Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Valencia of Sevilla

<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 19 Okt 2021 16:08

Valencia of Sevilla

Wat is leuker om een weekendje in je eentje heen te gaan?
Valencia is 22 graden, heerlijk, maar denk geen bikiniweer en dat is het in Sevilla wel, maar daar is weer geen strand.

Ik wil de stad zien (per fiets denk ik) en lekker chillen en even me-time nemen.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 19 Okt 2021 16:17

Re: Valencia of Sevilla

Ik ben alleen in Sevilla geweest dus kan het niet vergelijken, maar ik hou van die stad! Je kunt er heerlijk struinen, overal wat eten of drinken, heerlijk chillen in één van de parken en er is ook genoeg te bezoeken.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Okt 2021 20:38

Re: Valencia of Sevilla

Hier ook enkel in Sevilla geweest en vond het echt geweldig daar!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Okt 2021 20:59

Re: Valencia of Sevilla

Ik vind Valencia heerlijk maar vermoed dat Sevilla dat ook is. Valencia is wel echt een geschikte fietsstad met het grote stadspark. Je kunt goede (Nederlandse) fietsen huren bij verrassend Valencia.
Let's discover the world together.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 19 Okt 2021 21:58

Re: Valencia of Sevilla

Mijn voorkeur is zeker Sevilla! Ik heb daar ook
een fietstocht gedaan (met Nederlandse gids). Super leuke stad. Op en top Spaans.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 20 Okt 2021 08:49

Re: Valencia of Sevilla

Hier heb je niets aan maar denk dat het in allebei heel goed kan haha. Allebei mooie, leuke steden.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Okt 2021 09:21

Re: Valencia of Sevilla

Ik ben alleen in Valencia geweest en vond dat echt een leuke stad!
❤ 7 juni 2018
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 20 Okt 2021 13:24

Re: Valencia of Sevilla

Ben in beide geweest in Valencia zelfs 2 keer en beide zijn heerlijke steden. Voordeel qua fietsen is wat Marin al aangeeft in Valencia heb je het stadspark en dat is qua fietsen ideaal. Sevilla heb ik toentertijd geen fiets gehoord.

Ben in september nog in Valencia geweest enige jammere nu is dat onder meer het plein bij de kathedraal opengebroken is je kunt er wel prima omheen lopen en alles bezichtigen.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 20 Okt 2021 14:34

Re: Valencia of Sevilla

Meh, er zijn geen tickets meer (ik moet morgenmiddag/avond vertrekken en zondag naar huis().
Ik vond een ticket vanuit Keulen, maar dan zou ik zondag om 2.30 pas thuis zijn en de wekker gaat maandag weer gewoon om 6.15. Dus dat wordt hem niet. Echt alles is volgeboekt, geen vlucht meer te vinden.
Schiphol is ver voor mij, maar ik ga daar toch maar eens kijken, wie weet is er nog een vlucht te vinden.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Okt 2021 15:21

Re: Valencia of Sevilla

Maar dan ga je toch naar een andere leuke stad? Of moet het per se één van deze twee zijn?
❤ 7 juni 2018
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 20 Okt 2021 15:34

Re: Valencia of Sevilla

Ik heb nog flinkdoor gezocht en ik ga morgenmiddag vertrekken vanaf rotterdam (helemaal niet aan gedacht dat dat ook nog een optie was) naar Valencia. Hele onderneming, omdat Rotterdam nogal ver rijden is, maar ik heb er zin in.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Okt 2021 16:28

Re: Valencia of Sevilla

Leuk, veel plezier!
❤ 7 juni 2018
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 23 Okt 2021 20:58

Re: Valencia of Sevilla

Ik ben er nu en ik vind het heerlijk. Ik was niet fit toen ik vertrok en ik voel me nog steeds niet helemaal geweldig, maar die 2 nachten gewoon lekker slapen hebben al echt veel gedaan merk ik.

Ik zit nu bij een restaurant en ga dan lekker naar bed. Morgen moet ik helaas al vroeg weg en de stad ligt plat vanwege de marathon. Dus een taxi naad het vliegveld ging niet zei de dame in het hotel. Dus ik moet een half uur lopen naar de metro (en hopen dat dat gewoon gaat met die marathon).

Lekker een fiets gehuurd en veel gezien hier. En redelijk op tijd naar bed, tv kijken in bed en ik heb heerlijk een paar uur een boek liggen lezen op het strand.

Wat me ineens opviel, was dat ik in bed echt enorm ontspan. Ik denk dat ik de afgelopen 3,5 jaar echt elke nacht niet helemaal ontspan. Nu ga ik liggen en mijn hele lichaam wordt zwaar en moe. Alsof ik nu wel die slaap kan pakken en niet alert hoef te zijn en weet dat ik er niet uit hoef die nacht en ook niet om 5.30 op hoef te staan.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Okt 2021 21:12

Re: Valencia of Sevilla

Wat fijn dat je echt kan ontspannen. Wat een goede ontdekking voor jezelf. Alleen jammer dat dat thuis waarschijnlijk direct weer terug is dan. Maar misschien goed om te onthouden voor als je er doorheen zit, dat je even een nachtje ergens kan opladen?
In elk geval heel goed en stoer van je dat je gewoon bent gegaan.
Het fietsen zag er heerlijk uit! Leuk daar hè. Geniet er van! En succes met terug komen, hopelijk maakt de marathon het niet al te lastig.
Let's discover the world together.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 23 Okt 2021 21:31

Re: Valencia of Sevilla

Ja dat ging bijzonder goed! Ik kan het niet helemaal loslaten hoor, vriend heeft weer een veel te vol programma gehad met haar en daardoor was ze om 18u helemaal overstuur. Maar misschien snapt hij nu wat ik bedoel met dat het voor een kind soms te veel is. Hij vindt dat onzin (maar hij is nooit zo lang met haar). Ik ben wel blij als ik haar weer zie. 2 volle dagen is perfect.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 24 Okt 2021 09:25

Re: Valencia of Sevilla

Wat goed dat je dit doet dan Alexis, voor alle partijen eigenlijk maar vooral voor jezelf. In de tijd dat wij nog volop gebroken nachten en zware dagen hadden ging ik in mijn eentje naar NY, ik herken het gevoel dat je dan pas écht kunt ontspannen. Rot hoor, dat je thuis dus altijd aan staat. Dat is erg pittig lijkt me.

Ik zag foto’s op IG en toen viel bij mij pas het kwartje wie je bent. Wat ziet het er heerlijk uit joh. Valencia komt ook hoog op mijn lijstje nu.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers