09 Feb 2022 20:33 door Bliss
Hi! Ik heb even een vraag. Ben nogal geïrriteerd namelijk. Ik zou met een vriendin twee jaar geleden naar een festival gaan, maar dat ging natuurlijk niet door. Toen zou het vorig jaar zijn, weer uitgesteld, eerst naar september en toen naar komende juni. In augustus konden we eventueel voor een voucher of refund kiezen, maar we hebben besloten toch nog te willen gaan. De line-up leek ons leuk. Nu zag ik bij toeval vorige week een advertentie op Insta voorbijkomen van het festival en de line-up is ineens veranderd! Sowieso hadden ze later nog een extra dag toegevoegd, maar nu hebben ze de artiesten van die twee dagen door elkaar gegooid en sommige helemaal weggehaald en vinden we elke afzonderlijke dag niet meer leuk genoeg om nog te gaan. We willen dus ons geld alsnog terug, want dit is niet waarvoor we hebben betaald. Hier doen ze echter moeilijk over, ze zeggen dat we in augustus ons geld terug hadden kunnen krijgen, maar nu niet meer. Maar de line-up is daarna pas veranderd en dit is bovendien ook niet eens naar ons gecommuniceerd! Dat is toch geen normale gang van zaken? Volgens mij moeten we gewoon ons geld terug kunnen krijgen en ik wil er desnoods rechtsbijstand voor inschakelen, maar dat is misschien niet de moeite voor in totaal honderd euro ofzo. Maar kan iemand hier iets zinnigs over zeggen misschien?
❤ 7 juni 2018