Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heb jij al Corona gehad?

Heb jij al Corona gehad

Ja, officieel vastgesteld
26
27%
Nee
59
61%
Ik vermoed tijdens de eerste golf toen er nog geen grote testcapiciteit was Corona gehad te hebben.
12
12%
 
Aantal stemmen : 97
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 28 Nov 2021 22:16

Re: Heb jij al Corona gehad?

Ja, helaas heb ik het vorige maand, ondanks vaccinatie, gehad. Mijn jongste dochter ook. Mijn man had het zelfs voor de tweede keer.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 28 Nov 2021 22:16

Re: Heb jij al Corona gehad?

Ja in juni dit jaar. Mijn vriend en zoontje ook. Gelukkig heel mild heb er zelf niks van gemerkt. Kon een week niet ruiken.

Ik was vorige week erg verkouden test was negatief en voelde me toen veel zieker dan tijdens mijn Corona besmetting. Terwijl mijn collega van dezelfde leeftijd nu al maanden met long COVID zit.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 28 Nov 2021 22:22

Re: Heb jij al Corona gehad?

Nee
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 28 Nov 2021 22:35

Re: Heb jij al Corona gehad?

Vriend en ik hebben het vorig jaar net na de kerst gehad. Ik testte als eerste positief hij een paar dagen later. Kinderen hoefden toen nog niet getest te worden dus van J weten we het niet.
Ik heb het waarschijnlijk op de markt opgelopen. Ik stond stil om mijn fiets van het slot te halen iemand liep net te dicht langs draaide zich weg van de persoon waar ze mee liep en hoestte mij recht in mijn gezicht.
2015 💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 28 Nov 2021 22:40

Re: Heb jij al Corona gehad?

He gadver Minx! Wat vies.
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 28 Nov 2021 22:49

Re: Heb jij al Corona gehad?

Nou ja niet alleen vies dus. Ik ben de week voor ik klachten kreeg bijna volledig thuis geweest en heb niemand gezien. Dit was het meest opvallende wat er die week gebeurt is en qua incubatietijd ook nog eens precies kloppend.
2015 💙
<<

woezel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 552

Geregistreerd: 04 Sep 2013 10:27

Bericht 28 Nov 2021 22:57

Re: Heb jij al Corona gehad?

Ik heb het begin januari dit jaar gehad. Begon bij man en oudste.
Andere 2 zijn negatief gebleven.
Begin me nu eindelijk wat meer de oude te voelen na heel veel vermoeidheid, dankzij begeleiding vd fysio.
Trotse mama van 2 jongens en 1 meisje
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 28 Nov 2021 23:14

Re: Heb jij al Corona gehad?

Ja, 4 weken geleden. Officieel getest.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 28 Nov 2021 23:19

Re: Heb jij al Corona gehad?

Nee, maar ik klop wel even heel hard af.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Millie

Noob

Berichten: 200

Geregistreerd: 15 Nov 2020 22:22

Bericht 28 Nov 2021 23:24

Re: Heb jij al Corona gehad?

Ja, paar weken terug
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 28 Nov 2021 23:41

Re: Heb jij al Corona gehad?

Nee, nog niet gehad voor zover ik weet. Wel laatst voor het eerst getest nadat ik verkouden werd omdat een hoestende en rochelende oudere vrouw het nodig vond om op 10 centimeter van m’n gezicht te grappen dat ze wel achterop m’n fiets wilde :face: Ik dacht nog: Als ik in de komende dagen ziek word, komt het door haar, en ja hoor.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 29 Nov 2021 00:10

Re: Heb jij al Corona gehad?

Nee, ik heb nog geen corona gehad. In de familie en schoonfamilie heeft alleen mijn schoonzus corona gehad, verder niemand. Afkloppen maar...
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 29 Nov 2021 00:29

Re: Heb jij al Corona gehad?

Nee niet dat ik weet, ook nog nooit getest.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 29 Nov 2021 00:40

Re: Heb jij al Corona gehad?

Nee, man en oudste dochter wel.

Werk op een middelbare school maar nog steeds niet gehad gelukkig. Ik denk ook dat het vaccin zijn werk doet.
⁠♡♡♡
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 29 Nov 2021 00:52

Re: Heb jij al Corona gehad?

Nog niet gehad, ons gezin helemaal niet. Twee weken terug wel besmettingen op voetbal, zwemles en school maar toch negatieve testen.
R. 2013
D. 2016
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 29 Nov 2021 02:00

Re: Heb jij al Corona gehad?

Nee, (nog) niet gehad. Ben inmiddels 3x gevaccineerd dus mag hopen dat het werkt! Maar je weet het natuurlijk nooit...
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 29 Nov 2021 07:13

Re: Heb jij al Corona gehad?

Ik heb vorig jaar met kerst corona gehad.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 29 Nov 2021 08:49

Re: Heb jij al Corona gehad?

Mamsie schreef:Nee niet dat ik weet, ook nog nooit getest.


Wow dat kan ik me gewoon niet voorstellen. Wat een goeie weerstand heb je dan! Je zoons ook?

Wij hebben net zoontje weer getest, zo zielig, maar ja. Hij had het over nekpijn (keelpijn). Gelukkig negatief maar het voelt idd als een kwestie van tijd.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem330

Bericht 29 Nov 2021 09:15

Re: Heb jij al Corona gehad?

Ja ik denk het wel.

In oktober heeft mijn vriend een borrel gehad en in de dagen er na hadden alle vrienden, hun vriendinnen en van sommige ook de ouders een positieve test. Ik heb het als enige van iedereen niet gehad, dus ga er een beetje vanuit dat ik het al eerder ongemerkt gehad heb want mijn vriend zat niet in isolatie.
Zaterdagavond had ik een borrel met (andere) vriendinnen en gisteren werd de vriendin waar ik de hele avond naast gezeten heb verkouden wakker, ook positief.
<<

Anoniem331

Bericht 29 Nov 2021 09:24

Re: Heb jij al Corona gehad?

Marin schreef:
Mamsie schreef:Nee niet dat ik weet, ook nog nooit getest.


Wow dat kan ik me gewoon niet voorstellen. Wat een goeie weerstand heb je dan! Je zoons ook?

Wij hebben net zoontje weer getest, zo zielig, maar ja. Hij had het over nekpijn (keelpijn). Gelukkig negatief maar het voelt idd als een kwestie van tijd.



Hier net zo. Niet perse gek toch?

Mijn dochter is laatst getest anders mocht ze niet terug naar school. Ook geen klachten gehad nee. Bestaat gewoon hoor.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 29 Nov 2021 09:27

Re: Heb jij al Corona gehad?

Ja natuurlijk bestaat het maar al bijna twee jaar niet verkouden kan ik me in m'n huidige staat haast niet voorstellen. Maar Mamsie's kinderen zijn ook veel ouder natuurlijk.
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 29 Nov 2021 09:38

Re: Heb jij al Corona gehad?

Ik heb in die tijd ook maar 2x getest, vriend maar 1x. En mijn eerste test was omdat ik niet topfit wakker werd met lichte hoofdpijn verder geen verkoudheidsklachten oid en training moest geven. Dat risico was te groot met kwetsbare bewoners.

De laatste keer dat ik ziek/verkouden was op Corona na dan is 2 jaar geleden.
2015 💙
<<

Anoniem331

Bericht 29 Nov 2021 09:59

Re: Heb jij al Corona gehad?

Marin schreef:Ja natuurlijk bestaat het maar al bijna twee jaar niet verkouden kan ik me in m'n huidige staat haast niet voorstellen. Maar Mamsie's kinderen zijn ook veel ouder natuurlijk.



Zonder kinderen kan je lichamelijke staat ook al anders zijn hè.

Ik zie het nu op het werk ook, we zijn vanaf juni van start gegaan en je ziet nu al wie vaak ziek is en wie niet. Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik ziek ben geweest, en ik heb collega’s die wel al 4 of 5 keer ziek zijn geweest.
Zal ergens toch met weerstand te maken hebben.
<<

Anoniem321

Bericht 29 Nov 2021 10:14

Re: Heb jij al Corona gehad?

Ik heb vorig jaar eind oktober corona gekregen. Er was een uitbraak in het woonzorgcentrum waar ik werk en toen zijn we vrij laat de juiste beschermingsmiddelen gaan gebruiken.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 29 Nov 2021 10:38

Re: Heb jij al Corona gehad?

Marin schreef:M'n man en ik waren trouwens begin 2020 heel erg ziek, toen corona echt nét in Nederland kwam. Echt zo ziek ben ik in geen jaren geweest. Toen ik net ziek werd toen zijn we zelfs nog uiteten geweest en m'n man is nog gaan vliegen met paracetamol op, toen hij aan de beterende hand was maar niet helemaal fit nog, echt compleet ondenkbaar nu! Maar toen leefde dat echt nog helemaal niet. Ik denk uiteindelijk niet dat het corona was, maar zeker weten doe ik het niet. De kans was gewoon niet heel erg groot, dan waren wij echt één van de eersten geweest. Dus ik denk gewoon een hele pittige griep.


Ik ook heel erg ziek begin 2020 en toen kwamen we nog terug van vakantie van Lanzarote!
Had longontsteking en mega hoge koorts.. antibiotica sloeg goed aan dus na een week gelukkig beter.
Maar zei t ook toen.. nou misschien heb ik wel corona al gehad als 1 van de 1e😬

Maar goed helemaal niemand bij ons in familie corona gehad!
Laatst gewijzigd door kippetje op 29 Nov 2021 11:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers