waarvan een deel van opbrengst naar Alzheimer onderzoek ging, nu bij Lush een badbruisbal waarvan de hele opbrengst naar the black archives gaat, natuurmonumenten heeft mooie boeken en schrijfwaren... Dingen rondom vogels voeren zijn ook altijd leuk in deze tijd van het jaar. Of een egelhuisje voor in de tuin!

Iets van chocolade bij een goede chocolaterie, fles port met een mooi blauw kaasje, mooie zakdoeken...
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 27 Nov 2021 21:24

Re: Sint/kerst cadeau's ouders

Altijd een boek.

Dit jaar voor mijn moeder een thee-adventskalender en voor mijn vader sokken met fietsen erop.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 27 Nov 2021 22:13

Re: Sint/kerst cadeau's ouders

Mijn vader niks, maar mijn zusje geef ik wel altijd wat. Heb net een brievenbuspakketje besteld op detheew.inkel.nl
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 27 Nov 2021 23:25

Re: Sint/kerst cadeau's ouders

Vandaag Sinterklaas gevierd en nog snel voor mijn ouders wat gekocht
Voor mijn vader een stuk gevuld speculaas van de bakker op de markt. Dat spul is gemaakt met een enorme hoeveelheid amandelspijs en als je het koopt waarschuwen ze voor de prijs 🤣. En daarnaast nog een zwarte piet van de bonbonnerie.
Voor mijn moeder schuim can rituals en een gespoten chocoladeletter van de bonbonnerie.

Qua chocola koop ik voor hun altijd luxe chocola. Wij hadden gewoon simpele letters zelf maar vind dat wat leuk om voor hun een luxe te doen.
2015 💙
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Nov 2021 09:42

Re: Sint/kerst cadeau's ouders

Toevallig net een pakketje gemaakt. Is ook als bedankje oppassen

Pak chocolademelk
Slagroom
Luxe chocolade letter
Amandel staaf
Speculaas staaf
Voorlees boek nijntje in het fries
Voor beide een rituals pakket
Afbeelding
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 28 Nov 2021 10:16

Re: Sint/kerst cadeau's ouders

Ik maak mijn ouders altijd blij met een boek. Mijn moeder vind iets van de rituals ook lekker. En beide vinden ze het ook nog wel leuk om iets voor in de tuin te krijgen, iets voor de vogels ofzo.
:heart: :heart: 2011
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 28 Nov 2021 16:21

Re: Sint/kerst cadeau's ouders

Mijn ouders nog niks.
Mijn schoonmoeder krijgt een poncho/ sjaal omslagdoek. En mijn schoonvader luxe tulpenbollen.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 28 Nov 2021 16:48

Re: Sint/kerst cadeau's ouders

Ik maak ieder jaar een fotoboekje met foto’s van de kinderen. Verder doen we niet aan cadeaus.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 28 Nov 2021 19:39

Re: Sint/kerst cadeau's ouders

Ik vind dat ook altijd heel lastig.
Meestal komen we toch weer uit op voor beide een boek. Adventskalender ook wel eens gedaan. Voor mn moeder wel eens een sieraad of iets voor haar hobby.

Dit jaar heeft mn man iets verzonnen voor mij én mn moeder. Krijgen beide t zelfde dus en heb nog geen idee wat 😅
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 28 Nov 2021 21:37

Re: Sint/kerst cadeau's ouders

Ik heb voor mijn vader een fles wijn met een zelfgemaakt etiket erop (een foto van mijn ouders op een vakantie met ons hele gezin in Kroatië) en voor mijn moeder een ketting.

Voor mijn schoonmoeder een houten serveerplankje met konijntjes erop gegraveerd (die is helemaal gek van konijnen).

Voor mijn schoonzus een kerstbal van Riviera Maison, m'n zwager krijgt een bierpakket, m'n zus een mini abonnement op de Chantal (3 nummers voor 15 euro).
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 28 Nov 2021 22:16

Re: Sint/kerst cadeau's ouders

Soleil schreef:Mijn ouders nog niks.
Mijn schoonmoeder krijgt een poncho/ sjaal omslagdoek. En mijn schoonvader luxe tulpenbollen.

Voor mijn ouders heb ik een reisboek gekocht ‘net over de grens’. Ik denk dat mijn ouders dat erg leuk zullen vinden. Leuke uitstapjes, niet te ver weg.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 29 Nov 2021 02:03

Re: Sint/kerst cadeau's ouders

Ben ook nog op zoek voor iets voor mn ouders & mn schoonouders. Ook meteen als bedankje voor het oppassen van het afgelopen jaar. We deden meestal een bon van een lekker restaurant maar dat is nu ook niet echt leuk meer... Al wil ik de horeca wel steunen.
Ga eens bij Natuurmonumenten kijken, goede tip. Ze hebben beide een grote tuin met veel vogels en groen.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 29 Nov 2021 10:44

Re: Sint/kerst cadeau's ouders

Dit jaar hebben we afgesproken dat we alleen kadootjes doen voor de kinderen (dus eigen kinderen en neefjes en nichtjes) maar ik heb toch een kleinigheidje voor mijn ouders, ze doen zoveel voor ons. Van ons krijgen ze ook het reisboek 'net over de grens', ze maken vaak leuke uitstapjes en wonen in Limburg dus Belgie en Duitsland is handig dichtbij.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4412

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 29 Nov 2021 14:37

Re: Sint/kerst cadeau's ouders

Mijn moeder viert pakjesavond met ons mee en ik heb voor haar een adventskalender met knutselprojectjes, kersthangers van lego en sokken met sushi in de zak gedaan. Voor mijn schoonouders moeten we nog iets verzinnen
december 2016
juli 2019
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 29 Nov 2021 15:11

Re: Sint/kerst cadeau's ouders

Wij doen in principe ook niks maar ik heb toch iets kleins gekocht. Bij de chocolatier heb ik een doos bonbons laten vullen met voornamelijke amarene kersen bonbons omdat mijn vader daar echt dol op is en ik heb een liter fles champagne bier gekocht. Aan het doosje bonbons doe ik een kaartje met beide namen en de beschrijving dat het voor de kerst is en bij het champagne bier dat het voor oud en nieuw is.

Mijn man heeft voor zijn vader een hele doos Texels bier gekocht en voor zijn moeder een fles Barolo volgens mij.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Dec 2021 15:14

Re: Sint/kerst cadeau's ouders

Ik heb een Madeleine advent kalender laten bezorgen bij m'n moeder! Kwam net aan, dus één dagje te laat maar ze vond het echt super leuk en lief.

https://nl.maison-colibri.com/kerstmis/ ... tskalender
Let's discover the world together.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 02 Dec 2021 15:57

Re: Sint/kerst cadeau's ouders

Zitten daar dan allemaal Madeleines in? Dan vindt je moeder het vast niet erg om nu twee vakjes open te maken :wink:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Dec 2021 16:02

Re: Sint/kerst cadeau's ouders

Ja!
Let's discover the world together.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron