Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Materiaal badkuip

<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 25 Okt 2021 17:10

Materiaal badkuip

Van welk materiaal is jullie bad en waarom hebben jullie voor dat materiaal gekozen?
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 25 Okt 2021 18:51

Re: Materiaal badkuip

Solid surface. We hebben dit gekozen omdat het
ruimtebesparend is (dunne rand), mooi design, makkelijk schoon te maken en omdat water er langer warm in blijft dan in een acryl bad.
Nadeel is wel dat het heel zwaar is.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 26 Okt 2021 19:44

Re: Materiaal badkuip

Solid Surface is prachtig, maar voor ons (huis) echt te zwaar denk ik.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 26 Okt 2021 20:31

Re: Materiaal badkuip

Ons huis is houtskeletbouw dus dat hoeft niks te zeggen.. Zo'n badkuip is 150 kg oid en 2 personen wegen dat ook, hoop je ook niet dat de vloer doorzakt 😅 Volgens onze aannemer kon het prima doordat de balken vrij dicht op elkaar zitten ter plaatse van de badkamer en er zit ook een zwaluwstaartvloer daar.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 26 Okt 2021 20:34

Re: Materiaal badkuip

Ik zal het eens navragen bij onze aannemer. Vergeet ook het gewicht van het water niet 😉. De volgende vraag zal dan trouwens zijn hoe het bad naar binnen zou moeten 🙈. Via de trap wordt lastig bij ons (oud smal jaren 30 woning).
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 01 Nov 2021 18:06

Re: Materiaal badkuip

Alles zat er al in, maar het bad is van email en onze wasbak is van acryl, maar dat zou ik zelf nooit kiezen. Onze wasbak is lastig schoon te maken omdat het snel krast en het wordt snel viezig. Ook beginnen er nu op de rand groenige vlekjes te komen vanwege het (te grondig?) schoonmaken, alsof het acryl daar aan het slijten is. Ik zou er bij een bad ook niet voor kiezen.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers