Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke earpods icm daithpiercing?

<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:04

Bericht 25 Okt 2021 20:22

Welke earpods icm daithpiercing?

Zoals de titel al zegt; welke earpods blijven goed zitten als je een daithpiercing hebt?

Ik had er helemaal geen rekening mee gehouden dat ze niet meer goed zouden blijven zitten.

Wie heeft er ook een daithpiercing en welke earpods heb jij?
05-05-2005 01-05-2011
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 25 Okt 2021 21:57

Re: Welke earpods icm daithpiercing?

Geen; ik heb een koptelefoon.... maar daar vroeg je niet naar.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:04

Bericht 26 Okt 2021 19:22

Re: Welke earpods icm daithpiercing?

Die zet ik thuis weleens op, maar als ik onderweg ben vind ik het handiger om alleen oortjes in te doen. Het lukt nog wel, maar ik merk dat deze niet goed blijft zitten en de piercing is ook nog niet geheel genezen dus het irriteert ook.
05-05-2005 01-05-2011

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers