Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Snijplotter

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 16 Nov 2019 10:11

Re: Snijplotter

Wat een leuke idee Aagje!
Ik heb gister een hele zooi Sint bestellingen de deur uit gewerkt.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 28 Nov 2021 10:20

Re: Snijplotter

Hallo,
Ik up deze even.

Ik wil een snijplotter aan gaan schaffen. Het basisdoel is om er faux leather mee te snijden voor mijn haarspeldjes.
Nu heb ik de Silhouet Cameo of de Cricut Maker gezien. Maar ik kom er niet helemaal uit welke nou de beste keus voor mij zou zijn.
Dus ben opzoek naar ervaringen 😊.
Ik ben overigens niet mega handig met computers en programma's zoals photoshop. Dus de software moet niet al te ingewikkeld zijn.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem323

Bericht 28 Nov 2021 15:15

Re: Snijplotter

Ik heb een cameo en curio. Als je op de site van silhouette Amerika kijkt, kan je silhouette studio downloaden. Dan kan je het programma leren kennen voordat je het koopt.
Ik vind de studio erg fijn werken.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Nov 2021 19:55

Re: Snijplotter

Ik heb ook een cameo.
Ik vind de software erg prettig.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 29 Nov 2021 07:46

Re: Snijplotter

Nan schreef:Ik heb net de Brother Scan n cut besteld! :cheering:


Daar ben ik ook voor aan het kijken, de SDX1250.
Kun je mij er iets over vertellen? Hoe hij bevalt en wat je er allemaal mee kan doen.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 01 Dec 2021 13:47

Re: Snijplotter

Helaas inderdaad silhouet cameo heel lastig te verkrijgen. Niemand ervaring met een Cricut?
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem323

Bericht 01 Dec 2021 14:21

Re: Snijplotter

www.sanderscreations.nl heeft hem volgens mij nog. Kleine winkel maar geweldige service.
En op marktplaats een tweedehands? Heb ik ook gedaan. Een 3, eventueel de 2?
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 01 Dec 2021 14:30

Re: Snijplotter

Prosecco schreef:
Nan schreef:Ik heb net de Brother Scan n cut besteld! :cheering:


Daar ben ik ook voor aan het kijken, de SDX1250.
Kun je mij er iets over vertellen? Hoe hij bevalt en wat je er allemaal mee kan doen.


Ik moet bekennen dat ik hem niet superveel gebruik, maar dat komt vooral omdat ik nog bergen andere hobby's heb, waardoor ik er niet altijd aan toe kom. Ik gebruik hem vooral om maatlabeltjes te maken voor zelfgemaakte kleren. Weet J tenminste wat achter is en als ze eruit gegroeid is, weet ik welke maat ik als volgende moet maken. Daarnaast traktaties, had een stuk of 60 papieren bloemen gemaakt. Had ik met de hand kunnen doen, nu was het een halfuurtje werk en netter. Opdrukken voor kleding, laatst de namen op een pietenmuts. Raamstickers. Mijn vriend heeft hem eens gebruikt om sjablonen te maken om te spuiten. Dingen inscannen en netjes uitknippen kan ook, al heb ik dat nog weinig toegepast. De proefjes deden het wel supergoed.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 01 Dec 2021 15:53

Re: Snijplotter

Nan schreef:
Prosecco schreef:
Daar ben ik ook voor aan het kijken, de SDX1250.
Kun je mij er iets over vertellen? Hoe hij bevalt en wat je er allemaal mee kan doen.


Ik moet bekennen dat ik hem niet superveel gebruik, maar dat komt vooral omdat ik nog bergen andere hobby's heb, waardoor ik er niet altijd aan toe kom. Ik gebruik hem vooral om maatlabeltjes te maken voor zelfgemaakte kleren. Weet J tenminste wat achter is en als ze eruit gegroeid is, weet ik welke maat ik als volgende moet maken. Daarnaast traktaties, had een stuk of 60 papieren bloemen gemaakt. Had ik met de hand kunnen doen, nu was het een halfuurtje werk en netter. Opdrukken voor kleding, laatst de namen op een pietenmuts. Raamstickers. Mijn vriend heeft hem eens gebruikt om sjablonen te maken om te spuiten. Dingen inscannen en netjes uitknippen kan ook, al heb ik dat nog weinig toegepast. De proefjes deden het wel supergoed.


Dank je wel!

Weet jij misschien of je als je iets wilt uitsnijden, zoals bijvoorbeeld een stempel afdruk, je ook in kunt stellen dat je op xx millimeter van het zwarte lijntje wilt uitsnijden? Dat je een soort witmarge overhoudt?
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 06 Dec 2021 11:05

Re: Snijplotter

Ik heb de Cricut maker van Sint gekregen :banaan: .
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron