Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eetkamer(stoelen)

<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 01 Nov 2021 17:34

Eetkamer(stoelen)

Hoe ziet jouw eetkamer eruit en wat voor stoelen hebben jullie?

Wij willen graag een nieuwe eettafel, eetkamerstoelen en lampen voor erboven. Ik vind de velvet stoelen heel leuk, maar blijven die mooi? Maar het belangrijkste vind ik dat ze lekker moeten zitten, ook voor een hele avond. Dat als we een feestje hebben of meer mensen op bezoek hebt, je niet perse baalt dat je op een eetkamerstoel zit ipv op de bank. 😉

Mocht je tips hebben waar je leuke eetkamerstoelen / tafels/ lampen kunt kopen dan hoor ik die graag 😁
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 01 Nov 2021 18:17

Re: Eetkamer(stoelen)

Wij hebben een tafel van mango hout en velvet stoelen van By Boo dacht ik.
We hebben ze laten impregneren door de winkel en hebben ze nu ruim een jaar. Zijn nog steeds helemaal netjes en mooi, zelfs met 2 kinderen die aan die tafel kleuren en knutselen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 01 Nov 2021 18:45

Re: Eetkamer(stoelen)

Wij hebben stoelen van Henders and Hazel. Heel blij mee! We hebben ze in de kleuren van de foto’s.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We hebben alle lampen van Occhio in onze keuken, waaronder deze boven de eettafel.

Afbeelding

Onze keuken:
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Nov 2021 19:58

Re: Eetkamer(stoelen)

Super mooi Fantine! Vooral jullie lamp vind ik echt tof en de tafel ook.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Nov 2021 20:07

Re: Eetkamer(stoelen)

Dit is onze zithoek. Heb even geen mooiere foto.
Ik ben er na bijna zeven jaar nog steeds blij mee. De stoelen zijn van een soort zacht rubber waardoor je heel lekker zit. Ook een fijne zithouding. Ideaal voor lang tafelen idd.


Afbeelding

Deze spullen zijn het:

https://www.detafelaar.nl/de-tafelaar-m ... el-1000651

https://www.petersinterieurs.nl/product ... soft-touch

https://www.rietveldlicht.nl/artikel/ha ... echthoekig
Let's discover the world together.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 01 Nov 2021 23:10

Re: Eetkamer(stoelen)

Arwyn, goed om te horen dat ze na een jaar nog helemaal mooi zijn. Ik ga eens googlen naar by boo.

Mooi Fantine, is de onderste foto ook echt van jullie huis?
Gedurfd zo'n donkere muur, wel gaaf!

Marin, ja stoelen kunnen zo belangrijk zijn. Wij hebben nu nog van die zwart gespoten hoge rieten stoelen. Die zitten echt niet langdurig lekker 😉
Mooie tafel hebben jullie, apart met zo'n poot!
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 02 Nov 2021 09:00

Re: Eetkamer(stoelen)

Thanks Marin!

En ja dat is onze keuken inclusief donker groene muur. De hele lange wand is groen en loopt door tot in de woonkamer. We hebben toen we dit nieuwbouwhuis kochten een interieur ontwerp laten maken 😊.
<<

Banana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 489

Geregistreerd: 05 Jul 2021 18:23

Bericht 02 Nov 2021 11:22

Re: Eetkamer(stoelen)

Fantine schreef:Thanks Marin!

En ja dat is onze keuken inclusief donker groene muur. De hele lange wand is groen en loopt door tot in de woonkamer. We hebben toen we dit nieuwbouwhuis kochten een interieur ontwerp laten maken 😊.


Super mooi zeg!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 02 Nov 2021 13:30

Re: Eetkamer(stoelen)

https://www.zitmaxx.nl/eetkamerstoelen/ ... eck-395531

Wij hebben deze stoelen in een antraciet stof. Zien er na 3 jaar nog mooi uit en zitten nog lekker. Ik zou wel graag nieuwe stoelen willen maar dat komt vooral omdat we tegels hebben in de woonkamer dus dan zijn stoelen met wieltjes prettiger omdat dit voor geen meter glijd.

https://www.rietveldlicht.nl/artikel/ha ... langwerpig

Deze lamp hangt boven de eettafel. Wat we daar een nadeel aan vonden is dat hij eigenlijk boven de doos moet hangen omdat er geen gat voor de kabel in de lijst aan de bovenkant zit. Die hebben we er zelf in moeten maken om bij het stroompunt te komen.

Beide winkels hebben een heel groot assortiment. En zou voora stoelen ook gaan testen.
2015 💙
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Nov 2021 16:18

Re: Eetkamer(stoelen)

Wij hebben deze, de Back to School van Zuiver:

Afbeelding

Ik vind ze erg fijn! Nu tafelen wij nooit urenlang, maar ik zou hier prima een avond op kunnen zitten. Zit zelf liever op een wat hardere stoel.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Nov 2021 16:32

Re: Eetkamer(stoelen)

Oh echt Bliss? Ik kan na een avond in een restaurant met zulke stoelen echt wekenlang last van m'n bekken en billen hebben, zeker als ik ook nog fiets. Wat fijn dat jij dat niet hebt terwijl je zo gevoelig bent voor dat zithoudingen enzo!
Let's discover the world together.
<<

Linvi

Bericht 02 Nov 2021 16:55

Re: Eetkamer(stoelen)

Wij hebben in juli nieuwe eethoek gekocht.

Tafel en stoelen apart van elkaar. Stoelen zijn een look a like van de kick stoelen. Echt een aanrader, ze zitten heerlijk zacht, makkelijk schoon te maken en goed aan te schuiven zo aan de ronde tafel.

Afbeelding
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 02 Nov 2021 17:14

Re: Eetkamer(stoelen)

Laatst gewijzigd door Ooh La La! op 02 Nov 2021 17:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Nov 2021 17:15

Re: Eetkamer(stoelen)

Marin schreef:Oh echt Bliss? Ik kan na een avond in een restaurant met zulke stoelen echt wekenlang last van m'n bekken en billen hebben, zeker als ik ook nog fiets. Wat fijn dat jij dat niet hebt terwijl je zo gevoelig bent voor dat zithoudingen enzo!


Ja vooral sinds ik een paar jaar geleden geopereerd ben en daar stuitproblemen aan heb overgehouden, kan ik echt het best op een harde stoel zitten. Vooral zoals deze, waarbij ik m'n stuit er een beetje overheen kan laten hangen haha. Een hele avond op de bank zitten gaat me een stuk lastiger af in elk geval.

M'n vriend vindt ze ook erg fijn zitten, die heeft hier wel een jaar bijna dagelijks op zitten werken.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Nov 2021 17:46

Re: Eetkamer(stoelen)

Grappig, ik heb altijd 't idee dat onze klachten best hetzelfde zijn maar dit dus duidelijk niet. Wel fijn dat dat zo werkt dan voor je.
Let's discover the world together.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12147

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Nov 2021 20:03

Re: Eetkamer(stoelen)

wij hebben deze in het zwart, zitten prima. Zelf kan ik er geen uren op zitten door mijn stuitje. Maar dat heb ik al heel snel. En vooral sinds de bevalling weer veel erger.

https://www.kwantum.nl/meubelen/stoelen ... in-4302404
Afbeelding
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 03 Nov 2021 22:05

Re: Eetkamer(stoelen)

O wat veel stuitjes problemen! Hier ook nog af en toe last van mijn stuitje (na val met schaatsen in februari). Mij lijken zachtere stoelen dan weer fijner, misschien ook omdat we rieten stoelen hebben nu.

Leuk om de diversiteit aan stoelen te zien hier. Ik denk dat we toch echt naar een winkel moeten om te gaan proef zitten. Nu nog bedenken naar welke we het eerst gaan 😉

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers