Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verzwaringsdeken

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 27 Sep 2021 13:18

Re: Verzwaringsdeken

Ik heb toevallig gister een slaaptunnel besteld voor mijn zoontje, ben heel benieuwd!

Hij slaapt moeilijk in. Ligt er meestal rond 19:30 in en valt dan (na 384748 keer roepen) rond 21:00 in slaap. Is ‘s nachts een keer of 5/6 wakker en om 06:30 staat hij aan ons bed. We zijn allebei gesloopt… op aanraden van een slaapcoach de slaaptunnel besteld, hopelijk werkt het!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 06 Okt 2021 20:13

Re: Verzwaringsdeken

Hoe gaat het met de slaaptunnel?

Ik heb het idee dat de deken voor mij niet veel doet. Hij lijkt wel te licht? Ik ga vannacht maar weer eens zonder deken proberen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem323

Bericht 27 Okt 2021 06:59

Re: Verzwaringsdeken

Voor wie het wil proberen, bij de action in de onlineshop. 30 euro, 7 kilo
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 27 Okt 2021 07:08

Re: Verzwaringsdeken

Marin schreef:Oh zo las ik 'm! Ik dacht jij en je dochter co sleepen en willen een verzwaringsdeken en voor je vriend niet. Maar dan las ik dat verkeerd. 😂

Maar als je apart wilt (dus iets voor jou en iets voor je dochter) is een slaaptunnel misschien ook wel wat voor haar dus. Iemand die ik ken heeft goede ervaringen met deze: https://www.liefsuitgiessenburg.nl/c-51 ... aaptunnel/


Ik heb deze vorige week besteld en sinds vrijdag in gebruik. Dochter slaapt voor de 5e nacht op rij door 🤞🏻 Eindelijk na ruim 1,5jaar een aantal nachten achter elkaar doorgeslapen.
Juli 2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 27 Okt 2021 11:29

Re: Verzwaringsdeken

Hee wat fijn Radler!
Let's discover the world together.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 27 Okt 2021 11:46

Re: Verzwaringsdeken

Oh super Radler. Bij mijn dochter werkt het ook zo goed. Geen onrustige avonden en nachten meer gehad en daardoor is ze nu eigenlijk altijd heel vrolijk 's morgens.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Okt 2021 12:05

Re: Verzwaringsdeken

Goede tip! Wij worden nu regelmatig uit bed geschreeuwd als haar dekbed niet meer ingestopt is en ze wordt steeds vroeger wakker...
08/2018
05/2021
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 30 Okt 2021 13:31

Re: Verzwaringsdeken

Hier is de tunnel alweer doorverkocht. Zoontje weigerde eronder te gaan liggen…. 🤷🏼‍♀️
Nu moet ik zeggen dat ik het idee had dat hij ook niet echt strak was en weinig druk gaf, dus heb t idee dat het sowieso niet veel had gedaan voor hem
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 16 Nov 2021 22:20

Re: Verzwaringsdeken

Ik heb eindelijk de deken van mijn schoonzusje om te proberen 😁 Nouja, ik mag hem eigenlijk houden maar als ik het niks vind geef ik hem natuurlijk weer terug. Hij is 7 kg en ik vind hem best zwaar! Ben heel benieuwd.
<<

Anoniem331

Bericht 16 Nov 2021 22:53

Re: Verzwaringsdeken

Voor mij echt de beste aankoop van dit jaar. Ik slaap zoveel beter, wel eens wakker maar ben ook zo weer in slaap. Als mijn man vroeg op staat kruip ik er extra ver onder weg en slaap dan zijn weer in. Heerlijk.
Wel even tijd nodig om er aan te wennen, zou niet te snel opgeven.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 17 Nov 2021 09:20

Re: Verzwaringsdeken

De combinatie later naar bed en de deken doen het toch wel voor mij. Mijn diepe slaap is langer (soms wel bijna 2 uur ipv 45 minuten) en ik slaap meer uren achter elkaar. Ik ga dus die deken meesjouwen op m'n minivakantie volgende week!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 17 Nov 2021 10:41

Re: Verzwaringsdeken

Haha ik heb echt ruk geslapen vannacht, kon de slaap niet vatten met dat ding op me. Hij is ook te groot voor 1 persoon (150x210) dus halverwege de nacht heb ik hem ook over mijn man gelegd. Die was ook niet zo blij 😂
Maar ik ga het vannacht gewoon nog een keer proberen.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 17 Nov 2021 11:49

Re: Verzwaringsdeken

Jammer Scandic. Wie weet even wennen ja. Ik vond het wel direct fijn, maar moest wel aan het gewicht wennen. Nu voel ik het niet eens meer als extra gewicht, maar werkt het nog wel uitstekend.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Nov 2021 15:30

Re: Verzwaringsdeken

Voor onze dochter heb ik een los laken strak op het matras gespannen (idee van slaaptunnel), sindsdien worden we in ieder geval niet meer uit bed geroepen dat ze niet meer ingestopt is! (wel voor een knuffel die kwijt is etc.)
08/2018
05/2021
<<

Anoniem331

Bericht 15 Jul 2022 21:56

Re: Verzwaringsdeken

Hoe doen de gebruikers het met het warme weer?
Ik slaap nu een week zonder, maar slaap echt ruk zonder dat gewicht. Dus nu het deken er weer op. Maar met de temperaturen die er aan komen, is dat weer te warm.
Alleen het deken zonder eigen dekbed ?
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 15 Jul 2022 22:25

Re: Verzwaringsdeken

Ik lig er gewoon nog onder, met dekbed dus 🤣 Maar heb het snel koud dus dat scheelt.
Nou dat is ook meteen een update op mijn eerdere posts: ik kan inmiddels niet meer zonder! Deken gaat zelfs mee op vakantie, tot grote ergernis van mijn man 🙈
<<

LaLou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 27 Dec 2021 22:11

Bericht 15 Jul 2022 22:47

Re: Verzwaringsdeken

Ik gebruik een laken met alleen die deken erover. Als het te warm is schop ik 'm vanzelf af.
<<

Anoniem331

Bericht 16 Jul 2022 07:11

Re: Verzwaringsdeken

Ik heb vannacht dus weer heerlijk geslapen met deken. Dus zonder slaap ik toch echt beduidend minder. Veel en vaak wakker.
Met deken slaap ik sneller en ben ik minimaal wakker in de nacht.
Ik heb de deken zelfs mee in de vouwwagen hoor. Want daar slaap ik al slechter dan thuis.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 14:05

Bericht 21 Jul 2022 07:53

Re: Verzwaringsdeken

Ik denk dat ik er toch ook maar eentje ga aanschaffen maar er zijn nog wel wat dingen waar ik tegenaan loop. Ben vooral bang dat het slapen zónder verzwaringsdeken (bijv vakantie, weekendje weg) dan op voorhand al veel minder goed gaat zijn, en ik merk dat dat me wel tegenhoudt in de aanschaf. Verder heb ik het snel warm in de zomer in bed en vind ik het dan vooral jammer dat we mooie dekbedovertrekken hebben die dan waarschijnlijk niet of iig moeilijk om de verzwaringsdeken heen te krijgen zijn, omdat ik verwacht dan ook geen dekbed op bed meer te hebben. Beetje domme bezwaren maar het houdt me wel tegen merk ik.

Oh en ik zie door de bomen het bos niet meer. Er is zoveel aanbod. Ik blijf nu een beetje hangen op eentje van the naplab, met een tencel hoes erbij, wat in de zomer weer lekker koel zou zijn. Maar ook hier weer dat ding met onze eigen dekbed overtrekken die ik dan ws voor mezelf niet meer gebruik. Vind dat juist zo fijn, om leuk beddengoed te kunnen gebruiken.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 21 Jul 2022 09:36

Re: Verzwaringsdeken

Maple schreef:Ik denk dat ik er toch ook maar eentje ga aanschaffen maar er zijn nog wel wat dingen waar ik tegenaan loop. Ben vooral bang dat het slapen zónder verzwaringsdeken (bijv vakantie, weekendje weg) dan op voorhand al veel minder goed gaat zijn, en ik merk dat dat me wel tegenhoudt in de aanschaf.


Hier was ik ook bang voor. En het is bij mij totaal niet zo! Ik slaap eigenlijk altijd mét, maar met warmte of nachtje weg zonder. En elke keer nog prima geslapen. Nu ik standaard beter slaap, slaap ik zonder de deken ook prima. Ik had hem op vakantie wel mee, maar bij nachtjes weg ed doe ik het niet (meer).
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 21 Jul 2022 13:57

Re: Verzwaringsdeken

Ik slaap eigenlijk ook altijd met, maar nu met de warmte zonder en ik slaap hetzelfde. Ik denk dat als je kwaliteit van slapen verbeterd, er een ander slaappatroon komt en je dus ook kunt leren slapen zonder deken weer. Of gewoon ook eens nachtjes zonder deken kunt. Ik neem hem niet mee op vakantie.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 14:05

Bericht 21 Jul 2022 14:00

Re: Verzwaringsdeken

Ah da's fijn om te lezen!

Ik ga het topic nog even verder teruglezen, maar welk merk hebben jullie? En zou hij eventueel ook gewoon in een dekbedovertrek passen?
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron