Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help zwangerschapskleding

<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 11 Nov 2021 14:45

Re: Help zwangerschapskleding

Colorful rebel heeft ook fijne flares met een heel rekbare band die je dan onder je buik kunt doen.
<<

Archie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 28 Sep 2020 11:49

Bericht 11 Nov 2021 17:17

Re: Help zwangerschapskleding

Ik heb/had hetzelfde met dat gevoel. Heb maar 1 zwangerschapsjeans gehad en 1 legging, maar alles op en direct onder de buik vind ik ook zo naar zitten.

Ik ben de zwangerschap doorgekomen met normale pencilskirts in 1 a 2 maten groter die echt compleet over je buik gaan en dan dus alleen wat strakker zitten rond je middenrif (dat vond ik pas maar worden boven de 35 weken door maagzuur etc).

En ik heb een aantal leggings gekocht bij H&M (van die rib tights) die heel chill zitten. Ook van de normale en Trend collectie. Die draag ik dan omgeslagen onder mijn buik. Dan heb je niet die strakke band maar dus een soort ondersteunend idee van 10cm ofzo. Snap je haha.

En verder draag ik nu alleen nog een wollen jurkje en mijn badjas zo ongeveer. Zwangerschapspanty vind ik namelijk wel oké zitten. Veel losser (ook weer 2 maten groter).

Hopelijk vind je uiteindelijk ook iets wat lekker zit.
11.21
10.23
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 12 Nov 2021 19:56

Re: Help zwangerschapskleding

Ze hebben nu bij de Wibra leuke jurkjes met stretch. Veel van die jurkjes kun je prima dragen als je zwanger bent. Sommige ook met een elastiek die je boven je buik kunt dragen.

Ik zag dat ze ook rokken hebben met elastiek. Die kunnen misschien ook een maatje groter.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers