Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Honden topic <3

<<

Anoniem 63

Bericht 20 Okt 2013 22:22

Re: Honden topic <3

Jezzie, wat een mooie hond!

Wij zouden op zich ook wel graag een hond hebben, maar zijn nu echt te weinig thuis. Bovendien vraagt het toch wel heel veel verzorging en aandacht natuurlijk en dat zie ik toch niet helemaal voor me. Misschien eens een 'leenhond' zoeken, haha.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 23 Okt 2013 19:27

Re: Honden topic <3

Mijn lieve kroelkont:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 24 Okt 2013 00:13

Re: Honden topic <3

Mag ik dit topic even gebruiken om een vraag te stellen aan de mede-hondeneigenaren?

Mijn hond heeft al 2 dagen dat hij veel gras wil eten. Is niet aan het spugen, eet en drinkt goed.... maar dat gras eten blijft, vooral 's avonds.
Hij heeft het ooit al eens eerder gehad, en toen zij de dierenarts dat je het hem kon laten eten, maar met mate.

Wat doen jullie? Trekken jullie je hond mee, of laat je hem gras eten? (hij eet het toch niet voor niets.....?)
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Okt 2013 10:00

Re: Honden topic <3

Onze hond ook wel eens gras. Maar of dat met mate is? Geen idee.

Ik zou de hond wel gras laten eten.
2014 2016
<<

Vanilla Queen

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 71

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:17

Bericht 24 Okt 2013 12:38

Re: Honden topic <3

Mijn hond is net een koe. Zo lang hij verder goed eet en poept laat ik hem van zijn graspollen genieten. :-)
<<

Anoniem112

Bericht 24 Okt 2013 12:59

Re: Honden topic <3

Hier zei de dierenarts dat dan de maag wat geïrriteerd is, ons hondje eet ook wel eens gras maar gaat daarna vaak ook spugen.
<<

Anoniem91

Bericht 03 Dec 2013 20:18

Re: Honden topic <3

Even een upje.
Mijn baby van bijna 8 maandjes. Ongeveer 49 kilo, maar ze is niet meer te tillen.
Afbeelding
<<

Anoniem73

Bericht 03 Dec 2013 20:51

Re: Honden topic <3

Wow wat een bakbeest!

Zal die van mij ook even showen.
<<

Anoniem73

Bericht 03 Dec 2013 20:53

Re: Honden topic <3

AfbeeldingAfbeelding

Onze langoor :thumbup:
<<

Anoniem 52

Bericht 03 Dec 2013 20:54

Re: Honden topic <3

JD, soms trek ik Axel mee als ie aan de sprietjes hapt, soms laat ik 'm ff gaan. Denk ook niet dat 't kwaad kan!

Hier mijn puppy :heart:

Afbeelding
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 03 Dec 2013 21:03

Re: Honden topic <3

Ik vind z'n ogen zo lief :heart: Ik zie alleen maar goedheid!
<<

Anoniem91

Bericht 03 Dec 2013 21:05

Re: Honden topic <3

Is die van jou ook eigenwijs Magenta?

Axel is cool, houdt ie van pups Bazinga? Anders kunnen we wel een keer meeten met doggies.
<<

Anoniem73

Bericht 03 Dec 2013 21:07

Re: Honden topic <3

Hahaha ja heeel eigenwijs! Basset eigen!
<<

Anoniem 52

Bericht 03 Dec 2013 21:08

Re: Honden topic <3

Hij vindt alle honden leuk! Hij is alleen lomp en onbestuurbaar... Dus door kleinere honden of beetje angstige honden wordt-ie niet gewaardeerd. Jouw baby is echter net zo groot dus dat zou moeten kunnen!
<<

Anoniem331

Bericht 03 Dec 2013 21:55

Re: Honden topic <3

Schoothondje :heart:

Afbeelding
<<

Anoniem91

Bericht 04 Dec 2013 00:12

Re: Honden topic <3

Dit tref ik echt net in de gang aan....

Afbeelding
<<

Cherona

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:16

Bericht 04 Dec 2013 11:00

Re: Honden topic <3

Weetjewel: Wat een mooi beest zeg! Wordt ie nog groter?

Zal is een foto van mijn 2 boefjes uploaden
Afbeelding
<<

Cherona

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:16

Bericht 04 Dec 2013 11:04

Re: Honden topic <3

Afbeelding

Mijn 2 boefjes, links Charona (bijna 2jr) en rechts Che (4jr)
Afbeelding
<<

Anoniem91

Bericht 04 Dec 2013 12:53

Re: Honden topic <3

Ja, ze wordt nog groter. Ik gok dat ze een kilo of 75 wordt.
<<

Anoniem91

Bericht 04 Dec 2013 16:46

Re: Honden topic <3

Schattig Cherona :)

Afbeelding

Mas met zijn hondenzusje :)
<<

Anoniem 52

Bericht 04 Dec 2013 16:48

Re: Honden topic <3

Weetjewel, ik liep vanmiddag op 't Willen Alexander Plantsoen en toen liep Axel even los. Komt er een meneer aan met een klein hondje (zo'n mops-geval) dus Axel er enthousiast op af. Begint die man te blèren dat ik 'm aangelijnd moet houden en dat-ie moet oprotten en dat-ie niet moet gaan bijten :/ Alsof Axel gelijk hondjes doormidden bijt; hij wilde alleen maar spelen!

Heb jij geen last van 'angstige' mensen vanwege 't formaat?
<<

Anoniem91

Bericht 04 Dec 2013 16:52

Re: Honden topic <3

Jawel :) Maar de meeste mensen kennen haar nu wel. Ik hoor ook regelmatig, heeeeey Evi!
Maar er zijn ook mensen die de weg oversteken als ik ze tegemoet kom en op het schoolplein komen alle kinderen al op haar af en gaan haar dan aaien.
Hier in het park is een deel losloop gebied en Evi speelt daar ook veel met honden, maar er zijn ook zat honden die niet met andere kunnen, ik snap dat nooit zo goed zeker niet als je ze al vanaf mini hebt.
<<

Anoniem 52

Bericht 04 Dec 2013 16:55

Re: Honden topic <3

Ja sommige routes die ik neem, is-ie ook bekend en hij heeft ook wel maatjes gelukkig, maar ik word soms zo moe van die kortzichtige figuren. Als m'n hond vals is, laat ik 'm huis niet loslopen. Hij is groot, ja. En lomp, hell yeah. En hij luistert soms.. Totaal niet.... Maar bijten? Nee. Gelijk afrekenen op z'n formaat, zo stom.
<<

Moontje

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:37

Bericht 04 Dec 2013 22:45

Re: Honden topic <3

Weetjewel schreef:Jawel :) Maar de meeste mensen kennen haar nu wel. Ik hoor ook regelmatig, heeeeey Evi!
Maar er zijn ook mensen die de weg oversteken als ik ze tegemoet kom en op het schoolplein komen alle kinderen al op haar af en gaan haar dan aaien.
Hier in het park is een deel losloop gebied en Evi speelt daar ook veel met honden, maar er zijn ook zat honden die niet met andere kunnen, ik snap dat nooit zo goed zeker niet als je ze al vanaf mini hebt.


Om de reden dat wij zelf ook met mensen zijn opgegroeid waarmee we later ook niet altijd door 1 deur kunnen.
Ons leven eindigt op de dag dat we zwijgen over dingen die ertoe doen.
<<

Anoniem91

Bericht 04 Dec 2013 22:52

Re: Honden topic <3

Dus er zijn mensen die helemaal niet met andere mensen kunnen? Hond van mijn oude buurvrouw kan met geen enkele hond, waardeloos is dat.
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron