Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Peuter/Kleuter dans en theater

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Dec 2013 14:39

Peuter/Kleuter dans en theater

Krijg net een mailtje dat B vanaf 22 februari mee mag doen met het Peutertheater hier in de buurt.
Is een blok van 8 lessen, met dansen, spelen, zingen en bewegen. Ben zo benieuwd wat ze er van vindt. Ze is echt gek op muziek!

Zitten er nog meer kindjes op zo iets, of hebben meer kindjes zo iets gedaan?
<<

Anoniem144

Bericht 03 Dec 2013 14:53

Re: Peuter/Kleuter dans en theater

Lijkt me erg leuk!

Maar kan me niet zo goed een voorstelling maken van hoe ze dat doen met peuters.

edit: ik las niet goed :laughcry: Dansen, bewegen etc. Ik zat aan toneel te denken.
<<

Anoniem57

Bericht 03 Dec 2013 14:54

Re: Peuter/Kleuter dans en theater

Loïs en ik zitten op ouder & kind gym, dat was zo'n beetje het enige aanbod hier in de buurt, maar ze vind het wel erg leuk!
<<

Anoniem144

Bericht 03 Dec 2013 14:56

Re: Peuter/Kleuter dans en theater

Parel schreef:Loïs en ik zitten op ouder & kind gym, dat was zo'n beetje het enige aanbod hier in de buurt, maar ze vind het wel erg leuk!


Dit hebben Demi en ik ook 2 lessen gedaan, maar ik vond het erg kort ( halfuurtje) en de dingen die ze daar deden doet ze ook op het kinderdagverblijf.
<<

Anoniem219

Bericht 03 Dec 2013 15:14

Re: Peuter/Kleuter dans en theater

D zit op peuterdans. Erg leuk vind ze het!
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 03 Dec 2013 15:56

Re: Peuter/Kleuter dans en theater

Parel schreef:Loïs en ik zitten op ouder & kind gym, dat was zo'n beetje het enige aanbod hier in de buurt, maar ze vind het wel erg leuk!


L. en ik zitten ook op ouder-kind gym. Erg leuk! Parcours lopen, spelen, dansen en zingen. Hier duurt het overigens een uur.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 03 Dec 2013 20:05

Re: Peuter/Kleuter dans en theater

Wij hebben een tijdje ouder kind gym gedaan. Nu zit D op peuterdans, ze heeft nog maar twee lessen gehad maar vind het super leuk.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Anoniem144

Bericht 03 Dec 2013 20:28

Re: Peuter/Kleuter dans en theater

Vancity_girl schreef:Wij hebben een tijdje ouder kind gym gedaan. Nu zit D op peuterdans, ze heeft nog maar twee lessen gehad maar vind het super leuk.

Waar doen jullie dit? In E. ?
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 03 Dec 2013 20:49

Re: Peuter/Kleuter dans en theater

Ja bij het Cke vlakbij het station. Is wel vanaf 3. D mocht beginnen omdat ze bijna 3 is, ze is wel echt de kleinste van de groep.
In Blixembosch zit volgens mij ook een dansschool waar je peuterdans kan doen., weet niet vanaf welke leeftijd.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Anoniem171

Bericht 03 Dec 2013 21:01

Re: Peuter/Kleuter dans en theater

Onze dochter (2,5 jaar) gaat naar peuterdans. Het duurt 45 minuten en is eigenlijk bewegen op muziek (geen choreagrafie ofzo). Ook oefenen ze met lichaamsbesef en doen ze ontspanningsoefeningen. Mijn dochter vindt het echt helemaal fantastisch.
<<

Anoniem123

Bericht 03 Dec 2013 21:03

Re: Peuter/Kleuter dans en theater

Ik wil S ook wel op een peuterdans of peutergym doen maar geen idee of dat hier in het dorp is.
<<

Anoniem57

Bericht 03 Dec 2013 21:06

Re: Peuter/Kleuter dans en theater

Hier duurt het een uur, het is meer zelf een beetje parcours lopen en spelen met andere kindjes, het kost maar 28 euro in het kwartaal en ze zit met kindjes waar ze hoogstwaarschijnlijk mee op school komt zitten, dus vond het wel leuk! Dikke kans dat ze ook nog een keer gaat dansen.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 03 Dec 2013 21:08

Re: Peuter/Kleuter dans en theater

Peuterdans doen we hier, ze lijken het leuk te vinden. Willen er ook wel elke keer heen. Maar eenmaal daar zijn ze wel verlegen en erg kat uit de boom kijkend. Maar goed ik blijf nog maar gewoon een aantal keer gaan hoop dat het met wat gewenning beter gaat.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem144

Bericht 03 Dec 2013 21:28

Re: Peuter/Kleuter dans en theater

Vancity_girl schreef:Ja bij het Cke vlakbij het station. Is wel vanaf 3. D mocht beginnen omdat ze bijna 3 is, ze is wel echt de kleinste van de groep.
In Blixembosch zit volgens mij ook een dansschool waar je peuterdans kan doen., weet niet vanaf welke leeftijd.

Jammer dat het vanaf 3 jaar is. Ik ga wel nog op zoek naar iets in E.
<<

Anoniem 82

Bericht 03 Dec 2013 21:31

Re: Peuter/Kleuter dans en theater

Hier peuterdans en peutergym, allebei een groot succes! Dans duurt drie kwartier en gym een uur.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Dec 2013 21:56

Re: Peuter/Kleuter dans en theater

Het duurt hier drie kwartier.
De ouders moeten ook mee doen, ben echt benieuwd of ze het wat vindt.
Ze is gek op muziek, en dansen en bewegen, en gek doen kan ze ook genoeg, dus het komt vast goed.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 03 Dec 2013 21:56

Re: Peuter/Kleuter dans en theater

Oh dat lijkt me zo leuk! Ik ga even kijken of het hier in de buurt ook gegeven wordt.
Afbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 03 Dec 2013 23:53

Re: Peuter/Kleuter dans en theater

Hier mogen de ouders bij beiden helaas niet meedoen. Nouja, helaas voor mij dan, want ze vindt het ook zonder mij helemaal geweldig! Gelukkig is er af en toe een kijkles, want ik vind het wel erg leuk om te kunnen zien wat ze doen en wat een plezier ze heeft.
<<

Anoniem186

Bericht 04 Dec 2013 00:08

Re: Peuter/Kleuter dans en theater

Ik heb met m'n dochter op ouder en kind dans gezeten. Wat een ramp was dat zeg. Dochter vond er echt geen zak aan. Ik schaam me niet gauw voor m'n kind, maar toen wel echt een paar. Verschrikkelijk...
Hier geen succes dus.
<<

Tiramisu

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:06

Bericht 04 Dec 2013 00:38

Re: Peuter/Kleuter dans en theater

Wij gaan samen naar muziek net peuters, lekker liedjes zingen en dansen en bewegen op muziek. De eerste paar lessen keek ze echt de kat uit de boom en wilde ze alleen maar op schoot zitten. Na een paar lessen kwam ze los en nu vindt ze het echt geweldig (en ik ook..)
februari 2012
november 2015

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron