Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Regenjas brugpieper

<<

Anoniem331

Bericht 12 Okt 2021 06:39

Regenjas brugpieper

Na een hele dikke bui zonet fiets mijn dochter nu naar school een een kleine miezerige bui.
Met mijn heerlijk gevoerde regenjas, wat dus betekend dat ik geen warme jas heb om naar mijn werk te fietsen.

Ik had vroeger zelf zo’n hekel aan een regenpak, en gebruikte deze dan ook nooit. Maar met de herfst niet meer voor de deur maar bijna wel in huis, denk ik wel dat mijn dochter iets nodig heeft, en ik niet elke keer mijn jas uit wil lenen.

Wat dragen jullie brugpiepers? Sowieso, willen ze iets aan het regent en ze moeten fietsen?
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 12 Okt 2021 06:47

Re: Regenjas brugpieper

Hier echt nog geen brugpieper, haha, maar ik zou zeggen gewoon zo'n regenjas van de Hema/America Today? Dat zijn van die modellen die ze ook voor volwassenen hebt (zoiets heb je zelf wss ook, haha), dus dat is ook niet te kinderlijk of zo. En best hip tegenwoordig heb ik het idee.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem331

Bericht 12 Okt 2021 06:55

Re: Regenjas brugpieper

Ja denk dat ik die zelf ook heb, alleen die is dus gevoerd. En inderdaad een iets langer model.
Ik denk ze zegt dat je niet de jas van je moeder aan kunt naar school, maar dat bleek geen probleem 😀
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 12 Okt 2021 07:24

Re: Regenjas brugpieper

Mijn dochter heeft twee regenjassen van america today. Een dunne gevoerde en dikke gevoerde.
Bij haar loopt de halve school daarmee.
Een regenbroek doet ze absoluut niet aan, dan maar een kletsnatte broek. Maar die jassen worden veel gebruikt.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 13:32

Bericht 12 Okt 2021 07:26

Re: Regenjas brugpieper

Ik zou dan voor haar net zo’n fijne warme gevoerde regenjas kopen als ze die van jou nu graag draagt.
<<

Anoniem331

Bericht 12 Okt 2021 07:33

Re: Regenjas brugpieper

Liadan schreef:Mijn dochter heeft twee regenjassen van america today. Een dunne gevoerde en dikke gevoerde.
Bij haar loopt de halve school daarmee.
Een regenbroek doet ze absoluut niet aan, dan maar een kletsnatte broek. Maar die jassen worden veel gebruikt.



Ik zal er eens naar kijken. Geen broek dus 😅
Zou ik zelf inderdaad ook niet aantrekken.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 12 Okt 2021 08:01

Re: Regenjas brugpieper

Hoe vallen de regenjassen van America Today qua maatvoering?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Loempia

Bericht 12 Okt 2021 08:08

Re: Regenjas brugpieper

Gympie schreef:Ik zou dan voor haar net zo’n fijne warme gevoerde regenjas kopen als ze die van jou nu graag draagt.


Ja precies, die oplossing ligt toch voor de hand?
<<

Anoniem331

Bericht 12 Okt 2021 08:40

Re: Regenjas brugpieper

Loempia schreef:
Gympie schreef:Ik zou dan voor haar net zo’n fijne warme gevoerde regenjas kopen als ze die van jou nu graag draagt.


Ja precies, die oplossing ligt toch voor de hand?



Ja? Had ik het beter niet kunnen vragen?

Ik fiets 30 kilometer per dag, mijn dochter 8.
Om een jas van 60 euro te kopen die ze wellicht niet dragen vind ik dan wel wat zonde van het geld.
En daarbij, ik had nog nooit van dit merk gehoord, dus een leuke tip rijker.

Beetje flauwe reactie, als je niks toe te voegen hebt, voeg dan ook niks flauws toe.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 12 Okt 2021 09:01

Re: Regenjas brugpieper

Ik heb mijn AT jas via Vinted gekocht! OP marktplaats staan ze ook. Fijne jassen! Ik deed vroegah overigens wel een regenbroek aan, maar geen regenjas, had altijd een waterdichte winterjas.

Zeeman heeft die jassen nu ook, maar korter en de HEMA heeft ze ook al weet ik niet tot welke maat ze gaan...
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 12 Okt 2021 10:57

Re: Regenjas brugpieper

Mijn dochter draagt zo'n gevoerde regenjas van de Zara, die hebben ze dit jaar ook weer. Die jas van America Today zie ik ook veel op school.

Ik vind 8 kilometer per dag niet weinig trouwens, ik zou daar zeker wel een goede waterdichte jas voor kopen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Loempia

Bericht 12 Okt 2021 11:07

Re: Regenjas brugpieper

Karnemelk schreef:
Loempia schreef:
Ja precies, die oplossing ligt toch voor de hand?



Ja? Had ik het beter niet kunnen vragen?

Ik fiets 30 kilometer per dag, mijn dochter 8.
Om een jas van 60 euro te kopen die ze wellicht niet dragen vind ik dan wel wat zonde van het geld.
En daarbij, ik had nog nooit van dit merk gehoord, dus een leuke tip rijker.

Beetje flauwe reactie, als je niks toe te voegen hebt, voeg dan ook niks flauws toe.


Ik lees in jouw openingspost meteen een oplossing dus ja ik vind het vreemd dat je je dan afvraagt wat je het beste kunt doen. En 8 km vind ik echt niet weinig dus als ze jouw jas fijn vind zou ik dezelfde of iets in dezelfde richting ook voor haar kopen.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 12 Okt 2021 11:29

Re: Regenjas brugpieper

Ik lees wel meer vragen in de openingspost. Dus ik snap karnemelk wel. Ik vind het ook een flauwe reactie van loempia.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 12 Okt 2021 15:21

Re: Regenjas brugpieper

Onze dochter heeft een lichtroze regenjas van america today. De kleur heeft ze zelf uitgezocht. Ik heb hem mooi via vinted besteld. Het is een dunne, mijn idee is dat ze dan Evt een extra vest eronder aan kan doen in de winter.

Ik heb pas ook een goedkope zwarte regenbroek bij de aldi gekocht, vond ze toch wel fijn om te hebben, prima, zo lang ze hem ook gebruikt 👍

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers