Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 45, wat zijn jouw plannen?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 08 Nov 2021 07:50

Week 45, wat zijn jouw plannen?

Wat staat er deze week voor jou op de planning?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1640

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 08 Nov 2021 09:40

Re: Week 45, wat zijn jouw plannen?

Weinig plannen deze week en dat vind ik nu even niet zo heel erg na een nacht spoken. Voel me ook niet lekker, maar heb vandaag gelukkig alleen mijn sollicitatie (vanuit huis) en daarna duik ik mijn bed weer in. Donderdag komt hopelijk de pedicure als ik weer ben opgeknapt.
<<

Linvi

Bericht 08 Nov 2021 10:02

Re: Week 45, wat zijn jouw plannen?

Wij zitten in ieder geval tot en met donderdag in quarantaine, zoon is positief getest zaterdag en mijn man en ik hebben (verergerde) klachten t.o.v. zaterdag dus moeten ons op donderdag opnieuw laten testen.

Ik ga lekker in huis bezig, wil graag 2 kasten uitmesten en de logeer/ game kamer opruimen.
Als ik vandaag 1 kast doe, morgen een kast en woensdag de game kamer dan ben ik er door!
Donderdag wil ik dan nog graag het hok onder de trap doen. Daar zit voorraad in en keukenspullen die we niet vaak gebruiken.

Tussendoor de kids entertainen.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 08 Nov 2021 10:07

Re: Week 45, wat zijn jouw plannen?

Maandag: Werken, rond 14.00u een telefonisch consult over de slechte uitslag van m'n uitstrijkje. Vanavond hardlopen met m'n moeder.
Dinsdag: Naar de tandarts, verder geen plannen.
Woensdag: Werken, daarna uit eten bij een sushi restaurant met een oud collega.
Donderdag: Werken. 's Avonds Sint Maarten lopen met dochter en vriendin en dochter.
Vrijdag: Spullen inpakken voor een weekendje weg met de schoonfamilie.
Zaterdag en zondag: op het weekendje weg, we gaan zondagavond weer naar huis.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 08 Nov 2021 10:14

Re: Week 45, wat zijn jouw plannen?

Zelfde als Linvi. Alleen mijn jongste is vorige week donderdag positief getest. Morgen is voor ons dag 5. Zelf ben ik vorige week donderdag en afgelopen zaterdag nog negatief getest, maar heb sinds vannacht koorts. Ik gok dus dat ik ook positief getest word.
Laatst gewijzigd door Thunder op 10 Nov 2021 16:52, in totaal 2 keer gewijzigd.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Nov 2021 10:28

Re: Week 45, wat zijn jouw plannen?

Maandag boodschappen gehaald

Dinsdag werken

Woensdag vrij

Donderdag normaal werk ik maar mijn vader moet naar het ziekenhuis dus heb geen oppas. Lekker extra dagje vrij

Vrijdag werken

Weekend geen idee nog


Beterschap linvi en radler
Afbeelding
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 08 Nov 2021 11:31

Re: Week 45, wat zijn jouw plannen?

Maandag: werken, vanavond boodschappen doen.
Dinsdag: man is ook thuis, gaan samen wat dingen in huis doen, middag met de oudste naar de tandarts.
Woensdag: werken.
Donderdag: werken.
Vrijdag: nog schoencadeautjes kopen voor de kinderen, verder nog wat huishouden doen.
Zaterdag: aankomst Sinterklaas op tv kijken en in de middag naar de intocht hier in het dorp, avond nog geen plannen.
Zondag: nog geen plannen.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3499

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 08 Nov 2021 11:42

Re: Week 45, wat zijn jouw plannen?

Sterkte met de positieve kinderen, hopelijk valt het voor jullie zelf mee..

O Burn, rot van negatieve uitslag. Hoor je vandaag over evt vervolg onderzoek?
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Nov 2021 11:42

Re: Week 45, wat zijn jouw plannen?

Maandag: In en om het huis dingen doen
Dinsdag: Sporten
Woensdag: Zoontje logopedie en ergotherapie
Donderdag: Muziekles van dochter. Ik zou daarna bij een hoogzwangere vriendin gaan koffiedrinken maar die is intussen net bevallen dus ik vermoed dat dat niet door gaat. Verder sporten en 's avonds Sint Maarten lopen.
Vrijdag: Helpen op school met de Sinterklaas versieringen.
Zaterdag: Sinterklaas intocht in het dorp.
Zondag: F1 kijken.
Let's discover the world together.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3499

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 08 Nov 2021 11:43

Re: Week 45, wat zijn jouw plannen?

Ik ga kamertje inrichten, vlucht tas inpakken, zoon voor wendagen naar school brengen & dat soort dingen.. 😅 en hoop dat zoon zaterdag ergens Sinterklaas intocht kan kijken.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 08 Nov 2021 11:44

Re: Week 45, wat zijn jouw plannen?

Vandaag: ben ik vrij en thuis met de jongste. Vanmorgen al gesport, vanmiddag naar de fysio, later op de middag de oudste naar zwemles en in de avond nog een keer sporten.
Morgen: werken en in de avond sporten.
Woensdag: vrij en eigenlijk nog geen plannen, alleen sporten in de avond.
Donderdag: werken
Vrijdag: werken en daarna vertrekken we op een weekend weg met ons hele gezin en het hele gezin van mijn vaders vriendin. Lekker sinterklaas alvast vieren en verder weinig op de planning, gewoon relaxen.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 08 Nov 2021 11:54

Re: Week 45, wat zijn jouw plannen?

Balen Linvi en Thunder, beterschap gewenst!

Vandaag huis gezogen en straks werken.
Morgen; kapper highlights laten zetten en boodschappen doen. Mogelijk nog wat extra schoonmaken in huis.
Woensdag; alles in gereedheid brengen voor de volgende dag.
Donderdag; jongste jarig en kinderfeestje 🤯
Vrijdag; boodschappen doen en huis weer schoonmaken.
Zaterdag; verjaardagsvisite incl eten.
Zondag; rust 😄
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 08 Nov 2021 12:06

Re: Week 45, wat zijn jouw plannen?

Veel positieve Coronatesten weer, balen! Beterschap, Linvi en Thunder.

Wat schrikken die negatieve uitslag, Burn! Succes met het telefoontje vanmiddag.

Mijn week:
Vandaag: dagje bij mn ouders, straks even naar het winkelcentrum, na het avondeten weer naar huis.
Dinsdag: vloer op de begane grond wordt gelegd, er worden nog 2 muren in de keuken behangen en nog 1 muur in de woonkamer (fotobehang). Ik ga zelf nog eea schilderen en als het lukt een kledingkast in elkaar zetten.
Woensdag: de keuken wordt geplaatst! Ik denk dat ik zelf wat in huis ga rommelen (verven/opruimen/dozen uitpakken oid).
Donderdag: zelfde als woensdag
Vrijdag: als het goed is staat de keuken! Dan ga ik opruimen, schoonmaken en de keuken inruimen. Er moet ook nog een muur gesaust worden in de keuken, ga ik dan ook nog doen. Liefst eerder maar wellicht loop ik dan de monteurs in de weg.
Zaterdag: weer wat opruimen en uitpakken, misschien even naar Ikea voor plinten en naar Kwantum en/of Leen voor accessoires.
Zondag: dagje Wildlands. Even tijd met en voor het gezin.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 08 Nov 2021 12:52

Re: Week 45, wat zijn jouw plannen?

Pippa schreef:O Burn, rot van negatieve uitslag. Hoor je vandaag over evt vervolg onderzoek?


Ja, dat denk ik. Ik heb over 2 weken ook een afspraak staan op de poli. Dit telefonisch consult was als voorbereiding op die afspraak, stond in de brief. Dus weet niet zo goed wat ik er van moet verwachten.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 08 Nov 2021 15:11

Re: Week 45, wat zijn jouw plannen?

Mijn week;

Vandaag: vrije dag, vanmorgen massage gehad, en kapster is geweest. Verder even naar het werk geweest om bestellingen te doen. Vanavond lekker thuis.
Morgen: werken en in de avond komt de pedicure
Woensdag: vrije dag, auto wassen en foto’s maken voor verkoop, even naar de stad, moet wat nieuwe truien hebben.
Donderdag: werken en daarna naar ladies night.
Vrijdag: werken en ‘s avonds boodschappen doen voor zaterdag.
Zaterdag: werken en in de avond komen en de buren en de overburen borrelen.
Zondag: vrije dag, denk uitkateren.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 08 Nov 2021 16:03

Re: Week 45, wat zijn jouw plannen?

Ik heb niet zo veel plannen doordeweeks, het weekend wordt wel druk.

Maandag, dinsdag en woensdag: Oudste op school brengen, mogelijk spontane koffie met een andere moeder.
Donderdag: Oudste naar school, jongste psz, zelf op dubbele kraamvisite (zij heeft ook een baby gekregen).
Vrijdag, zaterdag en zondag: Verjaardagsweekend voor de oudste en zaterdag nog even langs de intocht.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Nov 2021 18:22

Re: Week 45, wat zijn jouw plannen?

Weinig plannen, behalve morgenochtend naar de fysio en donderdagochtend naar de huisarts. Oh ja en donderdagmiddag nog naar de POH, maar weet nog niet of dat gaat lukken.

Verder zaterdag intocht kijken en heb ook nog een borrelafspraak staan, maar die zal ik ook wel moeten afzeggen.
❤ 7 juni 2018
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 10 Nov 2021 16:53

Re: Week 45, wat zijn jouw plannen?

Thunder schreef:Zelfde als Linvi. Alleen mijn jongste is vorige week donderdag positief getest. Morgen is voor ons dag 5. Zelf ben ik vorige week donderdag en afgelopen zaterdag nog negatief getest, maar heb sinds vannacht koorts. Ik gok dus dat ik ook positief getest word.


En idd, vandaag ben ik ook positief getest. Verder gelukkig niet ziek, alleen iets koorts zo nu en dan. Man en andere zoon gelukkig negatief.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem321

Bericht 10 Nov 2021 17:06

Re: Week 45, wat zijn jouw plannen?

Gisteren ben ik teruggekomen uit Antwerpen, waar ik met een vriendin was. Vandaag en morgen ben ik aan het werk en vrijdag ga ik naar school. In het weekend ben ik vrij. Geen spectaculaire dingen op de planning staan.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 10 Nov 2021 18:09

Re: Week 45, wat zijn jouw plannen?

Het zag er uit als een heerlijke trip, Olifant!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem325

Bericht 10 Nov 2021 18:38

Re: Week 45, wat zijn jouw plannen?

Maandagmiddag en gisteren heb ik gewerkt. Gister met iemand die eigenlijk in quarantaine hoorde te zitten (moest per se komen werken), dus komende dagen houd ik even mezelf goed in de gaten.

Vandaag was ik met mijn dochter. Zijn lekker veel gaan wandelen, was echt heerlijk weer.

Morgen werken, werk een paar uur extra ivm een besmette collega die niet mag komen.

Vrijdagochtend werken. In de middag boodschappen doen en gezellig met z’n 3en naar de markt.

Weekend willen we de kerstboom zetten. Vroeg, maar we kijken er al weken naar uit! 😍
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 11 Nov 2021 00:54

Re: Week 45, wat zijn jouw plannen?

De week is alweer half voorbij, maar dit lijstje invullen geeft altijd fijn overzicht dus toch nog maar even.

Beterschap/sterkte voor alle zieken en meiden in quarantaine.

Maandag - gewerkt
Dinsdag - thuis met de kinderen, we hebben met de duplo gespeeld, geverfd, gewandeld en tussendoor heb ik wat wasjes gedraaid, 's avonds ballet
Woensdag - vanmorgen met zoontje naar peuterbieb geweest, wat gedronken en even naar wat winkels geweest, vanmiddag rondje gewandeld, naar de fysio geweest en wat gewerkt
Donderdag - werken en sporten
Vrijdag - zoontje en ik gaan cakejes bakken en bij mooi weer een rondje lopen
Zaterdag - overdag werken in verband met open dag, 's avonds komen er vrienden pizza eten en spelletjes spelen
Zondag - misschien even bij de Sinterklaasintocht kijken, verder nog geen plannen

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers