Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Reizen/vakanties 2022

<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 17 Nov 2021 12:08

Reizen/vakanties 2022

We weten natuurlijk (nog) niet wat er allemaal mogelijk is qua reizen/vakanties volgend jaar, maar hebben jullie al plannen? Of misschien zelfs al geboekt?

In de voorjaarsvakantie ga ik met mijn vader, broertje, schoonzusje en nichtje en neefje naar Beekse Bergen.
Dat zouden we eigenlijk dit jaar doen, maar dat ging niet door vanwege corona.

In mei ga ik met mijn beste vriendin naar New York.

Voor juli heb een optie genomen op een groepsreis met de Transsiberië Express.

Verder hoop ik nog een stedentrip binnen Europa in mijn eentje te doen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem325

Bericht 17 Nov 2021 12:17

Re: Reizen/vakanties 2022

Oooh weer New York, gaaf! Wil ik ook zo graag weer.

Wij willen heel graag in de zomer weg met z’n 3en, maar nog geen concrete plannen. En we zullen ook vast wat weekendjes weg gaan als het allemaal mag, maar ook nog niks concreets.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 17 Nov 2021 12:37

Re: Reizen/vakanties 2022

Zoals het er nu naar uitziet gaan we alleen een week naar de Veluwe in het voorjaar.
Verder al 100 dingen gezien die ik graag zou willen maar omdat de oplevering van ons huis nog zo onzeker is qua termijn zal het waarschijnlijk bij het weekje Veluwe blijven. Vind ik wel heel jammer, zou graag weer naar Griekenland gaan.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 13:32

Bericht 17 Nov 2021 12:38

Re: Reizen/vakanties 2022

Leuke plannen Chava!

Wij gaan ivm een bruiloft volgend jaar zomer naar Italië en ik denk dat we er een week Oostenrijk aan plakken.

Verder nog geen idee. Ik ga in het voorjaar bevallen. Zullen we vast nog wel spontaan weekendjes geboekt worden.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 17 Nov 2021 13:08

Re: Reizen/vakanties 2022

Ik ga in de meivakantie met m'n moeder en mijn dochters een midweekje weg. Waarheen weten we nog niet.

He-Pi weekend willen we gaan kamperen.

In de zomervakantie gaan we 2 weken kamperen.

In het najaar een weekendje weg met m'n schoomfamilie.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 17 Nov 2021 14:16

Re: Reizen/vakanties 2022

Wij gaan onze autoreis door Duitsland en Oostenrijk afmaken in juni, als het meezit. Vorig jaar oktober aan begonnen. Maar toen was ik net zwanger en zoooo moe, dat we na drie dagen zijn omgekeerd. Dit jaar dus de herkansing, maar dan met z’n drieën. Lekker op de bonnefooi!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Nov 2021 15:03

Re: Reizen/vakanties 2022

Wat een leuke plannen allemaal!

Chava wat een toffe dingen!

Scandic, wie weet kan je toch nog vrij last minute naar Griekenland als het op een bepaald moment kan? Maar je nieuwe huis is natuurlijk ook gaaf om naar uit te kijken.

Ah Bloom, eigenlijk ook wel bijzonder om het dan nu met z'n drietjes te doen!

Wij zitten dit jaar voor het eerst aan de zomervakantie vast want zoontje is dan leerplichtig. Is het verstandig om dan nu al naar vakantie te kijken en te boeken? Geen idee hoe snel dat volloopt.

Ik zou wel naar Italië willen. Het liefst met onze eigen auto, naar Noord Italië via Oostenrijk / Zwitserland ofzo. Maar wat me tegenstaat is dat zoontje tegenwoordig zo wagenziek kan zijn.

En m'n man wordt dit jaar 40 en ook nog eens tijdens een lang weekend. Dus dat schreeuwt eigenlijk ook om een weekend weg, nietwaar?
Let's discover the world together.
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 18 Nov 2021 20:15

Re: Reizen/vakanties 2022

Leuke plannen allemaal !

Wij zitten al wel rond te kijken naar een leuke camping voor de zomervakantie waarschijnlijk Frankrijk/Italie.
Dus mocht iemand nog een tip hebben voor een camping waar we een stacaravan kunnen huren met zwembad/glijbanen en leuke plaatsjes in de buurt :angel:
Voor nu hebben we staan, midweekje in februari met mijn schoonouders , en in september een familieweekend.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 18 Nov 2021 21:59

Re: Reizen/vakanties 2022

Leuke plannen!

Scandic, hopelijk kunnen jullie alsnog een weekje naar Griekenland.

Wat mooi dat jullie de reis gaan afmaken met jullie zoontje erbij, Bloom!

Marin, het lijkt me inderdaad lastig om daar nu voor het eerst een weg in te vinden. En wat vervelend dat O. wagenziek is.
Enne… 40 jaar worden is een hele mooie gelegenheid om er tussenuit te gaan!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 18 Nov 2021 22:50

Re: Reizen/vakanties 2022

Leuke plannen allemaal al.

Chava, New York en de Transsiberie Expres zijn wel erg leuke vooruitzichten.

Ik heb dus echt nog geen idee, past helemaal niet bij me maar durf nog niets te verzinnen

Ik ga, als alles goed gaat en ik voor die tijd geen corona oploop (op dit moment stiekeme angst in verband met deze week ineens veel collega's besmet en afgelopen jaar bijna niet) volgende week zaterdag eerst week naar Dubai, Expo 2020. Daar kan ik dan even op teren en kijken hoe alles met de covid cijfers loopt voor ik weer iets anders bedenk.

Ik zou bv ook wel deel van de Transsiberie Express willen doen, maar ik doe hem in stukjes, en alleen en wil dan uitgebreider steden bekijken of paar andere steden in Rusland met andere treinreizen maar zie dat er met de corona cijfers in Rusland nog niet zo van komen. En anders misschien ander land, landen wat per trein goed te doen is.

München vond ik ook erg leuk, dus kan altijd nog Duitsland worden, Zwarte Woud heb je ook treinkaart die misschien best wel leuk is om uit te proberen
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 19 Nov 2021 12:52

Re: Reizen/vakanties 2022

Wat een mooie plannen heb je. Waar heb je die Trans Siberië Express geboekt? Ik durf eerlijk gezegd dat soort grote reizen nog niet te boeken. Mn familie wil naar Turkije en dat wij dan mee gaan. Ik zie Turkije echt niet zitten. We zijn er dus nog niet echt uit. Wellicht kijken we tegen die tijd wel wat er mogelijk is en gaan we gewoon op de bonnefooi rijden door Europa. Dan boek ik wel hotels as we go.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 19 Nov 2021 12:55

Re: Reizen/vakanties 2022

Marin schreef:Ik zou wel naar Italië willen. Het liefst met onze eigen auto, naar Noord Italië via Oostenrijk / Zwitserland ofzo. Maar wat me tegenstaat is dat zoontje tegenwoordig zo wagenziek kan zijn.


Je hebt er pilletjes voor. Ik kreeg die als kind ook altijd, geprakt op een boterham met pindakaas dus had het dan niet eens door. Mijn dochter is ook wagenziek als ze op haar iPad zit in de auto maar niet als ze gewoon naar buiten kijkt dus vaak had ik luister CD's mee als we een langere reis maakten toen ze nog achterin zat. Ik weet niet in hoeverre dit nog van toepassing kan zijn op jouw zoon?
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 19 Nov 2021 14:03

Re: Reizen/vakanties 2022

DronkenTaart schreef:Wat een mooie plannen heb je. Waar heb je die Trans Siberië Express geboekt? Ik durf eerlijk gezegd dat soort grote reizen nog niet te boeken. Mn familie wil naar Turkije en dat wij dan mee gaan. Ik zie Turkije echt niet zitten. We zijn er dus nog niet echt uit. Wellicht kijken we tegen die tijd wel wat er mogelijk is en gaan we gewoon op de bonnefooi rijden door Europa. Dan boek ik wel hotels as we go.

Ik heb hem geboekt bij Djoser.
Vind het ook wel spannend of hij wel/niet doorgaat, maar dat zie ik tegen die tijd wel.
Als de reis niet door kan gaan, kijk ik waar ik wel een verre reis naartoe kan maken.
Anders blijf ik binnen Europa, is me dit jaar ook goed bevallen 🙂

Turkije zou ook niet mijn keus zijn.
Heb je voorkeur voor bepaalde landen voor je roadtrip?
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Nov 2021 16:00

Re: Reizen/vakanties 2022

DronkenTaart schreef:
Marin schreef:Ik zou wel naar Italië willen. Het liefst met onze eigen auto, naar Noord Italië via Oostenrijk / Zwitserland ofzo. Maar wat me tegenstaat is dat zoontje tegenwoordig zo wagenziek kan zijn.


Je hebt er pilletjes voor. Ik kreeg die als kind ook altijd, geprakt op een boterham met pindakaas dus had het dan niet eens door. Mijn dochter is ook wagenziek als ze op haar iPad zit in de auto maar niet als ze gewoon naar buiten kijkt dus vaak had ik luister CD's mee als we een langere reis maakten toen ze nog achterin zat. Ik weet niet in hoeverre dit nog van toepassing kan zijn op jouw zoon?


We hebben nog geen pilletjes gebruikt. M'n broer zei dat die pas vanaf 6 jaar zijn, al zie ik nu dat primatour al vanaf 2 jaar mag. Hij kijkt nooit iPad in de auto, speelt hoogstens met wat autootjes en verder kletsen we en kijkt hij naar buiten. Hij kan heel goed spugen in z'n spuugbakje gelukkig maar leuk is anders.
Let's discover the world together.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 19 Nov 2021 16:05

Re: Reizen/vakanties 2022

De afgelopen twee zomers wilden we naar Denemarken maar ging kon steeds niet doorgaan. Die plannen schuiven dus door naar volgend jaar. We hadden/hebben daar niks voor geboekt.

Waarschijnlijk gaan we in de voorjaarsvakantie met de camper op pad. Waar heen weten we nog niet.

Verder hebben we nog geen plannen. Hopelijk kunnen we regelmatig een weekend pakken met camper.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 19 Nov 2021 19:04

Re: Reizen/vakanties 2022

Marin schreef:
DronkenTaart schreef:
Je hebt er pilletjes voor. Ik kreeg die als kind ook altijd, geprakt op een boterham met pindakaas dus had het dan niet eens door. Mijn dochter is ook wagenziek als ze op haar iPad zit in de auto maar niet als ze gewoon naar buiten kijkt dus vaak had ik luister CD's mee als we een langere reis maakten toen ze nog achterin zat. Ik weet niet in hoeverre dit nog van toepassing kan zijn op jouw zoon?


We hebben nog geen pilletjes gebruikt. M'n broer zei dat die pas vanaf 6 jaar zijn, al zie ik nu dat primatour al vanaf 2 jaar mag. Hij kijkt nooit iPad in de auto, speelt hoogstens met wat autootjes en verder kletsen we en kijkt hij naar buiten. Hij kan heel goed spugen in z'n spuugbakje gelukkig maar leuk is anders.

Suprimal mag ook al vanaf 3 jaar. En in de categorie baat het niet dan schaadt het niet: seabands. Ik zag dat de Hema die laatste zelfs heeft.

Hier nog geen vakantieplannen, ik merk dat ik het lastig vind door de onduidelijkheid of het door kan gaan, dus wachten het gewoon weer af.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 19 Nov 2021 22:16

Re: Reizen/vakanties 2022

Ik heb nog geen idee, maar heel spectaculair zal het vast niet worden met 2 kleintjes. Ik vind het eigenlijk ook nog veel te vroeg om over na te denken, maar doordat zoveel mensen zo vroeg boeken moet je haast wel mee doen (als je vast zit aan de vakanties). Wat dingen die al voorbij zijn gekomen als we het er over hadden (voor de zomervakantie en/of de meivakantie) zijn Noord Frankrijk (zowel oost als westkant), Luxemburg, Duitsland (richting het zuiden, of in de buurt van Berlijn, of juist de noordkant of een Duits eiland) en Texel Denemarken vind ik ook leuk, maar is denk ik meer wat voor het jaar erna. Maar Nederland vind ik ook erg leuk dus zou het ook prima vinden om gewoon in Nederland te blijven, bijvoorbeeld Drenthe ,Friesland, Groningen, een Waddeneiland of juist een keer Zeeland.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Nov 2021 22:35

Re: Reizen/vakanties 2022

Ik wil met Esperanza naar New York, we zouden ruim anderhalf jaar geleden al gaan en willen nu graag in het voorjaar, maar met mijn huidige gezondheidssituatie kan ik daar nu geen tickets voor boeken. Ik moet eerst wachten hoe dit zich ontwikkelt. Sowieso vind ik het met de huidige coronacijfers ook niet erg om even te wachten nog en even aan te kijken hoe het loopt allemaal.
❤ 7 juni 2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 19 Nov 2021 23:43

Re: Reizen/vakanties 2022

Ik heb 2 weken geleden een week Texel geboekt in een te luxe tent. Nou ja vakantiehuisje met wanden van doek dat is een betere omschrijving. We zaten aan een specifieke week vast dus ik heb zodra ik zag dat ik kon boeken gelijk geboekt. Ik heb er heel veel zin in. De laatste keer dat ik met J op Texel was was hij 1,5 dus nu lekker naar ecomare en alle fijne plekjes ontdekken waar ik als kind altijd kwam. Texel is nog steeds mijn tweede thuis dus ben ook heel blij dat mijn vriend het eiland ook mooi vind.
2015 💙
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 21 Nov 2021 09:09

Re: Reizen/vakanties 2022

Wij gaan in de meivakantie een week naar een villa in Spanje, samen met mijn schoonfamilie.

Verder hebben we een voorseizoensplek weten te bemachtigen op de Beerze Bulten. Die loopt van begin april tot begin juli. We zijn heel benieuwd hoe dit ons gaat bevallen maar kijken er erg naar uit!

In de zomer willen we met onze caravan gaan kamperen in de Ardèche en in de herfstvakantie willen we nog een weekje naar de zon vliegen.

Ik hoop zo dat het allemaal door kan gaan!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 21 Nov 2021 17:18

Re: Reizen/vakanties 2022

Wij zijn van plan om van 24 december tot 5 januari in Oostenrijk te verblijven 🤞😬 hoop zo dat dat door kan gaan.
Voor de zomervakantie nog niet echt plannen maar denk dat we de boot van mijn ouders weer pakken voor twee weken varen, waarschijnlijk ook nog wel een paar weekendjes met de boot.
Mijn man heeft nog twee fietsvakanties door de benelux en de Pyreneeën gepland staan ergens tussendoor ga ik nog met mijn zus naar een zonnige bestemming.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 13:32

Bericht 21 Nov 2021 19:42

Re: Reizen/vakanties 2022

Oh wat heerlijk. Lekker kerst en oud&nieuw daar vieren!
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1328

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:08

Bericht 22 Nov 2021 22:10

Re: Reizen/vakanties 2022

Oh wat een tof vooruitzicht Chava die transibirië expres. Ik hoop dat die doorgaat!

Lekker vooruitzicht Rapa bui naar Dubai. Ik ga duimen voor je dat covid je bespaart blijft hoor.

Voor de rest ook lekker veel kampeerders hier. Leuk. Kamperen blijft leuk.

Volgend jaar wordt voor mij een heel tof vakantiejaar.
Ik ga in januari paar dagen op wintersport.
In de meivakantie een weekje naar de Seychellen met kinderen en mijn vriend.
Met hemelvaart met mijn oudste naar Istanbul en in de zomer 3 weken naar Sri Lanka met mijn kinderen.

Nu duimen, duimen, duimen dat alles door mag gaan!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 23 Nov 2021 06:25

Re: Reizen/vakanties 2022

Wat een heerlijke vooruitzichten!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 23 Nov 2021 07:58

Re: Reizen/vakanties 2022

Wat een lekkere vooruitzichten!

Janne, dat is zeker een tof reisjaar!
Hopelijk kan alle doorgaan.
To travel is to live
Mijn instagram
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers