Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stukje 40 jarige bruiloft

<<

Ilske

Noob

Berichten: 94

Geregistreerd: 04 Sep 2013 08:22

Bericht 20 Okt 2021 15:15

Stukje 40 jarige bruiloft

Hoi,

Binnenkort zijn mijn ouders 40 jaar getrouwd en geven een feestje. Nu wordt er toch wel verwacht dat we een stukje doen tijdens die avond. Ik ben alleen inspiratieloos. Hebben jullie leuke ideeen? Ik wil het liefst iets wat we van te voren op kunnen nemen zoals een soort van journaal ofzo, maar het moet wel echt grappig zijn… Lastig..

Wellicht kan 1 van jullie ons helpen? Thanks alvast!
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 20 Okt 2021 15:27

Re: Stukje 40 jarige bruiloft

Vind je het ook leuk om een stukje te doen, of doe je het omdat het van je wordt verwacht?
Een verplicht nummer opvoeren wordt niemand blij van, ik zou iets kiezen wat goed bij jezelf/bij jullie past.
Als je een filmpje wil opnemen, dan zou ik iets doen met oude beelden van vroeger, gemengd met berichten van jullie. BIj Q-Music doen ze altijd zo'n stukje waar ze totaal niet nieuwswaardige dingen (persoonlijk gebeurtenissen van luisteraars) brengen alsof het echt nieuws is. Hierdoor wordt het al snel grappig, wellicht leuk om inspiratie op te doen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Okt 2021 17:08

Re: Stukje 40 jarige bruiloft

Misschien kan je iets van een filmpje met foto’s de hele avond ergens op de achtergrond laten draaien. Eventueel met tekst erbij.

Toen mij ouders 25 jaar getrouwd waren hadden we een boog van 4-5 meter voor de deur gezet. Met zeil/plastic erover en daarin allemaal foto’s opgehangen van de afgelopen 25 jaar. Bezoekers hebben daar super leuk op gereageerd en iedereen kon zelf kiezen of ze er snel of langs zaak doorheen wilde lopen. Die avond zelf geen stukje oid gedaan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Ilske

Noob

Berichten: 94

Geregistreerd: 04 Sep 2013 08:22

Bericht 20 Okt 2021 19:04

Re: Stukje 40 jarige bruiloft

Het wordt toch wel een beetje verwacht, anders gezegd denk ik dat mijn ouders het jammer zouden vinden als we niets zouden doen en dat wil ik ook niet, dus ik wil me er even overheen zetten en er iets van maken. Het liefst iets dat we van te voren in elkaar kunnen zetten zodat ik op de avond zelf alleen maar op de ‘Play’ knop hoef te drukken. Of miss kunnen we een soort van sprookje van hun huwelijksverhaal maken? Maar ook daarvoor moet je leuk kunnen schrijven.
Iets met oude foto’s willen we idd ook doen. Ik zal al te denken aan een soort van poster maken met allemaal foto’s in een lijst en die dan bij een soort gastenboek ophangen en ook verder in de zaal. Nu ik eraan denk, gastenboek moet ik ook nog iets origineels voor bedenken..
Laatst gewijzigd door Ilske op 20 Okt 2021 19:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Ilske

Noob

Berichten: 94

Geregistreerd: 04 Sep 2013 08:22

Bericht 20 Okt 2021 19:08

Re: Stukje 40 jarige bruiloft

Jorja schreef:Vind je het ook leuk om een stukje te doen, of doe je het omdat het van je wordt verwacht?
Een verplicht nummer opvoeren wordt niemand blij van, ik zou iets kiezen wat goed bij jezelf/bij jullie past.
Als je een filmpje wil opnemen, dan zou ik iets doen met oude beelden van vroeger, gemengd met berichten van jullie. BIj Q-Music doen ze altijd zo'n stukje waar ze totaal niet nieuwswaardige dingen (persoonlijk gebeurtenissen van luisteraars) brengen alsof het echt nieuws is. Hierdoor wordt het al snel grappig, wellicht leuk om inspiratie op te doen.


Weet je toevallig hoe dit item heet of bij welke Radio DJ dit is? Ik kan het zo op de site niet vinden?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Okt 2021 19:45

Re: Stukje 40 jarige bruiloft

Is in de morgen bij Mattie en Marieke. Op de woensdag of donderdag ochtend. Dat weer ik even niet zeker.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 20 Okt 2021 20:49

Re: Stukje 40 jarige bruiloft

Wordt gedaan door de nieuwsslezeres, Annemarie.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 20 Okt 2021 21:09

Re: Stukje 40 jarige bruiloft

Silly-One schreef:Is in de morgen bij Mattie en Marieke. Op de woensdag of donderdag ochtend. Dat weer ik even niet zeker.


Donderdag denk ik, ik hoor het wel eens en op woensdag rij ik nooit naar mijn werk en als ik het hoor ben ik onderweg naar kantoor.
2015 💙
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Okt 2021 21:43

Re: Stukje 40 jarige bruiloft

Minx schreef:
Silly-One schreef:Is in de morgen bij Mattie en Marieke. Op de woensdag of donderdag ochtend. Dat weer ik even niet zeker.


Donderdag denk ik, ik hoor het wel eens en op woensdag rij ik nooit naar mijn werk en als ik het hoor ben ik onderweg naar kantoor.


Het was vanmorgen op de radio. Doen ze het niet elke dag?

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers