Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vinted

<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 14 Okt 2021 13:36

Re: Vinted

Hoe was het verstuurd Bliss?

Ik heb dat een paar weken terug gehad met een pakket vanuit Frankrijk die via Homerr kwam. Van Homerr een melding dat ie gearriveerd was, daar naartoe geweest maar ze kon het pakje echt niet vinden en zag wel dat hij bij haar ingeboekt stond. Week later alsnog aangekomen bij haar (moest ik wel zelf achteraan).
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Okt 2021 14:27

Re: Vinted

Het is met DHL verstuurd. Heb zelf toevallig laatst ook zoiets gehad met DHL, maar dan met een pakketje van H&M. Ik kreeg bericht dat het bij het pakketpunt was afgeleverd, maar daar lag het niet. Later kreeg ik bericht dat het thuis was bezorgd, maar dat was uiteraard niet zo, want ik was niet eens thuis toen. Ik snapte er niks van, maar twee dagen later kreeg ik het pakket alsnog thuisbezorgd. Hoop dus maar dat het nu ook opduikt.
❤ 7 juni 2018
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 14 Okt 2021 17:35

Re: Vinted

Ik heb het een keer gehad met DHL. Was aangekomen bij het pakketpunt, maar daar kon niks worden gevonden. Toen heb ik bij Vinted melding gedaan van vermissing. Zij namen contact op met DHL. DHL gaf toen aan dat het pakket retour ging naar de verkoper. Was een heel vreemd verhaal.
Maar Vinted pakte dat dus op.

Paar dagen later sta ik bij het pakketpunt een ander pakket op te halen, kwam de mevrouw ook met het eerste pakket aan. Of die ook voor mij was. Was die ochtend binnen gekomen, maar ze konden hem niet scannen. Bleek inderdaad mijn pakket te zijn, en ze konden hem niet scannen omdat hij officieel vermist was.
Uiteindelijk alsnog allemaal goed gekomen dus, was ook iets van 35 euro wat ik gekocht had.

Contact met Vinted en verkoper was toen echt uitstekend, dat was echt heel fijn!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 14 Okt 2021 18:17

Re: Vinted

Als ik dit zo lees..
Ik begin er dus echt niet aan haha
2016
<<

Peanutbuttercup

Bericht 15 Okt 2021 09:58

Re: Vinted

Salome schreef:Als ik dit zo lees..
Ik begin er dus echt niet aan haha


Maar dit soort dingen kunnen toch ook gebeuren als je bestelt bij H&M of Zalando. Als je verzendt of ontvangt met DHL of PostNL of welke ander bedrijf ook heb je kans dat dingen fout gaan. Dat kan bij Vinted, of als je gewoon een pakketje naar een vriendin aan de andere kant van NL wilt sturen.
Laatst gewijzigd door Peanutbuttercup op 15 Okt 2021 12:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 15 Okt 2021 10:19

Re: Vinted

Ja eens! Ik heb met Ikea en een niet ontvangen pakket meer gedonder gehad dan met Vinted.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 15 Okt 2021 10:51

Re: Vinted

Ja, je leest hier ook voornamelijk de negatieve ervaringen natuurlijk.
Over de 100x dat een pakketje goed aankomt valt niet zoveel te vertellen 😆
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 15 Okt 2021 16:39

Re: Vinted

Prosecco schreef:
Taeda schreef:Als de omschrijving overeen komt met de maat van het artikel, hoef je dit niet te accepteren.

https://www.vinted.nl/help/272-een-artikel-terugsturen


Bedankt voor je link! Ik heb vermeld welke schoenmaat het was, en zo heb ik ze zelf ook altijd gedragen dus ik vind ze niet klein vallen. Maar ja, het is natuurlijk altijd een risico als je iets online koopt of het precies past.

Maar ik kan nu dus gewoon aangeven dat ik geen retouren accepteer?
En als ze daar niet mee akkoord gaat en het er dan op gooit dat het beschadigd ontvangen is?


Nou ik had haar gemeld dat ik ze niet retour ging nemen, hele discussie gehad en uiteindelijk besloot ze een dispuut te openen. Ik heb daar vanuit Vinted niks over gehoord en een dag later dan normaal heb ik gewoon mijn geld gekregen. Dus al met al met ik er toch wel tevreden over.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 16 Okt 2021 11:46

Re: Vinted

Blue Phone schreef:Ja, je leest hier ook voornamelijk de negatieve ervaringen natuurlijk.
Over de 100x dat een pakketje goed aankomt valt niet zoveel te vertellen 😆


Dan maar even een positieve ervaring. Mijn DHL pakketje was er na een dag en heb nu bijna nieuwe regenlaarsjes voor mijn dochter!

Fijn dat je zo snel je geld hebt gekregen Prosecco. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe Vinted dit oplost met de koper maar daar zal je wel niks meer over horen denk ik.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 16 Okt 2021 12:52

Re: Vinted

Wat zouden jullie doen?

Ik moest iemand van 2 setjes Lego een foto sturen en hij wilde ze zeker kopen. Nu hoor ik niks meer van diegene.

Nu heb ik een koper die voor €21 aan Lego over wil kopen van mij, maar daar zitten die 2 setjes ook bij.
Gewoon die van €21 doen?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 16 Okt 2021 13:21

Re: Vinted

Wow is er eentje uit Italië boos op mij want hij was eerder en blablabla (weet niet hoe ik foto’s verstuur) maar diegene van €21 was eerder dan hem zag ik 🙈.

Even gekopieerd en geplakt:

Meneer:
Hallo, geef me de bevestiging van de verzending
Bedankt
?
Ik heb je het totale verzoek gestuurd
En nu zijn ze verkocht????
Ik was de eerste die contact met je opnam
Ik zou het recht moeten hebben om ze zelf te nemen!

Ik:
Sorry was iemand die nam er meer over tegelijk

Meneer:
Ja, maar ik heb ze allemaal samen genomen
Het is jouw schuld dat je mijn verzoek hebt gelezen en me de factuur niet hebt gestuurd
Een beetje respect aub

Ik:
En diegene was eerder dan jou zie ik aan z’n bericht
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 16 Okt 2021 13:22

Re: Vinted

Hoe lang geleden is dat Linnie? Als er al een paar dagen geen contact is geweest dan zou ik het verkopen aan die ander.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 16 Okt 2021 13:26

Re: Vinted

Teun schreef:Hoe lang geleden is dat Linnie? Als er al een paar dagen geen contact is geweest dan zou ik het verkopen aan die ander.


Diegene die het gekocht had 1 uur geleden bericht gestuurd en diegene met die berichtjes 37 minuten geleden
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 16 Okt 2021 14:08

Re: Vinted

Als iemand nog vragen heeft over een artikel en in de tussentijd koopt iemand anders het dan is het helaas pech voor die eerste. Hij had kunnen vragen of je het product kan reserveren. Dan loop je geen risico dat het ondertussen wordt verkocht. Ik zou zeggen helaas, iemand anders was je voor en verder niet meer reageren.

Ik heb ook wel eens gehad dat iemand een aanfoto vroeg en nog voordat ik die kon maken is het verkocht aan iemand anders. Tja dat is het risico.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 16 Okt 2021 14:24

Re: Vinted

Carra schreef:Als iemand nog vragen heeft over een artikel en in de tussentijd koopt iemand anders het dan is het helaas pech voor die eerste. Hij had kunnen vragen of je het product kan reserveren. Dan loop je geen risico dat het ondertussen wordt verkocht. Ik zou zeggen helaas, iemand anders was je voor en verder niet meer reageren.

Ik heb ook wel eens gehad dat iemand een aanfoto vroeg en nog voordat ik die kon maken is het verkocht aan iemand anders. Tja dat is het risico.


Was nog niet verkocht. Ik had allemaal kleine aparte setjes Lego en een aantal mensen maakten een soort pakket aan
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 16 Okt 2021 15:20

Re: Vinted

Nu zelf iets ontvangen wat stuk is. Ben benieuwd naar de afhandeling. Krijg ik het toch weer benauwd van.
Is maar 10 euro, maar toch 10 euro.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Okt 2021 16:34

Re: Vinted

Mijn pakket is gelukkig toch goed aangekomen vandaag, nadat het even kwijt was!
❤ 7 juni 2018
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 17 Okt 2021 08:25

Re: Vinted

Sinds een week nu Vinted in gebruik. Het verkoopt goed en ik vind het wel een fijn concept.
Had alleen een trui voor dochter gekocht in maat 146. Gister kwam hij binnen en is het een dames maat M. Veel te groot dus. Heb dat meisje gister meteen een bericht gestuurd maar nog geen reactie.

Dus nu wil ik contact opnemen met Vinted. Maar dan krijg je een soort automatisch bericht. Dat ik de trui op mijn kosten terug moet sturen en dan ik dan m'n geld terug krijg. Maar ik wil.hem helemaal niet op mijn kosten terug sturen. Het is haar fout dus zou zij voor die kosten op moeten draaien toch? Iemand hier ervaring mee?
Laatst gewijzigd door -Ieniemienie- op 17 Okt 2021 08:50, in totaal 2 keer gewijzigd.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 17 Okt 2021 08:49

Re: Vinted

Ik heb ook sinds een week Vinted. Vorige week een jas verkocht en nu een boek. Alleen ligt dat boek al 3 dagen klaar om opgehaald te worden. Hoop dat het niet zo lang meer duurt, anders krijg ik mn geld niet.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 17 Okt 2021 08:52

Re: Vinted

-Ieniemienie- schreef:Sinds een week nu Vinted in gebruik. Het verkoopt goed en ik vind het wel een fijn concept.
Had alleen een trui voor dochter gekocht in maat 146. Gister kwam hij binnen en is het een dames maat M. Veel te groot dus. Heb dat meisje gister meteen een bericht gestuurd maar nog geen reactie.

Dus nu wil ik contact opnemen met Vinted. Maar dan krijg je een soort automatisch bericht. Dat ik de trui op mijn kosten terug moet sturen en dan ik dan m'n geld terug krijg. Maar ik wil.hem helemaal niet op mijn kosten terug sturen. Het is haar fout dus zou zij voor die kosten op moeten draaien toch? Iemand hier ervaring mee?


Heb je aangegeven dat er een probleem is met de verkoop?
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 17 Okt 2021 09:13

Re: Vinted

Sawadee schreef:
-Ieniemienie- schreef:Sinds een week nu Vinted in gebruik. Het verkoopt goed en ik vind het wel een fijn concept.
Had alleen een trui voor dochter gekocht in maat 146. Gister kwam hij binnen en is het een dames maat M. Veel te groot dus. Heb dat meisje gister meteen een bericht gestuurd maar nog geen reactie.

Dus nu wil ik contact opnemen met Vinted. Maar dan krijg je een soort automatisch bericht. Dat ik de trui op mijn kosten terug moet sturen en dan ik dan m'n geld terug krijg. Maar ik wil.hem helemaal niet op mijn kosten terug sturen. Het is haar fout dus zou zij voor die kosten op moeten draaien toch? Iemand hier ervaring mee?


Heb je aangegeven dat er een probleem is met de verkoop?


Ja dat heb ik gister meteen gedaan. En op die manier ook contact met dat meisje opgenomen. Maar nu 24u later nog geen reactie. Als ik dan op contact opnemen met vinted klik dan draai ik dus zelf op voor de retour kosten. En dat wil ik niet. Wil het best terug sturen, maar niet op mijn kosten.

Afbeelding
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Millie

Noob

Berichten: 200

Geregistreerd: 15 Nov 2020 21:22

Bericht 17 Okt 2021 15:49

Re: Vinted

Je kan dan met de verkoper andere afspraken maken maar verkoper is niet verplicht om de retourkosten te betalen. Je kan het wel willen maar je bent zelf toch akkoord gegaan met de voorwaarden van vinted? Desalniettemin vind ik het in dit geval krom hoor, maar denk niet dat je hierin je gelijk gaat krijgen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Okt 2021 16:10

Re: Vinted

Ik wil deze even laten zien. Stond al tijden in m'n favoriet en nu gekocht via Vinted voor een tientje. Zo'n leuk vestje voor m'n dochtertje.

Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 18 Okt 2021 06:17

Re: Vinted

Okee..

Ik heb dus een rok verkocht via Vinted. Die verkeerd bezorgd was. De uitbetaling is al gedaan en nu zegt ze dat ie kapot is🤷🏼‍♀️

Dit moet ze toch doen, voor ze accepteert dat ie goed is? De uitbetaling is namelijk al gedaan🤷‍♀️

Heb ik verdorie nog een negatieve review aan m'n broek hangen ook..



Staat letterlijk bij: transactie voltooid, de koper heeft de bestelling goed ontvangen.
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Peanutbuttercup

Bericht 18 Okt 2021 07:41

Re: Vinted

Huppekee schreef:Okee..

Ik heb dus een rok verkocht via Vinted. Die verkeerd bezorgd was. De uitbetaling is al gedaan en nu zegt ze dat ie kapot is🤷🏼‍♀️

Dit moet ze toch doen, voor ze accepteert dat ie goed is? De uitbetaling is namelijk al gedaan🤷‍♀️

Heb ik verdorie nog een negatieve review aan m'n broek hangen ook..



Staat letterlijk bij: transactie voltooid, de koper heeft de bestelling goed ontvangen.


Klopt, had ze meteen aan moeten geven. Een negatieve review kan inderdaad nog gebeuren, maar daar kun jij volgens mij wel op reageren dan.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers