Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic #3

<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 26 Nov 2021 09:35

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Ik heb gevoelens voor iemand die 18 jaar ouder is en ik weet niet wat ik er mee moet.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Nov 2021 09:58

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Leeftijd is maar een nummer. Lijken jullie levensfases enigszins op elkaar? En is de liefde beantwoord? Zijn jullie allebei vrijgezel? (misschien een overbodige vraag maar je weet maar nooit, zeker met iemand die wat ouder is). Wat zijn de dingen die je tegenhouden in je gevoelens?
Liefde kan ik zoveel redenen wel of niet werken, dat is lastig om op basis van één getal te bepalen of dat wel of niet gaat werken.
Let's discover the world together.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 26 Nov 2021 10:27

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Eens met Marin! Het gaat denk ik met name om de leeftijdsfases. Als dat enigszins hetzelfde is maakt leeftijd denk ik weinig uit. Wat je vaak ziet is dat een eventuele kinderwens gaat spelen en de 1 bijvoorbeeld al kinderen heeft.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Nov 2021 10:38

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Biechtje schreef:Er zit een man (een vader van school) schaamteloos te flirten met me via de app. Ik heb echt nul interesse. Sowieso niet in die man maar daarbij ben ik ook gewoon gelukkig getrouwd met kind dus ik vind het in die zin totaal niet interessant behalve behoorlijk ongemakkelijk. Heb het aan m'n beste vriendin laten lezen en die was het met me eens dat dit wel echt flirten is. Ik voel me nu al schuldig tegenover z'n vrouw terwijl ik helemaal niks terug zei, althans, niks flirterigs. Leuk om te weten dat iemand me blijkbaar nog interessant vindt maar verder ga ik er niks mee doen. Zou ik er wat over tegen hem moeten zeggen of moet ik 'm nu negeren op het schoolplein? Ik vind denk ik zelf dat een prima neutraal praatje prima kan maar heb weinig zin in echt iets ongemakkelijks. Gewoon hoi en doei blijven zeggen dan maar? Wat zouden jullie doen in zo'n situatie?


Even up voor dit Biechtje, dat was ik (dat vind ik niet erg als mensen dat weten). Ik had m destijds al duidelijk gemaakt dat ik geen interesse had. Hij bleef maar contact zoeken, ineens vlak achter me rijden en toeteren of achter me staan in de rij bij school en dan van heel dichtbij ineens beginnen te praten, of juist op een afstandje staan kijken. Klinkt misschien niet als heel erg maar ik voelde me er erg onprettig bij. Heb afgelopen maanden vaak met een andere route naar school gegaan (en dus niet langs zijn huis, dat is de snelste route) en vond dat idioot van mezelf maar was ook gewoon een beetje bangig of ongemakkelijk iig. Ik zat hier helemaal niet op te wachten!
Nu vroeg hij vandaag aan me of ik boos op m was omdat hij het idee had dat ik m negeerde (eh ja, en dat viel m dus blijkbaar op) en heb ik nogmaals uitgelegd dat ik niet zit te wachten op flirten of dit soort gedrag en dat ik gewoon m'n kind naar school breng.
Ik hoop dat ie t begrepen heeft. Brr. Krijg er zelf gewoon steeds rillingen van en dat vind ik naar. Voor een ander is het misschien niet veel maar ik voel me er zelf zo onprettig bij.
Let's discover the world together.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 26 Nov 2021 10:44

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Marin, ik zou me hier ook heel ongemakkelijk bij voelen hoor. Zeker als hij zo dichtbij je probeert te komen. Fijn dat je nu wel de kans hebt gehad om er iets van te zeggen. Hoe reageerde hij er op?
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Nov 2021 10:52

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Hij zei sorry dat hij me dat gevoel gaf en zou het niet meer doen.
Let's discover the world together.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 26 Nov 2021 11:03

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Jeetje wat vervelend, zou ik ook niet fijn vinden. Goed dat je het hebt gezegd en wat een raar gedrag van een volwassen (getrouwde?) vent.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 26 Nov 2021 11:07

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Jemig, nou ik begrijp je volledig en vind je helemaal niet overdreven hierin. Hij komt veel te dichtbij en komt ook gewoon intimiderend over. Als hij nu nog doorgaat zou ik het toch nog eens heel duidelijk zeggen en er anders advies over iemand die hier verstand van heeft.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 26 Nov 2021 11:23

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Of hij nu flirt ja of nee of gewoon vriendschap ziet: als jij je er onprettig bij voelt, is het gewoon niet fijn! Goed dat je het nogmaals gezegd hebt.
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:04

Bericht 26 Nov 2021 11:28

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Jeetje dat klinkt bijna stalkerig, niet oké. Ik zou me er ook heel onprettig bij voelen en snap je gedrag om dan bijvoorbeeld om te rijden. Goed dat je er wat van gezegd hebt!
<<

Anoniem326

Bericht 26 Nov 2021 11:33

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Ik zou dit echt heel erg vervelend vinden. Ik vind het helemaal niet klein. Juist erg ongepast. Goed dat je wat hebt gezegd, maar ik vind 'er niet op zitten te wachten' nog zacht uitgedrukt. Een 'ik vind je gedrag ongepast en vervelend en wil dat je er direct mee stopt' hier meer op zijn plaats.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 26 Nov 2021 12:24

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Hij heeft ook gevoelens voor mij. Er is niks gebeurd tot nu toe, omdat we beide vinden dat het niet kan en mag (beide bezet). We gaan elkaar dan ook uit de weg. Hij heeft twee volwassen kinderen, ik twee in de basisschool leeftijd. Dus niet echt dezelfde levensfases.
<<

Anoniem320

Bericht 26 Nov 2021 13:08

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Het probleem lijkt me eerder dat jullie bezet zijn dan dat jullie 18 jaar verschillen. Of zie je dat zelf anders?
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 26 Nov 2021 13:25

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

We zijn allebei niet gelukkig in onze huidige relatie. Dat we beide bezet zijn is één van de no go.
18 jaar verschil vind ik ook wel een ding. Als hij met pensioen gaat, moet ik nog 18 jaar werken, als ik met pensioen ga is hij al tegen de 80. Dan worden mijn dromen over mijn toekomst na mijn pensioen wel anders.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 26 Nov 2021 13:45

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Gaan jullie beide je relatie eerst beëindigen dan? Ik snap dat je over deze dingen na denkt maar volgens mij is het hier nog veel te vroeg voor.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 26 Nov 2021 13:53

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Lastig Biechtje. Gevoelens kun je helaas niet altijd sturen. Wat hier boven al een beetje gezegt wordt, ik zou alles stap voor stap doen. Eerst zorgen dat je je relatie beëindigd, als deze geen toekomstperspectief meer heeft. Vervolgens zal hij het zelfde moeten doen. Van daaruit verder kijken of de leeftijdskloof tussen jullie niet uiteindelijk wel een probleem wordt. Vooral omdat er kinderen in het spel zijn, lijkt het me wel het beste om alles rustig aan te doen en niet te veel met alleen je gevoel keuzes te maken.

Sterkte! Gevoelens voor iemand hebben en ze niet kunnen uiten, lijkt me erg frustrerend.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 26 Nov 2021 13:54

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Lot schreef:Gaan jullie beide je relatie eerst beëindigen dan? Ik snap dat je over deze dingen na denkt maar volgens mij is het hier nog veel te vroeg voor.


Nou dit idd!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 26 Nov 2021 14:31

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

We moeten inderdaad eerst beëindigen en dan pas elkaar rustig goed leren kennen, als het zo zal zijn. Ik zou ook eerst een tijd alleen willen zijn voor ik mij weer in iets nieuws stort. Ik fantaseer wel eens door over de toekomst. En dan kom ik dus wel elke keer het verschil in leeftijd tegen. Of ik moet daar gewoon niet zo'n ding van maken. 37-57 klinkt gewoon als veel verschil.
Als dat al zo voelt kan ik misschien beter helemaal geen contact meer met hem hebben.
Laatst gewijzigd door Biechtje op 26 Nov 2021 14:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Nov 2021 14:35

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Wat lastig Biechtje. Sowieso dat je relatie zodanig niet goed loopt dat je dit soort dingen aan het overwegen bent. Dat is al heel verdrietig.
Ik kan me de moeilijkheden met dit leeftijdsverschil inderdaad ook wel goed voorstellen. Je zal dan echt heel erg je verwachtingen moeten uitspreken, allebei. Inderdaad betreft pensioen, levensverwachting.

Alleen jij/jullie kunnen uiteindelijk beslissen of dit het het allemaal waard is. Maar misschien sowieso goed om eerst eerlijk tegen jezelf en je huidige partner te zijn.
Laatst gewijzigd door Marin op 26 Nov 2021 14:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Nov 2021 14:36

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

En nog over mijn berichtje, dank jullie voor de validatie dat ik me niet aanstel(de).
Let's discover the world together.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 26 Nov 2021 14:38

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Lastig Biechtje..
Het gras kan wel degelijk groener zijn aan de andere kant.

Nouuu Marin, ik zou ook zo gehandeld hebben hoor (omrijden enzo). Zou dat ook niet fijn vinden. Vind dat je nog aardig bent geweest.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 26 Nov 2021 14:57

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Marin schreef:En nog over mijn berichtje, dank jullie voor de validatie dat ik me niet aanstel(de).

Misschien goed om je te realiseren dat jouw grens altijd bepalend en gerechtvaardigd is. Deze man gaat daar overheen en dan is het niet relevant wie vindt dat jij je aanstelt. Jij mag die grens bepalen en als iemand eroverheen gaat, dan moet hij zich aanpassen en had hij moeten checken wat die grens was.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 27 Nov 2021 16:14

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Mooi gezegd June.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 27 Nov 2021 18:03

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Ja je hebt helemaal gelijk June. Het is ook idioot dat ik me dan schuldig en lullig voel. Echt zo erg dat dat soort dingen zo diep ingebakken zitten.
Let's discover the world together.
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 07:54

Bericht 06 Dec 2021 09:49

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Mijn man was 22 jaar ouder.
Er waren wel wat dingen die ik niet prettig vond hieraan.
Bezoek was altijd een trip langs memorylane,want zijn vrienden waren natuurlijk ook ouder...
Als hij onze dochter van school haalde kreeg ze vaak te horen dat t zo lief van opa was...
En natuurlijk is de kans dat hij eerder overlijdt een stuk groter.
Verder hebben we nooit problemen door ons grote verschil gehad.
Dat je zowat gestalkt wordt door iemand is shit,maar dat heeft in mijn ogen niets met leeftijd te maken...
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers