Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

<<

Lotusje

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 09 Sep 2021 16:47

Bericht 18 Sep 2021 19:14

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

Kom net van een wandeling, telkens ik voel dat ik hem net wel wil contacteren, doe ik iets als dat

Want geloof mij, het is haast niet te weerstaan hem even te appen

Maar...ik kan en durf niet meer over de brug komen, zeker niet als hij mij vraagt niet te wachten
<<

Lotusje

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 09 Sep 2021 16:47

Bericht 18 Sep 2021 19:19

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

Maar in stilte verdwijnen zegt me niks. Iets blijft mij hardnekkig vertellen dat het echt goed zat

Maar het gewoon niet nu moest zijn

Stuur ik hem of niet en wat dan???
<<

Lotusje

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 09 Sep 2021 16:47

Bericht 18 Sep 2021 19:40

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

Niet gelukt,

Hem gestuurd: dag... Je sms goed ontvangen. Hou je goed, geen vaarwel maar een tot ziens, in je eigen tempo XXX

Voila, voor mij genoeg
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 20 Sep 2021 21:39

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

Wat rot zeg, je laatste update... Ik kan me wel compleet aansluiten bij Marsy. Je begon dit topic dat je hem niet wilde verstikken maar ik voel me al verstikt als ik dit topic doorlees. Je voelt dat je iets moet sturen en doet het dus maar. Wat is dat gevoel dan? Wat levert het je op? Hij wil niet dat je op hem wacht, dan ben je dus voor hem niet de ware op dit moment. En mocht dat moment ooit weer komen, dan zou ik echt wel bij mezelf nagaan of ik daar nog in mee zou willen gaan. Want hij is niet klaar voor een relatie, klinkt in mijn oren eerder alsof hij daar wat leuks tegen kwam en een glijer heeft gemaakt. En al zou hij oprecht niet klaar zijn voor een relatie, dan lijkt het me sterk dat dat over 2 weken ineens weer anders zou zijn. Ik geloof er verder ook nooit zo in. Als mannen geen relatie willen dan bedoelen ze naar mijn idee dat ze geen relatie willen met jou. Ik zou het verder niet al te veel blijven overdramatiseren. Je maakt jezelf er alleen maar verdrietiger mee. Je hebt een leuke tijd gehad en er van geleerd dat het kan. Hij kiest niet voor jou, duidelijk genoeg helaas. Daar mag je best van balen natuurlijk maar ga dan niet nu alsnog over op het compleet verstikken van die man. Focus je op jezelf, op je eigen leuke dingen. Jij bent toch veel belangrijker dan een man die niet voor jou kiest? Sterkte.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Lotusje

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 09 Sep 2021 16:47

Bericht 20 Sep 2021 22:26

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

DronkenTaart schreef:Wat rot zeg, je laatste update... Ik kan me wel compleet aansluiten bij Marsy. Je begon dit topic dat je hem niet wilde verstikken maar ik voel me al verstikt als ik dit topic doorlees. Je voelt dat je iets moet sturen en doet het dus maar. Wat is dat gevoel dan? Wat levert het je op? Hij wil niet dat je op hem wacht, dan ben je dus voor hem niet de ware op dit moment. En mocht dat moment ooit weer komen, dan zou ik echt wel bij mezelf nagaan of ik daar nog in mee zou willen gaan. Want hij is niet klaar voor een relatie, klinkt in mijn oren eerder alsof hij daar wat leuks tegen kwam en een glijer heeft gemaakt. En al zou hij oprecht niet klaar zijn voor een relatie, dan lijkt het me sterk dat dat over 2 weken ineens weer anders zou zijn. Ik geloof er verder ook nooit zo in. Als mannen geen relatie willen dan bedoelen ze naar mijn idee dat ze geen relatie willen met jou. Ik zou het verder niet al te veel blijven overdramatiseren. Je maakt jezelf er alleen maar verdrietiger mee. Je hebt een leuke tijd gehad en er van geleerd dat het kan. Hij kiest niet voor jou, duidelijk genoeg helaas. Daar mag je best van balen natuurlijk maar ga dan niet nu alsnog over op het compleet verstikken van die man. Focus je op jezelf, op je eigen leuke dingen. Jij bent toch veel belangrijker dan een man die niet voor jou kiest? Sterkte.


klopt. dat besef is inmiddels ingedaald, hem dan ook helemaal niks meer gestuurd. ik had niet het gevoel dat ik hem verstikte, mocht ik zijn berichten hier online gooien zouden jullie het ook allemaal vreemd vinden. vaak gingen de sterke emoties van hem uit en moest ik hem afremmen. En toen ik, na heel wat overtuiging van hem, erin ging geloven gebeurde er dit...
ik begrijp dat het nu kan, met iemand anders, maar het blijft rot. en ik mag dan hopen dat ik een volgende keer niet te afgeremd ben na deze bizare ervaring. Ik voel wel niet meteen de drang weer op de dating tour te gaan, dit moet echt even bezinken en ik start weer als ik er weer in kan geloven! Het was een avontuur, dat zeker wel.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 22 Sep 2021 13:23

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

Wat rot zeg! Dit had je ook niet aan zien komen.. sterkte er mee!
<<

Lotusje

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 09 Sep 2021 16:47

Bericht 22 Sep 2021 19:05

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

@Hope,

Bedankt. Nee, het deed net zo veel pijn omdat ik het niet zag aankomen.

Maar soit, heb het grotendeels naast me gelegd. Ook gelijk zijn gegevens verwijderd.

Het is hier al vaker gezegd geweest, een man die niet gelijk voor je gaat, zal dat achteraf ook niet meer doen, dus wachten doe ik niet.

eigenlijk gewoon weer lekker aan het swippen, gaan kniezen ga ik ook niet doen! :banaan:
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 17 Okt 2021 20:05

Re: prille relatie, hoe verstik ik hem niet?

Lotusje, hoe is het nu met je?
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers