Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Laten slapen als ze niet fit zijn

<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 13 Nov 2021 15:18

Laten slapen als ze niet fit zijn

Onze dochter is niet fit. Vannacht ben ik er 12x uit geweest en de 2 nachten daarvoor ook meerdere keren. Ze is dan wel gewoon weer om 6 uur wakker elke ochtend. Ze is verkouden, overdag merk je niks (snot uiteraard), maad zodra ze in bed ligt gaat ze hoesten. Ze wordt ook regelmatig in paniek wakker, speentje of knuffeltje kwijt.

Nu wilde ze net graag zelf even in bed slapen. Dus ze ligt al 3 kwartier te slapen. Ze is nooit ziek, dus ik weet niet zo goed hoe lang ik haar zal laten liggen, zodat ze vannacht toch wel weer wat slaap pakt.

Wij hebben al 3,5 jaar gebroken nachten, dus ik ben altijd wel zoekende naar manieren om te slapen. Wat zal ik doen? Ik dacht eraan haar tot half 4 te laten liggen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 13 Nov 2021 15:46

Re: Laten slapen als ze niet fit zijn

Oef pittig 12 keer! Ik vond de twee keer een huilende dochter die ziek is al heftig. 😢
Heeft ze koorts? Als je ziek bent is slapen wel vaak echt goed. Mijn zoon slaapt idd ook echt wel overdag terwijl hij al anderhalf jaar geen middagdutje meer doet. Ik zou haar zeker rond half 4 (dat is intussen al voorbij) wakker maken ivm de avond. Beterschap, en zelf ook op tijd naar bed omdat je niet weet wat de nacht gaat brengen.

Oh ja heeft ze een bekertje water (flesje / rietje / 360 beker die niet lekt) in haar bed? Dat is wel extra lekker als je zo hoest.
Let's discover the world together.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 13 Nov 2021 16:13

Re: Laten slapen als ze niet fit zijn

Dankje. Ik heb haar er net uit gehaald. Ze voelt heel warm, maar de thermometer is leeg, dus ik ga even een nieuwe halen. Niet dat ik er iets mee opschiet, want ze weigert toch alle drankjes of pilletjes. Er zit totaal geen leven in, zo zielig.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 13 Nov 2021 16:45

Re: Laten slapen als ze niet fit zijn

Hè wat sneu. En een zetpil? Die geef ik ook nog steeds aan m'n zoontje. Wil ze wel gewoon water enz drinken?
Let's discover the world together.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 13 Nov 2021 17:24

Re: Laten slapen als ze niet fit zijn

Hoofdeinde van het bedje omhoog helpt hier erg goed! Meestal leg ik een dik hoofdkussen onder haar matras. Sterkte, hopelijk knapt ze snel op.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 13 Nov 2021 17:35

Re: Laten slapen als ze niet fit zijn

Nee een zetpil wil ze ook niet. Al haar hele leven niet. Dan maakt ze zichzelf helemaal recht en stijf als een plank en krijsen tot ze kokhalst en geen lucht meer krijgt. Dus dat is geen doen helaas. Haar bedje staat eigenlijk altijd al omhoog, dus dat heb ik allemaal geregeld.

Ze wil ook niks eten, dus ik probeer er maar wat drinken in te krjgen en dan zien we vannacht wel weer of er geslapen wordt.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 13 Nov 2021 19:53

Re: Laten slapen als ze niet fit zijn

Alexis schreef:Dankje. Ik heb haar er net uit gehaald. Ze voelt heel warm, maar de thermometer is leeg, dus ik ga even een nieuwe halen. Niet dat ik er iets mee opschiet, want ze weigert toch alle drankjes of pilletjes. Er zit totaal geen leven in, zo zielig.


Zo ging dat hier ook met de jongste toen ze jonger was. Wat ik op een gegeven moment deed was wat neurofen voor kinderen door een knijpfruit mengen. Ze at er amper wat van maar toch merkte ik dan dat het wat verschil maakte. Maar zij had een heel heftige oorontsteking.
<<

Anoniem323

Bericht 13 Nov 2021 21:27

Re: Laten slapen als ze niet fit zijn

Drinkt ze goed?
Ik heb altijd sinaspril vloeibaar in huis, beetje water bij en een rietje in steken. Ze denken dat het ranja is en voor ze het door hebben, is de beker leeg.
Beterschap en sterkte vanavond!
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 13 Nov 2021 21:45

Re: Laten slapen als ze niet fit zijn

Nee, ze drinkt erg slecht. Wel de moeite waard om eens in huis te halen. Ik lig inmiddels al 1,5 uur in bed, maad kan niet slapen omdat ik krom lig van de buikpijn. Mijn dochter heeft inmiddels 38,8 verhoging. Dus het gaat niet al te best hier.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 14 Nov 2021 00:33

Re: Laten slapen als ze niet fit zijn

Als ze hier niet drinken geef ik ze vaak een waterijsje, tenminste dat probeer ik, misschien ook lekker voor haar keel met al dat hoesten.

Beterschap voor jullie!
⁠♡♡♡

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers