Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat maakt jou vandaag blij? #3

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11563

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 27 Nov 2021 16:26

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

https://www.travelbags.nl/castelijn-bee ... ognac.html

Deze laptoptas, ik sleepte continu alles mee omdat mijn laptoptas echt te groot is. En de laptoptas van het werk is echt zo lelijk 🙈🙈 die ligt ergens in een bak op zolder te wachten tot ik ooit een keer uit dienst ga dan mag hij terug hahaha.
2015 💙
<<

Anoniem331

Bericht 27 Nov 2021 16:29

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Oh wat een mooie! Wat een belachelijk hoge prijs 👀
Snap wel dat je er blij van wordt.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 27 Nov 2021 21:03

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Wat fijn dat je hem weer gevonden hebt Minx!

Alle kinderen zijn/waren ziek en ik mocht van mijn man even alleen naar de stad vanmiddag, wat een genot was dat even!
⁠♡♡♡
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 28 Nov 2021 01:15

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

We zijn vandaag met de oma van mijn man uiteten geweest bij onze favoriete Italiaan. Gewoon, omdat ze nog een etentje van ons te goed had ( 4jr getrouwd, maar af moeten zeggen omdat man niet kon eten) en omdat we opnieuw in lockdown gaan.

Oma wist niet wat ze kon verwachten en ze laat altijd duidelijk merken wat ze niet leuk of leuk genoeg vindt. Zo begon de avond ook. Wij gingen naar de Italiaan en ze was liever naar het wereldrestaurant tegenover gegaan. 🙈

We bestelden stokbrood kruidenboter voor mijn man en mij en omdat oma eerder vissoep had gehad en dat erg lekker vond, vissoep. Toen het werd geserveerd was ze ietwat wantrouwig, want de soep waz niet crèmekleurig, maar rood. Ze nam een hap en vanaf daar was alles geweldig, fantastisch, super haha.

Na de vissoep nam ze gambas en nog voor de serveerster vroeg of alles naar wens was, jubelde ze dat het GE-WEL-DIG was. Ze kan zo'n naar vrouwtje zijn met haar hart op de tong, maar nu ze zo oprecht genoot, met twinkeling in haar ogen... Dan is ze ook gewoon de lieve oma van mijn man. En dat maakte ons vandaag erg blij. ❤
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4997

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 28 Nov 2021 08:47

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Wat leuk, Beau!
Oude mensen kunnen vaak zo duidelijk en direct zijn.

Wij hebben Sinterklaas dit jaar een beetje geholpen. Dochter heeft nogal een dure smaak qua verlanglijstje. Ze wilde heel graag een L.O.L. suprise huis (€280). Dus dat kon Sinterklaas niet betalen. Dus hebben we er gister eentje via Marktplaats kunnen kopen voor €50. Hij was alleen nog groter dan ik dacht, dus we hebben hem meteen gegeven. Ze is zo blij. Was echt een enorme verrassing.
Bizar trouwens. Heb weken geprobeerd met bieden op MP. Ze werden allemaal voor meer dan €100 verkocht.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 28 Nov 2021 08:59

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Ohhh goeie deal gehad dan Gekkie! Wat fijn!
Als nieuwprijs 280 is dan snap ik wel dat ze op marktplaats zo voor (meer dan) 100 weggaan, dat is al enorm lager dan nieuwprijs. Lief dat je dochter er zo blij mee is 🥰
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4521

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 28 Nov 2021 09:07

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Ohh Minx daar ga je geen spijt van krijgen. Zo fijn een goede tas voor werk.
Wat gezellig Beau!
Dat is echt een goede deal Gympie, fijn!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 28 Nov 2021 10:51

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Minx, wat een mooie tas ♥️
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11563

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 28 Nov 2021 12:09

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Goeie deal gympie

Beau klinkt als een leuke avond

Ik ben ook heel blij dat ik de tas gekocht heb. Zulke aankopen doe ik maanden over. Meerdere keren per week kijk ik dan op sites met tassen om te kijken wat ik nou echt wil. Dan is het budget bepalen met wat ik mooi vind. En deze viel nu echt ruim binnen het budget. Toen ik jonger was had ik veel meer tassen en schoenen, maar ga inmiddels meer voor echt kwaliteit waar je zo 5-10 jaar mee kan doen zonder dat je er op uitgekeken raakt.
2015 💙
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 28 Nov 2021 16:49

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

De tas had ik even gemist. Maar een geweldig mooie tas. Ik ben ook op Oek naar een nieuwe tas, maar ik vind 180 euro echt even een ding haha. Maar de tassen van 50 euro zijn kwalitatief zo slecht... Maar even goed met mezelf in overleg. 😁
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Nov 2021 18:30

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Ik snap je wel hoor Beau, het is ineens een smak geld. Maar inderdaad duurkoop is vaker goedkoop op den duur.
Geniet van je Tas Minx

Ik ben blij dat mijn Ereader vandaag bezorgd is. Gelijk weer vol gegooid met mijn boeken en weer lekker lezen. Baal werkdag het hoesje niet past. Dus nu per ik nog op zoek naar een nieuwe.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 28 Nov 2021 21:41

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Zeker een goede deal, dat L.O.L. huis! Ik was op zoek naar de glamper, maar vond m te duur. Nu een pre order gedaan bij een speelgoedwinkel voor 60 euro, hoop dat ie voor de kerst binnen komt!

Ik ben blij omdat er hier vandaag op het winkelcentrum een superleuke Sinterklaas drive tru was. Echt geweldig georganiseerd en mijn dochter was helemaal enthousiast.
Nadat we eigenlijk vandaag in het theater hadden moeten zitten met een sinterklaas show, en vorige week het Sinterklaasfeest op mijn werk al werd afgelast, was dit een heel leuk alternatief.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4997

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 29 Nov 2021 07:52

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Phileine, dat is ook een goeie prijs, nieuw.
Want op marktplaats vragen ze voor 2e hands hetzelfde ongeveer.

Ik ben blij dat ik gewoon nog kan werken, op school. Thuisonderwijs met groep 5 is best moeilijk.
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 29 Nov 2021 21:51

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Ja nieuw, misschien nog te krijgen online bij Top1Toys
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 29 Nov 2021 23:11

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Vanmiddag ben ik spontaan met de meiden naar de Intratuin geweest, taartje/kerstbal leek wel een mini vakantie zo.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 30 Nov 2021 20:19

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Ohh leuk zeg! Gewoon die spontane dingen vaak t leukst. En intratuin nu is sowieso 🤩
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 01 Dec 2021 21:14

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

- ik had vandaag intake bij therapie en het was zo'n fijne vrouw, dus ik heb er een goed gevoel bij en daar werd ik blij van.
- ik heb voor het eerst taart gemaakt met botercreme en de botercreme was goed gelukt, dus dat maakte me erg blij.
- ik had personal training en ondanks dat ik nauwelijks kan lopen nu, werd ik toch wel erg blij van lekker buiten sporten in dit frisse weer.
- En mijn dochtertje sliep sinds 3 weken weer eens ''s middags, dus ik kon eindelijk lekker bankhangen en een kerstfilm kijken.

Het was dus een goede, blije dag vandaag 😊
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Dec 2021 23:00

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Wat goed allemaal Hope!
Let's discover the world together.
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 01 Dec 2021 23:39

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Mijn negatieve testuitslag zojuist. Kunnen de Sinterklaasplannen dit weekend gewoon doorgaan.
Laatst gewijzigd door Kris op 02 Dec 2021 00:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 01 Dec 2021 23:55

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Ik ben blij met mijn collega's die me al ruim anderhalf jaar door het thuiswerken heen slepen. Als er iets of niet is, ik heb altijd wel iemand die ik even kan video bellen. Buiten dat het werk ook gewoon leuk is, echt toffe collega's ☺️

En ik ben blij met de ontzettend ruimdenkende omgeving van mijn jongste kind. Tijgerprintjes, glitters en heel veel roze is zijn favoriete outfit. En hij rockt het ❤️❤️
R. 2013
D. 2016
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 02 Dec 2021 00:33

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Dat ik door m'n proeftijd heen ben! 🥳🥳
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 02 Dec 2021 07:51

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Yes, Burn!

Ik ben blij met de negatieve testuitslag van mijn zoon!

Fijn zulke collega’s, Spencer. En wat heerlijk voor je jongste. Mijn middelste (groep 3) is niet zo uitgesproken, maar weet heel goed wat hij mooi en niet mooi vindt. Hij ziet het ook meteen als iemand iets nieuws aanheeft. Zijn lievelingskleur is roze en hij had dan ook roze gymschoenen. Vorige week vertelde hij dat hij nieuwe blauwe gymschoenen wilde, omdat alle jongens in zijn klas hem uitlachten. Hij vond de roze nog steeds mooier, maar dit vond hij niet leuk 😢 de juf zou nog wel een goed gesprek aangaan in de klas…
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem326

Bericht 02 Dec 2021 10:00

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Wat fijn Suus en Spencer

Ik ben helemaal in de gloria. Ik had al een goede beoordeling gehad (en salarisverhoging), maar nu heb ik ook nog een brief gehad waarin staat dat ik een gratificatie krijg (bedrag) en er staat ook in waarom en in het waarom wordt niet alleen genoemd wat ik heb opgeleverd en dat dat gezien wordt, maar er wordt ook wat gezegd over mijn doorzettingsvermogen en dat maakt me heel blij!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 02 Dec 2021 10:11

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Wat goed HG! Echt heel erg veel respect voor je! En superfijn dat ze de moeite hebben genomen om uit te leggen waarom ze je zo waarderen :)
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4521

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 02 Dec 2021 10:13

Re: Wat maakt jou vandaag blij? #3

Wat fijn Hope!
Dat klinkt als een topoutfit Spencer :D. Fijn dat zijn omgeving daar ook zo over denkt.
Goed gedaan Burn, gefeliciteerd!
Super goed HGL!

Ik kreeg gister de announcement toegestuurd, die rondgestuurd was bij mijn nieuwe werkgever en dat was zo'n leuk stukje en daarna kreeg ik allemaal leuke berichten van mensen die me een warm welkom wensten (ik begin in januari pas maar toch leuk).
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx