Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Spellenspektakel 6-7 november

<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 04 Nov 2021 19:25

Spellenspektakel 6-7 november

Zijn er dit jaar nog meer die naar het spellenspektakel gaan?
Ik won vanmiddag op FB kaartjes en mag ook meedoen aan het NK Escaperoom!
Verder geen idee, ik ga voor het eerst, dus ben erg benieuwd!
<<

Anoniem323

Bericht 04 Nov 2021 19:28

Re: Spellenspektakel 6-7 november

Ik kan helaas niet. Ik wilde op zoek gaan naar coöperatieve spellen die leuk zijn voor ons als gezin. Paar jaar terug heb ik er wel veel leuke gezien maar toen had ik geen gezin. Nu wel en weet ik er geen meer
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 13:43

Bericht 04 Nov 2021 20:12

Re: Spellenspektakel 6-7 november

Leuk! Ik wist helemaal niet dat dat dit weekend was. Ik vind t te duur om zomaar even te gaan. Het NK Escape Room lijkt me dan weer wel de moeite, maar ik zie dat ik me niet meer in kan schrijven. Volgend jaar maar in de gaten houden dan :)
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 04 Nov 2021 21:42

Re: Spellenspektakel 6-7 november

Ik sta 2 dagen te demoen (spelletjes uitleggen) op een stand van een van de grotere uitgevers. Het is altijd erg leuk om de reacties van mensen te zien bij een spel dat ik heb uitgelegd. Zeker als het een spel betreft waar ik zelf erg enthousiast over ben.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 04 Nov 2021 22:10

Re: Spellenspektakel 6-7 november

Ik had jou er inderdaad wel verwacht Fred!
Veel plezier!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 04 Nov 2021 22:29

Re: Spellenspektakel 6-7 november

Thx, ik ben benieuwd wat je ervan zal vinden Ekiaam87. Ga zeker na het NK nog wat bordspelletjes uitproberen. Mocht je alleen zijn. Het is echt niet raar om met mensen die je niet kent een spelletje te spelen. Sowieso probeer ik altijd een tafeltje liever vol (4 personen) te krijgen dan dat ik een spel dat sowieso beter te spelen is met 4 uit te leggen aan 2 personen.
Wie weet zien we elkaar nog wel. Dan heb jij de primeur van het forum als degene die mij als eerste heeft ontmoet. lol.
<<

Anoniem323

Bericht 05 Nov 2021 04:40

Re: Spellenspektakel 6-7 november

Fred dat zou al een hele goede reden zijn om te gaan, eindelijk weten wie je bent. In heel veel dingen lijk jij op mijn broer dus misschien ben je dat stiekem wel 😅
Die gaat normaal gesproken ook altijd naar de spellenspektakel.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 05 Nov 2021 08:13

Re: Spellenspektakel 6-7 november

Fred schreef:Thx, ik ben benieuwd wat je ervan zal vinden Ekiaam87. Ga zeker na het NK nog wat bordspelletjes uitproberen. Mocht je alleen zijn. Het is echt niet raar om met mensen die je niet kent een spelletje te spelen. Sowieso probeer ik altijd een tafeltje liever vol (4 personen) te krijgen dan dat ik een spel dat sowieso beter te spelen is met 4 uit te leggen aan 2 personen.
Wie weet zien we elkaar nog wel. Dan heb jij de primeur van het forum als degene die mij als eerste heeft ontmoet. lol.


We spelen het NK om 2 uur, dus daarvoor en erna zullen we wel rondlopen. We zijn met z’n drieën als het goed is :)
Zou wel toevallig zijn als we dan net bij jou terecht komen haha!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 06 Nov 2021 20:30

Re: Spellenspektakel 6-7 november

Eerste dag zit erop. Wat een drukte. Nauwelijks tijd om bij te komen van het uitleggen, maar wel erg veel lol gehad. Morgen dag 2.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 06 Nov 2021 21:39

Re: Spellenspektakel 6-7 november

Ja! Ik heb je wel gezien denk ik, maar je was de hele tijd druk bezig!
Wij super leuk gehad op het NK, helaas niet gewonnen, maar wel een leuke ervaring :D. Mijn broertje en vrouw hebben nog lekker geshopt :). Ik vooral lekker gekeken.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 06 Nov 2021 21:49

Re: Spellenspektakel 6-7 november

Geen idee of ik jou gezien heb. Het was zo druk dat ik toen de tafels constant vol was nauwelijks een rust momentje heb gehad met het uitleggen. Rond 16.30 u toen ik een keertje naar de wc liep kwam ik er pas achter waar het NK op de beurs werd gehouden. Fijn dat je het leuk hebt gehad.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2655

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:28

Bericht 06 Nov 2021 22:57

Re: Spellenspektakel 6-7 november

Helaas moeten wij dit jaar overslaan, andere verplichtingen.
Is de zaal groter dan de vorige keer?
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 07 Nov 2021 07:38

Re: Spellenspektakel 6-7 november

Jazeker. Het zijn 2 grote hallen ipv 1. Meeste uitgevers zijn in oppervlakte verdubbeld met hun stand.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers