Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


With love

<<

Anoniem323

Bericht 15 Nov 2021 10:25

With love

Wie kent die streamingsdienst? Vol zwijmelfilms.
Kan je die ook delen met een ander huishouden zoals netflix?
<<

Anoniem330

Bericht 26 Nov 2021 14:57

Re: With love

Ik ben ook wel benieuwd. Volgens mij kan je het wel delen, dat scheelt weer. Ze maken nu reclame voor van die geweldige romantische kerstfilms.
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 26 Nov 2021 16:08

Re: With love

Ja ik heb het alweer een jaar. Heerlijke zwijmelfilms. Ook leuke zoetsappige detectives. Wel heel degelijk. Geen hete scènes of gevloek of gescheld.

Sommige films staan ook op Netflix of Videoland.
Ik deel niet met anderen. Maar denk dat dat wel kan net zoals bij Netflix. Je kunt alleen geen profielen maken.
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 20 Mrt 2022 15:50

Re: With love

Ze hebben het allemaal een upgrade gegeven. Ja je kan het delen met meerdere huishoudens. Je kan profielen aanmaken. En net als bij Videoland etc kan je nu ook downloaden. Ik vind het persoonlijk veel beter geworden nu.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers