Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vind jij de leukste centerparcs in nederland/belgie?

<<

Marlein

Noob

Berichten: 117

Geregistreerd: 18 Aug 2021 13:26

Bericht 02 Okt 2021 13:11

Wat vind jij de leukste centerparcs in nederland/belgie?

En waarom?
Ben ik heel erg benieuwd na!
Ik wil er eentje boeken voor een midweekje binnenkort. Kind is 7 jaar en de erperheide valt af omdat we daar al zo 6x zijn geweest :-) en heijderbos is denk ik de wildwaterbaan te wild.

Welke adviseer jij mij?
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 02 Okt 2021 20:19

Re: Wat vind jij de leukste centerparcs in nederland/belgie?

Waarom centerparks? Landal en Roompot doen tegenwoordig niet of nauwelijks onder voor centerparks en sommige parken zoals bijv. Roompot Nieuwbad-vliet zijn zelfs beter.

Bij Heijderbosch is inderdaad de wildwaterbaan zeker voor een 7 jarige veels te wild.
<<

Anoniem334

Bericht 02 Okt 2021 21:18

Re: Wat vind jij de leukste centerparcs in nederland/belgie?

Fred schreef:Waarom centerparks? Landal en Roompot doen tegenwoordig niet of nauwelijks onder voor centerparks en sommige parken zoals bijv. Roompot Nieuwbad-vliet zijn zelfs beter.

Bij Heijderbosch is inderdaad de wildwaterbaan zeker voor een 7 jarige veels te wild.
Roompot Nieuwvliet-bad is zeker een aanrader. Voelt een stuk luxer dan centerparks, alles is er nieuw. Leuk zwembad, leuke dorpjes er rond, op wandelafstand van twee leuke strandtenten. Ben er toevallig vorig weekend geweest. De huisjes zijn ook van particulieren die het aan Roompot 'verhuren' om in het park te verhuren. Daarom is alles echt goed onderhouden. Ook in het centrale stuk staan ze constant schoon te maken. Niets dan positiefs over dit park!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 02 Okt 2021 21:43

Re: Wat vind jij de leukste centerparcs in nederland/belgie?

Precies Nixi. Ik ben er in juni een weekend geweest en was aangenaam verrast! Super huisjes met veel comfort. Huisjes zijn veelal van Duitsers.

Via een loopbrug kun je zo naar de zee/strand/duinen lopen.

Langs de zee ligt een mooi fietspad dat je helemaal kunt volgen naar het natuurgebied het Zwin met prachtige vergezichten en België.

Zwembad is compleet nieuw en heeft een stroomversnelling en 3 leuke verschillende glijbanen. 2 daarvan zijn goed te doen met een kind van 7. Een moet je aan de zijkant van de buis zoveel ronde dingen aantikken voor punten. Een andere is een bandenbaan die je met 2 kunt doen. Alleen de zwarte waarbij je zo snel mogelijk moet gaan en erg hard gaat zou ik niet aanraden voor een kind van 7.
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 17:55

Bericht 02 Okt 2021 23:35

Re: Wat vind jij de leukste centerparcs in nederland/belgie?

Huttenheugte en Eemhof.

Nordseekuste was ook erg leuk, maar vooral omdat het ons maar 129 euro kostte voor een weekend.
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 17:55

Bericht 02 Okt 2021 23:37

Re: Wat vind jij de leukste centerparcs in nederland/belgie?

Volgens mij vraagt to specifiek naar centerparks. Als ze een ander park had willen bezoeken, dan had ze het algemeen gehouden en gevraagd welk park we aanraden 🤦‍♀️
<<

Loïs

Kletskop

Berichten: 713

Geregistreerd: 14 Aug 2019 20:51

Bericht 03 Okt 2021 07:52

Re: Wat vind jij de leukste centerparcs in nederland/belgie?

Vossemeren is erg leuk! Heeft ook een speel jungle.
Ja Eemhof en Kempervennen bevallen ons ook altijd goed.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 03 Okt 2021 08:48

Re: Wat vind jij de leukste centerparcs in nederland/belgie?

Beau, als je al 6x naar hetzelfde park gaat en je zo ongeveer zweert bij centerparks dan kom je nooit te weten dat inmiddels andere concurrerende parken van andere aanbieders inmiddels niet meer onder doen voor centerparks. Voor mij zijn echt niet alle centerparks parken in ieder geval bij mij echt niet het beste meer. Het Roompot park waar Nixi en ik het over hebben is kwalitatief zelfs beter durf ik wel te stellen. De meeste huisjes (die van de Duitsers) sowieso. Je kunt bijv. zelfs voorkeuren aangeven wat je in je tuin wilt hebben voor kinderen (bijv. trampoline).
Huisjes zijn ook modern bekleed met stoelen en banken die veel fijner zitten dan de huisjes van cp. Efin, het heeft mijn ogen wel geopend dat cp echt niet meer op een voetstuk staat tov andere aanbieders.
Laatst gewijzigd door Fred op 03 Okt 2021 09:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem319

Bericht 03 Okt 2021 09:02

Re: Wat vind jij de leukste centerparcs in nederland/belgie?

Ik ben eigenlijk nog maar naar 1 park van Centerparcs geweest, de Kempervennen. Dat vind ik als park heel erg leuk maar de huisjes vond ik erg gedateerd en slecht onderhouden, wij hadden een comfort huisje, dus geen upgrade. Ik denk dat een upgrade naar een luxe huisje dan echt wel een must is (maar heb het gevoel dat dat bij elk CP-park wel aan te raden is).
Verder deel ik wel de mening van Fred, ik kijk ook liever bij andere ketens en nóg liever gewoon zelfstandige vakantieparken. Dan lever je wel wat in qua zwembad enzo (vaak gewoon recht toe, recht aan en niet subtropisch oid) maar ik ga zelf liever voor een fijn huisje. Maargoed, misschien is dit ook wel makkelijk gezegd op basis van eigen ervaring met slechts één park en verder de reviews/ervaringen van anderen 😇

Maargoed, je vroeg idd specifiek CP dus zo ver mijn waarschijnlijk niet heel zinvolle bijdrage.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 03 Okt 2021 09:18

Re: Wat vind jij de leukste centerparcs in nederland/belgie?

CP is volgens mij wel ook bezig met het moderniseren van de huisjes. Dat is idd echt wel nodig, zijn grotendeels van die jaren '70 dingen..
Maar ik moet zeggen dat wij toch ook wel vaak vallen voor het zwembad en de andere faciliteiten. Dat heb je op andere parken toch gewoon minder en met kinderen zijn die dingen wel fijn.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 03 Okt 2021 09:29

Re: Wat vind jij de leukste centerparcs in nederland/belgie?

Fred, er is al 100x tegen je gezegd dat het 'enfin' is, met n ertussen dus. Maar ik zeg het gewoon nog een keer.

En Marlein, ik ben benieuwd onder hoeveel namen je nog terugkomt en topics over CP blijft openen. 😬
❤ 7 juni 2018
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 03 Okt 2021 09:52

Re: Wat vind jij de leukste centerparcs in nederland/belgie?

Arwyn schreef:CP is volgens mij wel ook bezig met het moderniseren van de huisjes. Dat is idd echt wel nodig, zijn grotendeels van die jaren '70 dingen..
Maar ik moet zeggen dat wij toch ook wel vaak vallen voor het zwembad en de andere faciliteiten. Dat heb je op andere parken toch gewoon minder en met kinderen zijn die dingen wel fijn.

Wij zitten nu in een vernieuwd huisje. De meubels, badkamer en keukenfrontjes zijn vernieuwd. De kozijnen enzo niet, dus ik vind het nog steeds heel tochtig en oud aanvoelen.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Loïs

Kletskop

Berichten: 713

Geregistreerd: 14 Aug 2019 20:51

Bericht 03 Okt 2021 12:16

Re: Wat vind jij de leukste centerparcs in nederland/belgie?

Ik vind zelf de faciliteiten en de super mooie zwembaden ( dat hebben andere aanbieders niet zo mooi met uitzondering van een aantal Landal parken) veel belangrijker dan een huisje. Maar goed als wij er zijn dan slapen we alleen in het huisje en eten er s ochtends een broodje.
<<

Anoniem319

Bericht 03 Okt 2021 12:20

Re: Wat vind jij de leukste centerparcs in nederland/belgie?

In principe slapen, eten en douchen wij er ook alleen, maar slapen doe ik wel graag op gewoon een goed bed en douchen in een schone badkamer.
<<

Tauriel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 466

Geregistreerd: 17 Jun 2021 12:23

Bericht 10 Okt 2021 09:37

Re: Wat vind jij de leukste centerparcs in nederland/belgie?

De Huttenheugte vind ik voor kinderen een leuk park.
“Smile and wave, boys. Smile and wave…"
<<

Fleur_1976

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 12 Mei 2021 09:25

Bericht 18 Okt 2021 13:45

Re: Wat vind jij de leukste centerparcs in nederland/belgie?

ik ben ook meer fan van cp dan van andere parken, maar dat komt omdat "hoe oud ik ook ben (veertiger)"
het subtropisch zwemparadijs fantastisch vind, lekker van de wildwaterbaan en alle glijbanen uitproberen
en de plaza vind ik leuk en gezellig, dat vind je in andere parken helaas minder, tenminste ik heb ze nog niet kunnen vinden.
als we gaan boeken we mystery, stuk goedkoper, je weet alleen niet waar je terecht komt

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers