Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ouders 40 jaar getrouwd

<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 13:36

Bericht 26 Mei 2017 13:52

Ouders 40 jaar getrouwd

In de zomer zijn mijn ouders 40 jaar getrouwd. We gaan op vakantie met het gezin met aamhangers en kinderen.
Als we terug komen, is er ook nog een feestje voor familie, vrienden en collega's.

We willen wel wat leuks doen voor ze! We zijn al foto's aan het verzamelen om een soort memory lane te maken.
Maar hebben jullie nog leuke ideeën om te doen/geven?
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 26 Mei 2017 14:07

Re: Ouders 40 jaar getrouwd

Grappig, ik heb volgende maand het feest van m'n ouders ter ere van hij 40jarige huwelijk, en na de zomer gaan we een weekend weg met de hele club.

Mn broertje en zus en ik hebben alle genodigden van het feest gemaild en gevraagd om persoonlijke anekdotes die ze hebben met m'n ouders, en een foto waar ze met m'n ouders op staan.
Dat zijn we nu aan het bundelen en daar maken we een boek van.
#teammaple🍁
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 26 Mei 2017 14:21

Re: Ouders 40 jaar getrouwd

Mijn ouders zijn in juni 40 jaar getrouwd. Wij gaan dan een weekend weg naar Landal Hof van Saksen met het gezin.

We hebben een jaar lang gespaard en laten een schilderij maken voor mijn ouders door mijn nicht in Amerika. Zij is kunstenares. Ze komt ook naar NL in juni en neemt het dan mee. We zijn nog in overleg wat het gaat worden.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5689

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 26 Mei 2017 14:29

Re: Ouders 40 jaar getrouwd

Mijn ouders in december, hahaha.
En een feest en vakantie komen er ook nog aan
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1064

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 26 Mei 2017 19:37

Re: Ouders 40 jaar getrouwd

Mijn ouders waren vorige maand 40 jaar getrouwd. Namens de kleinkinderen hebben we een fotolijst met verschillende foto's van de kinderen erin gedaan.

Namens de volwassenen een theaterbon zodat ze samen een avondje uit kunnen. Ze houden daar erg van dus komt goed van pas.

We zijn ook een weekend weg geweest op hun kosten. Ik had daar een appeltaart en wijn laten bezorgen en de laatste avond hebben mijn man en ik het etentje betaald. Mijn broer met zijn gezin was al naar huis dus het was mijn ouders en ons eigen gezin.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 13:36

Bericht 26 Mei 2017 22:21

Re: Ouders 40 jaar getrouwd

Leuke dingen komen er voorbij!!
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Anoniem281

Bericht 27 Mei 2017 10:16

Re: Ouders 40 jaar getrouwd

Oh ik lees mee! Mijn schoonouders zijn dit jaar ook 40 jaar getrouwd :) In december pas. We gaan volgend jaar Pinksteren weg met z'n allen en k wil dan een fotograaf laten langskomen (We gaan naar Hof van Saksen) maar ik wil ook nog iets geven op de dag zelf, weet alleen niet wat..

Wel weird, trouwens, mijn eigen moeder is net 50 geworden! Dan weet ik weer hoe jong ze is.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 27 Mei 2017 13:37

Re: Ouders 40 jaar getrouwd

Haha, mijn ouders zijn over 3 weekjes 40 jaar getrouwd en we zijn 2 weken terug een weekendje weg geweest.

Als cadeau krijgen ze een mooie familie-foto, maar de shoot hiervoor gaan we wel pas in september doen, dan kan onze kleine uk er ook bij op de foto.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 28 Mei 2017 01:26

Re: Ouders 40 jaar getrouwd

Wij hebben een midweek Landal gegeven.
<<

Anoniem291

Bericht 28 Mei 2017 23:37

Re: Ouders 40 jaar getrouwd

Veel ouders die 40 jaar getrouwd zijn dit jaar :) de mijne in augustus.

Het idee is nu om een foto van het gezin te geven en op die dag een high tea te regelen.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 29 Mei 2017 10:41

Re: Ouders 40 jaar getrouwd

Mijn schoonouders zijn paar weken geleden 40 jaar getrouwd. We gaan met zn alle naar center parcs met Pinksteren . We hebben als verrassing op hun trouwdag hun verrrast met taart en hapjes etccc we hadden als cadeau een heel mooi bloemstuk en een etensbon. Ook hebben we als verrrassing naar center parcs gebeld en hebben een verrassing feest pakket besteld dus het huisje is versierd bij aankomst.
Volgend jaar zijn mijn ouders 40 jaar getrouwd , dus dan mag ik weet iets verzinnen. Dus wel leuk om van iedereen ideeën te lezen hier
<<

Debora

Noob

Berichten: 5

Geregistreerd: 18 Okt 2021 10:35

Bericht 20 Okt 2021 16:12

Re: Ouders 40 jaar getrouwd

Geef ze een stamboom, zo iets als hieronder. Niets beter voor ouders als hun kinderen en kleinkinderen.
Afbeelding

—————
Aangepast ivm reclame; link naar webshop verwijderd. BF

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers